2007-11-02, 21:35
Medlem
pepparkakans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Du är inte kille så det är svårt att förstå antar jag, tänk dig att du är på väg till ett bättre ställe men någon hindrar dig ofta och länge. Oerfarna brudar är like kul som att runka med en bild av en get. Det finns fan knappt något värre, sen finns det brudar som är rätt oerfarna men modiga dom är det inget fel på.

Jag förstår dina tankar. Men jag undrar lite bara.
Om du träffade någon som du verkligen brydde dig om, som var totalt oerfaren sexuellt, skulle du dumpa henne då?
Eller gäller dina tankar endast när det gäller sex?
Ser du det inte som en möjlighet att ni skulle bygga upp ett schysst sexliv tillsammans?

Det här är inte menat som kritik, jag undrar bara
Citera
2007-11-02, 21:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pepparkakan
Jag förstår dina tankar. Men jag undrar lite bara.
Om du träffade någon som du verkligen brydde dig om, som var totalt oerfaren sexuellt, skulle du dumpa henne då?
Eller gäller dina tankar endast när det gäller sex?
Ser du det inte som en möjlighet att ni skulle bygga upp ett schysst sexliv tillsammans?

Det här är inte menat som kritik, jag undrar bara

Då jag inte kan bli kär så är det ganska svårt att svara på. Skulle jag träffa en person skulle jag mer se henne som ett barn som jag inte har ett intresse av.
Citera
2007-11-02, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piffi
Är en tjej som funderar över det här med antal sexpartners. Ponera att du som kille träffar en tjej, ni börjar dejta och sen av okänd anledning börjar ni diskutera antal sexpartners ni haft. Skulle du tappa intresset/börja fundera över att fortsätta om hon hade varit med fler än dig? Hur många sexpartners är ok? Ser killar det som positivt om tjejen varit med många för då är hon antagligen erfaren eller har det motsatt effekt, blir tjejen tagen för en slampa?

Jag är 23 å har varit med ca 50 st, de killkompisar jag diskuterat det här med säger att jag inte borde vara ärlig om en eventuell framtida pojkvän skulle fråga mig, de säger att 15-20 är en mer godtagbar siffra. Är nyfiken på att höra fler killars kommentarer angående den här frågan...

Spelar egentligen ingen större roll med hur många du varit om du frågar en kille som mig, däremot spelar det roll hur många du varit den senaste tiden (halvåret-året).Träffar jag en tjej som berättar att hon (just nu) har flera sexpartners så är det definitivt en mega turn-off ang framtida relation. Men om du nämner att du hade mycket sex för ett tag sedan men nu lugnat ned dig så skulle det kännas helt okej.

ciao
Citera
2008-01-07, 22:49
Medlem
Bra

Tycker det är bra med tjejer som har haft många partners.
Då vet dom vad man ska använda Filttofflan till..
Citera
2008-01-07, 23:18
Medlem
Jag har träffat en tjej som jag bara har sex med inget annat hon har haft typ 22 innan mig o hon är 16 :O... När jag hörde d höll jag på att garva ihjäl mig kan juh inte vara en normal tjej tänkte jag... Nog har jag rätt alltid där.
Citera
2008-01-07, 23:47
Medlem
blåljuss avatar
Beror på när personen i fråga har blivit av med oskulden. Men säg att man blir av med oskulden vid 18. Då tycker jag 2-4 pers per år är okej. Men mer så känns det lite konstigt.
Citera
2008-01-08, 00:00
Medlem
wellermans avatar
Hur många som helst är okej, men jag personligen (och troligen dom flesta andra killar) vill inte ha en slampa som flickvän i varje fall. Det är alltså ok men drar ner på attraktiviteten. Det finns inget magisk nummer man får ha sex med.
Samma gäller för killar också såklart, men killar har sex med mindre partners överlag (påstå inget annat för vi vet alla att det är så).
Citera
2008-09-22, 23:56
Medlem
Har inte läst mer än de första fem sidorna men tänkte bara inflika som kuriosa att en svensk kvinna i sitt liv har haft i genomsnitt sju sexpartners... något att tänka på?
Citera
2008-09-23, 00:50
Bannlyst
jag tycker alltid det är fel att ljuga.. så om han frågar är det väl självklart att du ska säga som det är.. (om han inte vill höra sanningen så frågar han inte )
Citera
2008-09-23, 10:14
Medlem
deadsets avatar
Jag tycker folk ska få knulla så mycket dom kan och vill. Låt folk få leva sina egna liv som dom vill.

Med det sagt så tycker jag personligen det är lite avtändande med tjejer som har knullat runt mycket. Man känner sig som näste man i ledet, så att säga, och det är inte direkt någon upphetsande känsla. Men det är bara min personliga åsikt om det hela.

Knulla runt och ha kul. Lev livet.
Citera
2008-09-23, 11:45
Medlem
Nickekillens avatar
Hur många eller få som helst så länge man mår bra och inte skadar sig själv eller andra...
Citera
2008-09-23, 18:29
Medlem
Probelimes avatar
Tjej och varit med 50 stycken låter slynigt värre om du är 23 år Väldigt avtändande om min flickvän skulle säga det....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in