2006-03-14, 02:00
Medlem
Curiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Sant jag borde inte döma ut någon bara för att denne är trångsynt. Det gör ju mig rätt trångsynt med.

Japp jag har haft 50+ och är således en slampa i mångas ögon.

Ja undrar lite här också om ni killar som dömer ut tjejer somhar haft många sexpartner även tycker att killar som har haft detsamma är slapiga och äckliga?

Sen undrar jag också om ni skulle förkasta en tjej som ni har känslor för om ni fick reda på att hon i er värld har haft för många?

Intressant frågeställning.

Jag skulle döma ut killar lika mycket som jag dömer ut en tjej, men å andra sidan är inte en kille en potentiell sexpartner för mej, så det kvittar samtidigt. Är du med?

Men är man kär så är man kär. Visst, jag kanske inte tycker om det.. jag kanske tvärtom tycker det är jobbigt, men det är något man får lägga åt sidan när man kärat ner sej i någon.
Citera
2006-03-14, 04:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piffi
Är en tjej som funderar över det här med antal sexpartners. Ponera att du som kille träffar en tjej, ni börjar dejta och sen av okänd anledning börjar ni diskutera antal sexpartners ni haft. Skulle du tappa intresset/börja fundera över att fortsätta om hon hade varit med fler än dig? Hur många sexpartners är ok? Ser killar det som positivt om tjejen varit med många för då är hon antagligen erfaren eller har det motsatt effekt, blir tjejen tagen för en slampa?

Jag är 23 å har varit med ca 50 st, de killkompisar jag diskuterat det här med säger att jag inte borde vara ärlig om en eventuell framtida pojkvän skulle fråga mig, de säger att 15-20 är en mer godtagbar siffra. Är nyfiken på att höra fler killars kommentarer angående den här frågan...

Varför inte bara säga att du inte vet riktigt? Borde väl räcka om du tycker att antalet partners är ointressant att tala om?
Citera
2006-03-14, 08:16
Medlem
Allt över 15 är slampa tycker jag, men sen kan en tjej som haft sex med mindre än 15 vara en slampa oxå, ponera att ni dejtar och sen visar det sig att hon haft sex med någon annan under den tiden, då blir hon automatiskt en slampa i mina ögon iaf, en lättfotad idiot..... men det är min mening, jag skulle aldrig någonsin mera ens ta i en tjej som har haft fler än 20 inte ens med tång. kalla mig dåre eller idiot, men sån är jag. så om det inte passar dra åt helvette .....

alla har rätt till en egen åsikt, bara den överrenstämmer med min!
Citera
2006-03-14, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Curik
Intressant frågeställning.

Jag skulle döma ut killar lika mycket som jag dömer ut en tjej, men å andra sidan är inte en kille en potentiell sexpartner för mej, så det kvittar samtidigt. Är du med?

Men är man kär så är man kär. Visst, jag kanske inte tycker om det.. jag kanske tvärtom tycker det är jobbigt, men det är något man får lägga åt sidan när man kärat ner sej i någon.

Instämmer, betraktar killar och tjejer på samma sätt i den här frågan men killars beteende stör mig inte lika mycket eftersom de inte är potentiella partners.

OnT: Enligt min erfarenhet är de tjejer och killar som har ett stort antal partners vid unga år osäkra och bekräftelsessökande individer som inte är något att satsa på när det gäller seriösa relationer. Personligen skulle jag inte kunna tänka mig att bli tillsammans med en 23-åring som haft 50 partners, hälften så många hade också varit på gränsen.
Citera
2006-03-14, 10:44
Medlem
J.Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marulk
<12 flickvänsmaterial
>12 lättfotad
>25 Slampa
>50 Slinka

Så enligt min högst personliga skala är du ingen slampa, du är en slinka.

Inte undra på att det skapas feminister som den på din avatar med din ålderdomliga inställning

Snövit Jag tror det spelar viss roll, osäker på hur stor däremot, att de av motsatta könet är potentiella flickvänner o dyl till skillnad från andra killar som inte riskerar att påverka en själv på samma sätt om de varit med många.

Jag tror det var så jag resonerade i allafall när jag var ung och osäker och tyckte det var jobbigt med tjejer som varit med många som gjorde att jag direkt valde bort dem.

Lyckligtvis har jag mognat en del sen dess
Citera
2006-03-14, 10:56
Medlem
dbacees avatar
Jag tycker inte att man behöver dela den typen av information med varandra. Vad skall det tjäna till?
Citera
2006-03-14, 11:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av J.N
när jag var ung och osäker och tyckte det var jobbigt med tjejer som varit med många som gjorde att jag direkt valde bort dem.

Lyckligtvis har jag mognat en del sen dess

Vad har acceptans av promiskuositet med mognadsgrad att göra?
Citera
2006-03-14, 12:16
Medlem
Anchis avatar
Jag har varit ihop med min kille i ett och halvt år. Jag har ingen aning om hur många han har haft sex med före mig. Jag vill inte veta.

Han har inte frågat mig om hur mitt sexliv såg ut innan honom.

Man har rätt till ett privatliv fast man är ihop, man behöver inte berätta allt. Och man har rätt att låta bli att svara.
Citera
2006-03-14, 15:15
Medlem
Parkours avatar
Hmm vet ej. Ron jeremy okkkk finns gränser Men tycker inte det är något fel att ha gjort det med 200 tjejer heller . Hatar players och folk som leker med känslor osv. Men handlar det om vanligt sex. Båda är helt med på ett ons så finns det ingen gräns i mina ögon.

Citat:
Ursprungligen postat av Mauser
Över 10 är läskigt
Över 50 är vidrigt
Över 100 är possesed

Men det är ju bara mina egen preferens och jag är gammalmodig men rättvis..
Och framförallt är det nog mitt buddistiska leverne som spelar in i uppfattningen...

Över 10 hr nog VÄLDIGT många som jobbar på de fältet vart med om. Snacka dom som fixar en 3 nya brudar eller något varje vecka på traditionellt sett. Det är grejjer
Citera
2006-03-14, 15:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Parkour
Hmm vet ej. Ron jeremy okkkk finns gränser Men tycker inte det är något fel att ha gjort det med 200 tjejer heller . Hatar players och folk som leker med känslor osv. Men handlar det om vanligt sex. Båda är helt med på ett ons så finns det ingen gräns i mina ögon.

Över 10 hr nog VÄLDIGT många som jobbar på de fältet vart med om. Snacka dom som fixar en 3 nya brudar eller något varje vecka på traditionellt sett. Det är grejjer

Ja är man en player som du som samlar på troféer då finns det väl inga begränsningar men för en buddistisk människa som mig själv så är sex någonting heligt som ej bör missbrukas...
Citera
2006-03-14, 15:41
Medlem
Måste hålla med andra talare i denna tråd som frågar sig varför man ska dela denna information med sin nuvarande partner?
Mår man bättre av att veta? Knappast, om inte sanningen är 0 st...
Citera
2006-03-14, 15:49
Medlem
Princans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
I princip hur många som helst till hur få som helst. Spelar liksom ingen roll.
Det är ju inte antal sexpartners man blir förälskad i
Så det är OK om hon haft över 50 killar, varit i gangbangs med negrer, white-trash och annat folk, sugit av 100+, kört DP, A2M, cream pie och annat "smått o gott"

Och du kan bli förälskad i henne?

Du går runt i stan med henne o eran nyfödda unge o sliskigt folk pekar på er o hånler. Du hade inte haft något emot det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in