2007-05-03, 20:32
Medlem
Halibs avatar
I grund och botten handlar det om prestationsångest. Att vara kille nr 51 kan ju faktiskt innebära att det har funnits en hel del män med både större och mer uthållig utrustning före. Många har säkert en undermedveten oro över att inte matcha föregångarna. Hade han däremot fått svart på vitt att han både är störst och bäst i sängen hade han INTE haft något emot de 50 killar som varit före honom.
Citera
2007-05-03, 20:36
Bannlyst
Över 10 så blir kvinnor automatiskt smutsiga (kvittar hur gamla dom är). Vem vill ha ett smutsig h¤ra? inte jag iaf..
Citera
2007-05-03, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hojl
Över 10 så blir kvinnor automatiskt smutsiga (kvittar hur gamla dom är). Vem vill ha ett smutsig h¤ra? inte jag iaf..

men skojar du eller? utbudet kan inte vara stort för din del.. (oavsett vad kvinnorna säger till dig) säkerligen "nej men jag har inte varit med så många *blink blink* ett par stycken före dig bara *tihi*"

det är väldigt ofta hittepå för att kvinnor vet att vissa män resonerar som du.
Citera
2007-07-12, 14:31
Medlem
När räknas man som "slampa"?

Hey!

För att skapa en diskussion.

När anser man att en tjej/kille är en slyna helt enkelt, hur många bör man ha legat med innan man får den stämpeln?
Citera
2007-07-12, 14:33
Medlem
Maeglins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sansiro
Hey!

För att skapa en diskussion.

När anser man att en tjej/kille är en slyna helt enkelt, hur många bör man ha legat med innan man får den stämpeln?

enligt mig så är dom slynor hela bunten. Slampfaktorn har inte att göra med hur många kukar en tjej har haft i sig.

slampfaktorn har istället att göra med hur lätt det är att få stoppa kuken i dom.
Citera
2007-07-12, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maeglin
enligt mig så är dom slynor hela bunten. Slampfaktorn har inte att göra med hur många kukar en tjej har haft i sig.

slampfaktorn har istället att göra med hur lätt det är att få stoppa kuken i dom.

Alright, så du menar att man är slyna om man ger ut sig första gången man ses?
Citera
2007-07-12, 14:36
Medlem
Patiences avatar
Beror väl mer på hur än hur många samt hur omgivningen får reda på det

"du vet hon där ba hon hade sex med sin sjätte kille igår.. asså nu e hon värsta slampan!"

Tycker dock att det är väldigt uppblåst alltihop, det handlar ju bara om någon som gillar sex och som inte vill 'get serious'
Citera
2007-07-12, 14:37
Medlem
Bitahons avatar
11.6 är det magiska talet. Har en kvinna legat med 11.6 män är hon ett luder, annars är hon en präktig adelsdam av ädel härkomst.
Citera
2007-07-12, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bitahon
11.6 är det magiska talet. Har en kvinna legat med 11.6 män är hon ett luder, annars är hon en präktig adelsdam av ädel härkomst.

11.6 är talet? 11 lr?
Citera
2007-07-12, 14:40
Medlem
Patiences avatar
Citat:
11.6 är talet? 11 lr?

Egentligen 12 eftersom man avrundar uppåt
Citera
2007-07-12, 14:41
Medlem
Maeglins avatar
Citat:
Alright, så du menar att man är slyna om man ger ut sig första gången man ses?

Jag vet inte! Jag kanske bara är sexuellt frustrerad?
Citera
2007-07-12, 14:42
Medlem
Maeglins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patience
Egentligen 12 eftersom man avrundar uppåt

Blandar du ihop sex och matematik?

Mina damer och herrar! Användaren Patience får nog inte ligga så mycket!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in