2009-08-22, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Witticism
Så tråkigt det där låter.. Då har jag alltså bara en massa sex kvar i livet att se fram emot och får aldrig chansen att vara en ärbar hustru åt en högstatusman

Som tur är så lever vi trots allt inte på medeltiden längre, så lite skoj finns det kvar för mig även utöver en massa sex. Jag kan t ex slutföra min utbildning, få ett bra jobb, tjäna mycket pengar, skaffa barn och försörja och uppfostra dem själv (barnflicka och hemhjälp om tid blir ett problem), fortsätta att resa runt i hela världen och skaffa mig en eldig älskare i varje hamn om jag nu inte känner för att ha ett monogamt förhållande med en beta-hane. Samt att jag naturligtvis kan fortsätta utveckla mig själv och mina personliga intressen och bli en allt bättre och visare och mer harmonisk människa och dö med ett nöjt leende på läpparna, omgiven av älskande barn, barnbarn och nära vänner och beundrare med minnen av alla mina äventyr.

Not too bad. Fast, jag tror nog att jag kommer hitta en man att gifta mig med jag också, trots att jag haft fler än 10 sexpartners och enligt dig och "samtidens forskare" är värdelös.

sen vaknade du upp ur din dröm... en ensamstående och frånvarande moder som mest tänker på att "förverkliga sig själv".

"skaffa mig en eldig älskare i varje hamn". bra idé, din plikt och instinkt är ju trots att att tillfredställa så många män som möjligt. jag har själv inget speciellt emot slampor utan knullar er gärna själv så ofta jag kan. jag förstår syftet med er existens etc men jag tycker ändå det är naivt av män att gå in i känslomässiga relationer med såna typer.

aja, jag önskar dig seriöst all lycka i livet med vad du än hittar på!
Citera
2009-08-22, 01:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av enannananna
jag kan säga er att jag är tjej, 29år och har haft mellan 70 och 80 sexpartners. jag struntar fullständigt i om nån av er, som jag inte känner, skulle ha nåt problem med det.

det var rätt magert, blir ju inte många per år inte
Citera
2009-08-22, 01:56
Medlem
Witticisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razide
sen vaknade du upp ur din dröm... en ensamstående och frånvarande moder som mest tänker på att "förverkliga sig själv".

"skaffa mig en eldig älskare i varje hamn". bra idé, din plikt och instinkt är ju trots att att tillfredställa så många män som möjligt. jag har själv inget speciellt emot slampor utan knullar er gärna själv så ofta jag kan. jag förstår syftet med er existens etc men jag tycker ändå det är naivt av män att gå in i känslomässiga relationer med såna typer.

aja, jag önskar dig seriöst all lycka i livet med vad du än hittar på!

Tack så mycket Jag är själv inte så orolig.
Citera
2010-01-19, 00:19
Bannlyst
Är 21 år har en tjej sex med mer än 5 personer så går de inte för mig iaf.Äcklas bara. Har en tjej på rummet nu som är 19 och legat med 16 personer 17 med mig. Och hon vill bli tillsammans JUST DET äcklas ju bara av att tänka tanken att 16 kukar varit där och i munnen.. Ush. vill nu slicka på en pissoar som man sköljt med tvål och vatten? ser fan ingen skillnad
Citera
2010-01-19, 01:24
Medlem
Smartledsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L_italian
Är 21 år har en tjej sex med mer än 5 personer så går de inte för mig iaf.Äcklas bara. Har en tjej på rummet nu som är 19 och legat med 16 personer 17 med mig. Och hon vill bli tillsammans JUST DET äcklas ju bara av att tänka tanken att 16 kukar varit där och i munnen.. Ush. vill nu slicka på en pissoar som man sköljt med tvål och vatten? ser fan ingen skillnad

Om det hjälper (vilket jag tvivlar på, du verkar inte vara så smart) så kan jag berätta att samtliga celler som de andra kukarna rört är utbytta mot nya. Problem solved.
Citera
2010-01-19, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piffi
Är en tjej som funderar över det här med antal sexpartners. Ponera att du som kille träffar en tjej, ni börjar dejta och sen av okänd anledning börjar ni diskutera antal sexpartners ni haft. Skulle du tappa intresset/börja fundera över att fortsätta om hon hade varit med fler än dig?
Nej, då jag ligger på 0 känns det orealistiskt. Men ligger hon på 0-5 eller kanske tom 7 så hade det ju känts bättre än 20+. Samma sak vad gäller trekanter och dubbelpenetration och grejer med faktiskt. Vad hon har gjort med EN pojkvän är väl inte lika illa. Men ja, förnedra och skabba ner sig själv så att säga är ju ingen pluspoäng. Man vill ju inte ha någon som ses som någon annans ovärda hora, typ. ;/
Citat:
Hur många sexpartners är ok?
Det beror väl på hur gammal hon är. Om det ens spelar någon roll. Pojkvänner är ju ett plus över tillfälliga grabbar och kks.
Citat:
Ser killar det som positivt om tjejen varit med många för då är hon antagligen erfaren eller har det motsatt effekt, blir tjejen tagen för en slampa?
Visst, pluspoäng om hon är öppensinnad / kan bli men det kan man väl utveckla tillsammans, att någon annan har skabbat ner henne ger inga plus i min bok. Möjligen kanske något kan låta hett men trist att andra har gjort det. Freshare om man kunde utvecklas tillsammans som sagt.
Citat:
Jag är 23 å har varit med ca 50 st, de killkompisar jag diskuterat det här med säger att jag inte borde vara ärlig om en eventuell framtida pojkvän skulle fråga mig, de säger att 15-20 är en mer godtagbar siffra.
Fast det suger ju att folk skall ljuga, och egentligen är det ju inte hela världen. Jag står för vad har gjort, eller snarare inte gjort iaf.
Citat:
Är nyfiken på att höra fler killars kommentarer angående den här frågan...
Damers hade ju också varit intressant.
Citera
2010-01-19, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L_italian
Fast du/ni som tänker så är ju precis lika äckliga som random av de andra grabbarna.

Det muppigaste är ju när grabbarna anser att det är ok att de har knullat runt.

Lika efterblivet som muslimpacket som knullar runt men anser att tjejen inte skall ha gjort det.
Citera
2010-01-19, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smartledsen
Om det hjälper (vilket jag tvivlar på, du verkar inte vara så smart) så kan jag berätta att samtliga celler som de andra kukarna rört är utbytta mot nya. Problem solved.
Källa på det? ;D
Citera
2010-01-19, 15:24
Bannlyst
Ha-ha for mig finns det inget tak. Min forra tjej(barbrud) hade jobbat i 4 ar i Thailand, sa det blir ett par meter kuk. Inget som ror mig i ryggen. Ligger pa llangt over 700 sjalv. Siktar pa 1000 in 40 strecket
Citera
2010-02-05, 19:22
Medlem
Soes avatar
Enda jag skulle kräva när man frågar om hur många sex partners tjejen har varit med, är att hon är ärlig, av egen erfarenhet så tyckte jag inte det var kul när man får veta nått år senare att siffran hon uppgav inte stämde alls, trevligt som fan att sitta på fester där samtliga har varit med samma tjej, nej tack.

Vill man inte svara på frågan så är det väl okey, bättre än att ljuga iaf..

Ju färre destobättre är min uppfattning, visst, kalla mig trångsynt eller gammal modig, men så funkar jag, vill inte ligga och tänka på hur många andra(vänner eller ovänner) som har varit där och hade en trevlig stund, men det är ju vad jag tycker...

Intressant tråd hur som helst.
Citera
2010-02-05, 19:26
Bannlyst
Orka ens bry sig om det.
Citera
2010-03-02, 00:13
Medlem
Saxetts avatar
Jag är född 89 och ligger kring 130, är kille. Finns dock förklaring till den siffran
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in