Citat:
Ursprungligen postat av Witticism
Så tråkigt det där låter.. Då har jag alltså bara en massa sex kvar i livet att se fram emot och får aldrig chansen att vara en ärbar hustru åt en högstatusman 
Som tur är så lever vi trots allt inte på medeltiden längre, så lite skoj finns det kvar för mig även utöver en massa sex. Jag kan t ex slutföra min utbildning, få ett bra jobb, tjäna mycket pengar, skaffa barn och försörja och uppfostra dem själv (barnflicka och hemhjälp om tid blir ett problem), fortsätta att resa runt i hela världen och skaffa mig en eldig älskare i varje hamn om jag nu inte känner för att ha ett monogamt förhållande med en beta-hane. Samt att jag naturligtvis kan fortsätta utveckla mig själv och mina personliga intressen och bli en allt bättre och visare och mer harmonisk människa och dö med ett nöjt leende på läpparna, omgiven av älskande barn, barnbarn och nära vänner och beundrare med minnen av alla mina äventyr.
Not too bad. Fast, jag tror nog att jag kommer hitta en man att gifta mig med jag också, trots att jag haft fler än 10 sexpartners och enligt dig och "samtidens forskare" är värdelös.

Som tur är så lever vi trots allt inte på medeltiden längre, så lite skoj finns det kvar för mig även utöver en massa sex. Jag kan t ex slutföra min utbildning, få ett bra jobb, tjäna mycket pengar, skaffa barn och försörja och uppfostra dem själv (barnflicka och hemhjälp om tid blir ett problem), fortsätta att resa runt i hela världen och skaffa mig en eldig älskare i varje hamn om jag nu inte känner för att ha ett monogamt förhållande med en beta-hane. Samt att jag naturligtvis kan fortsätta utveckla mig själv och mina personliga intressen och bli en allt bättre och visare och mer harmonisk människa och dö med ett nöjt leende på läpparna, omgiven av älskande barn, barnbarn och nära vänner och beundrare med minnen av alla mina äventyr.
Not too bad. Fast, jag tror nog att jag kommer hitta en man att gifta mig med jag också, trots att jag haft fler än 10 sexpartners och enligt dig och "samtidens forskare" är värdelös.
sen vaknade du upp ur din dröm... en ensamstående och frånvarande moder som mest tänker på att "förverkliga sig själv".
"skaffa mig en eldig älskare i varje hamn". bra idé, din plikt och instinkt är ju trots att att tillfredställa så många män som möjligt. jag har själv inget speciellt emot slampor utan knullar er gärna själv så ofta jag kan. jag förstår syftet med er existens etc men jag tycker ändå det är naivt av män att gå in i känslomässiga relationer med såna typer.
aja, jag önskar dig seriöst all lycka i livet med vad du än hittar på!
Jag är själv inte så orolig.
JUST DET äcklas ju bara av att tänka tanken att 16 kukar varit där och i munnen.. Ush. vill nu slicka på en pissoar som man sköljt med tvål och vatten? ser fan ingen skillnad