2006-03-14, 00:48
Bannlyst
Över 10 är läskigt
Över 50 är vidrigt
Över 100 är possesed

Men det är ju bara mina egen preferens och jag är gammalmodig men rättvis..
Och framförallt är det nog mitt buddistiska leverne som spelar in i uppfattningen...
Citera
2006-03-14, 00:53
Medlem
Smockads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
För mig är det inte något problem. Jag vet att många betecknar mig som en slampa och det rör mig inte i ryggen. Däremot så tycker jag synd om yngre osäkrare tjejer som ska må dåligt över att de haft sex.
Det är det ingen som säger att de ska. Det är knappast det diskussionen handlar om, eller hur? Förstår inte riktigt vad du vill åstadkomma här. Bränner av 50 killar innan man är 24 får man finna sig i att betraktas som slampa. Finns väl ingen anledning att förneka det? Tutar man i dessa tjejer något annat gör man dem en björntjänst.

Klart man ska knarka om man vill, men inte om man inte är beredd att bli betraktad som knarkare. Klart man ska spela schack om man vill, men inte om man inte är beredd att bli betraktad som schackspelare. Klart man ska slampa om man vill, men inte om man inte är beredd att bli betraktad som slampa. Man kan göra precis vad man vill, men om man inte är beredd på konsekvenserna av det kan det vara klokt att låta bli. Är det så konstigt?
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Jag hade nog tänkt att fler än dig skulle känna sig inbjudna att svara.
Det var väl den frågan Piffi ställde?
Citera
2006-03-14, 00:55
Medlem
Smockads avatar
Dubbelpost. Radera tack.
Citera
2006-03-14, 01:03
Bannlyst
ligg med hur jävla många ni vill, men se till att skydda er. Jag blev smittad av en fd flickvän som visade sig ha legat med ett helt regemente ungefär.
Hon bedyrade att hon hade testat sig och att hon minsann inte hade legat med så många, men sen när jag blev smittad kom sanningen fram....
återigen : SKYDDA ER!
Och sluta ställ frågor om hur många din partner har legat med. Ni kommer ändå inte vilja höra svaret. Jag fattar inte varför det ska vara så jävla intressant att få reda på
Citera
2006-03-14, 01:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kukmolekylen
ligg med hur jävla många ni vill, men se till att skydda er. Jag blev smittad av en fd flickvän som visade sig ha legat med ett helt regemente ungefär.
Hon bedyrade att hon hade testat sig och att hon minsann inte hade legat med så många, men sen när jag blev smittad kom sanningen fram....
återigen : SKYDDA ER!
Och sluta ställ frågor om hur många din partner har legat med. Ni kommer ändå inte vilja höra svaret. Jag fattar inte varför det ska vara så jävla intressant att få reda på

För att som du säger skydda sig och även undersöka om hon är en potentiell flickvän!
Citera
2006-03-14, 01:11
Medlem
david85s avatar
Ifall man räknar på en tjej som sedan hon var 15 har haft sex med i genomsnitt 6st nya per år, vilket inte är otroligt eller överdrivet mycket tycker jag, så har hon när hon är 25 haft sex med 60pers. En ny varannan månad är inte särskilt mycket tycker jag, i genomsnitt...

Jag tycker det intressanta är varför de har sex med olika personer. Tjejer som vill ha uppmärksamhet och slampar runt för det ser jag ner på, alla har vi träffat dem och de ser oftast ut som den bilden någon postade tidigare i tråden. En tjej som har sex med olika personer för att sex är skönt eller för att det är kul att utforska olika saker är helt ok för mig.
Citera
2006-03-14, 01:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av david85
Jag tycker det intressanta är varför de har sex med olika personer. Tjejer som vill ha uppmärksamhet och slampar runt för det ser jag ner på, alla har vi träffat dem och de ser oftast ut som den bilden någon postade tidigare i tråden. En tjej som har sex med olika personer för att sex är skönt eller för att det är kul att utforska olika saker är helt ok för mig.
Den där logiska kopplingen har jag jävligt svårt att göra ärligt talat.
Om man tycker att sex är skönt, finns det väl inget som säger att man måste ligga med en massa olika personer . Sex är väl lika jävla skönt om man knullar med samma människa. Och man kan ju göra det hur ofta man vill, förutsatt att partnern/KK:n har lika stort sexhunger som en själv.
Så det där att man prompt måste ligga med många för att man tycker att sex är skönt, det fattar jag uppriktigt sagt inte....
Citera
2006-03-14, 01:36
Medlem
Marulks avatar
<12 flickvänsmaterial
>12 lättfotad
>25 Slampa
>50 Slinka

Så enligt min högst personliga skala är du ingen slampa, du är en slinka.
Citera
2006-03-14, 01:36
Avslutad
Ser man bra ut och råkar ha en bra, hälsosam, inställning till sex ser jag inget konstigt i att någon haft många partners. Personligen föredrar jag ex-sambosnubbar, vilka tenderar att ha blivit inridna till tillfredställande nivå.

Annars kör jag på personlighet. Och/eller kukstorlek.
Citera
2006-03-14, 01:48
Medlem
david85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukmolekylen
Den där logiska kopplingen har jag jävligt svårt att göra ärligt talat.
Om man tycker att sex är skönt, finns det väl inget som säger att man måste ligga med en massa olika personer . Sex är väl lika jävla skönt om man knullar med samma människa. Och man kan ju göra det hur ofta man vill, förutsatt att partnern/KK:n har lika stort sexhunger som en själv.
Så det där att man prompt måste ligga med många för att man tycker att sex är skönt, det fattar jag uppriktigt sagt inte....

Jag skrev inte att man måste ha sex med olika personer för att det ska vara skönt, men ifall man gillar sex och har det med olika personer just för att det är skönt så tycker jag det är ok.

Jag skrev kanske lite otydligt, eller så läste du slarvigt....
Citera
2006-03-14, 01:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av david85
Jag skrev inte att man måste ha sex med olika personer för att det ska vara skönt, men ifall man gillar sex och har det med olika personer just för att det är skönt så tycker jag det är ok.

Jag skrev kanske lite otydligt, eller så läste du slarvigt....
näe jag ifrågasatte inte det du skrev, inte alls...
däremot råkar jag känna till att det finns tjejer (och killar också) som resonerar just på det sättet, och jag förstår inte riktigt hur dom tänker.
Men så länge ingen blir sårad är det okej antar jag
Citera
2006-03-14, 01:57
Medlem
Brandbils avatar
Mycket sex är inte negativt, men väldigt många "partners" skulle inte kännas helt kul hos en flickvän. Mitt tips är ändå att vara ärlig, det är inget man dör av att höra (har iof aldrig behövt höra det). Stå för vad du har gjort och vem du är. Du hjälper ingen annan än dig själv för stunden om du ljuger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in