2010-12-21, 20:25
Medlem
krattaleefs avatar
Hur många har du haft sex med?

Hur många har du haft sex med?

När en kille har haft sex med många brudar ses han mer som "cool"
än en tjej som legat med lika många då är hon "äcklig".

Vad är det som gör detta? :O
Så hur många har du haft sex med, och tycker du att det är "för många"?
Citera
2010-12-21, 20:26
Bannlyst
Ca 4300, eller något mindre. Började tidigt vid 13 år sen ahr det blivit en del genom åren.
Citera
2010-12-21, 20:27
Medlem
Divino Codinos avatar
Alla som ligger runt är lika äckliga, oavsett kön...
Citera
2010-12-21, 20:27
Medlem
OggeOJs avatar
Listtråd?
Citera
2010-12-21, 20:29
Medlem
Oldberrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OggeOJ
Listtråd?

Tänkte precis säga det, svar ja.
Citera
2010-12-21, 20:30
Medlem
Reodors avatar
Har haft ett ONS och är runt 20

Finns väl redan en miljontrådar om sånt här. Men en anledning är väl att det inte är någon konst för tjejer att ligga. Det är bara gå ut på krogen och vara rak på sak. Annat är det ifall man är kille, då måste man ha massor av kvaliteter innan man är något att ens titta en extra gång på.
Citera
2010-12-21, 20:31
Medlem
UmadYeaUmads avatar
tbh none...
Citera
2010-12-21, 20:37
Medlem
krattaleefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OggeOJ
Listtråd?

Tycker jag inte allt, det är ju en till fråga om du tittar.
Citera
2010-12-21, 20:53
Medlem
archeons avatar
0
Citera
2010-12-21, 21:23
Medlem
Akilles-själs avatar
Först var man ung och super kåt(10-13) men fick ingen pussy alls.

I minna yngre glansdagar(13-15) blev det väll inte allt för ofta pussy då man visserligen festa hårt men inte hade rätt skills/ erfarenhet. Men det vart väl ändå oftast någon lite ny pussy lite var och varan månad i alla fall. Man hade ju inte direkt all plats på jorden att visstas på heller.

I mellersta glansdagar(16-19) blev det väldigt mycket festa och i alla fall lite ny pussy någon gång i månaden. Och det börja vara lättare att hitta ställen att vara på.

I minna äldre glansdagar(19-21) hade man inte direkt varken brist på plats att vara på eller pengar samt även att man biffat under ungdoms åren vilket börja synas mer och mer(och det gick hem riktigt bra hos tjejerna). Vid de här lagret hade man alltid många tjejer man bolla med och det pumpa in mer damer hela tiden då jag jobbade med med nya människor/främlingar hela tiden. Då blev det väl nog minst säkerligen 3 nya i månaden.

Sen gifte jag mig och idag har jag inte mycket till sex liv alls faktiskt och så har det varit flera år nu. Så det är bara att räkna i hop allt foör den som orkar. För en tjej är det ingen match att ragga kuk. Som kille är det en avancerad sport. Sen är det även stor skillnad på att trycka eller bli tryckt.
Citera
2010-12-22, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rifter666
Kort sagt. Alla gör som man vill men man måste vara beredd på att vissa framtida partners sållas bort på grund av det.

Instämmer till fullo.
Citera
2010-12-22, 10:42
Medlem
AMistrexs avatar
Alltid lika intressant att läsa dessa diskussioner!

Jag är en tjej på 19 som förlorade oskulden när jag var 16.

16-18 hade jag sex med 9 personer, var inne i 3 förhållanden, varav ett varade i 1,5år.
18-120 har jag haft sex med >70 personer.
Så jag ligger väl på ett 80-tal hittills.
Jag har aldrig haft någon könssjukdom eller blivit gravid.

Jag ser min erfarenhet som något positivt, men ska erkänna att jag är trött på att "leka" och nu hellre skulle gå in i ett seriöst förhållande. Då skulle killen jag väljer iaf inte behöva oroa sig för att jag helt plötsligt vill "leka av mig" eller "testa på singellivet". ^^ Dock vet jag vad som kan uppskattas i sängen och hur jag ska leverera detta... ;D

Men om jag skulle vara helt ärlig mot en partner om hur många jag har varit med är jag osäker på. Om killen är erfaren och känner sig säker i sin sexualitet och är genuint intresserad av det, så kanske. Men om killen själv varit med 5-15 stycken och kanske är rätt tafatt osv. i sängen, då skulle jag vara tyst om det.

Om jag träffade en sån där "macho-kille" skulle jag också vara tyst om det då dessa killar har tendensen att vända sådan information om min person emot mig när det "hettar till", och det gillar jag inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in