2008-11-10, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jandi
jag har kommit fram till att jag tycker det är äckligt när det är över 20. då börjar dom glömma namnen på dom också. isch.

Är det viktigt att veta vad de heter? Alltså är det viktigt för dig att veta vad de som haft sex med den du tänker ha sex med heter?
Citera
2008-11-10, 19:35
Medlem
jandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cathastrophia
Är det viktigt att veta vad de heter? Alltså är det viktigt för dig att veta vad de som haft sex med den du tänker ha sex med heter?

om jag tycker det är viktigt att jag vet namnen på alla min sexpartners tidigare sexpartners? nej, verkligen inte. det vill jag inte veta. men det vore ju softare om han vet vad alla heter. det är lite snuskigt när dom inte minns vilka dom legat med och sådär.
Citera
2008-11-10, 19:39
Medlem
Citat:
om jag tycker det är viktigt att jag vet namnen på alla min sexpartners tidigare sexpartners? nej, verkligen inte. det vill jag inte veta. men det vore ju softare om han vet vad alla heter. det är lite snuskigt när dom inte minns vilka dom legat med och sådär.

På vilket sätt är det snuskigt? Kritiserar inte, men förstår inte och är nyfiken.
Citera
2008-11-10, 19:41
Medlem
jandis avatar
Citat:
På vilket sätt är det snuskigt? Kritiserar inte, men förstår inte och är nyfiken.

jag vill inte tänka att jag har sex med någon som inte bryr sig om att minnas namnet på den han stoppar kuken i.
Citera
2008-11-10, 19:44
Medlem
Citat:
jag vill inte tänka att jag har sex med någon som inte bryr sig om att minnas namnet på den han stoppar kuken i.

Fast nu svarade du inte på frågan? Jag är helt med på att du tycker så, men inte varför?
Citera
2008-11-10, 19:48
Medlem
jandis avatar
Citat:
Fast nu svarade du inte på frågan? Jag är helt med på att du tycker så, men inte varför?

för att det skulle kunna innebära saker som:

att han inte minns namnet på mig sen - inte så smickrande.
att han har klamydia eller annan könssjukdom - inte så smickrande.
att han har sex för att vinna poäng - inte så smickrande.
att han med största sannolikhet skiter i om jag kommer - inte så smickrande.
att han kanske har en unge nånstans - inte så smickrande.

osv.
Citera
2008-11-10, 19:53
Medlem
Citat:

osv.

Tar man inte reda på sådant ganska snart? Om du börjar ett förhållande med någon så lär du ju veta de sakerna rätt tidigt, eller?

Och tror inte att någon skulle glömma bort namnet på en regelrätt partner de haft.
Citera
2008-11-10, 19:55
Medlem
Citat:

osv.

Fast det haltar IGEN ju.

En person kan ha haft fem partners, och:

Ha en könssjukdom
Ha en unge nånstans
Skita i om du kommer
Inte minnas vad du heter

Det jag inte förstår är varför det antas att folk som har många sexuella singelkontakter är egoistiska smittspridare i ett förhållande?

Jag brydde mig lika mycket om hur min respektive har det när vi har sex nu som när jag hade haft sex med 10 pers. Skillnaden är att jag nu har så mycket större möjligheter att se till att han/hon kommer

Jag har aldrig haft någon sexuellt överförbar sjukdom. Jag har fått ett sånt där käckt brev där mitt namn dykt upp via smittspårning. Det var från en POJKVÄN. Tänka sig. Naturligtvis skyddar jag mig vid alla tillfälliga kontakter. Jag gillar sex, jag är inte dum i huvudet.

Jag kan namnge alla pojkvänner/flickvänner jag haft. Jag kan INTE namnge alla singelkontakter jag haft. De är inte viktiga på det sättet som en pojk/flickvän är.

Osv.

Det förutsätts så vilt en hel massa, och det jag inte förstår, var är korrelationen?
Citera
2008-11-10, 20:00
Medlem
glorias avatar
Citat:
Det har ju ingenting med antal att göra.
Citera
2008-11-10, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Driva
Det är dock inte alltid man känner sig speciellt kanon. Jag minns vissa tillfällen då jag blivit "raggad på" utav killar på krogen (inte samma kväll såklart), de var söta, trevliga och ville sååå gärna ha sängsällskap efter krogrundan.
Eftersom jag inte dricker speciellt mycket eller ofta så blir jag heller inte full och kände därför av ett extremt dåligt samvete när jag vänligt men bestämt talade om för dessa herrar att de absolut inte kunde följa med mig hem - jag förstår inte ONS's, jag KAN inte. En av dem såg så ledsen ut att jag trodde att han skulle börja gråta.

Sedan dess springer jag min väg så fort någon försöker ragga på mig på krogen.

Är du min tvilling? Får också panik när killar försöker att ragga på krogen, eftersom jag inte klarar av ONS. Visst jag har testat någon gång, men mår fortfarande piss över det... aldrig mera säger jag!
Citera
2008-11-10, 21:54
Medlem
smartmeouts avatar
50 skulle jag chockas utav om en kille t.o.m sa att han haft sex med...

Men det är ju jag.
Citera
2008-11-10, 22:05
Medlem
Kalleballe1234s avatar
Max 10 st om tjejen är under 25 år. Max 15 st om tjejen är mellan 25-30. Över 30 är nej tack till flickvän.

Om det bara gäller knull så spelar antalet givetvis ingen roll.

Detta är min personliga åsikt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in