2007-07-12, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maeglin
Jag vet inte! Jag kanske bara är sexuellt frustrerad?

Vettefan, jag mena bara för man lyckas få ett ordentligt ragg på krogen och sätter henne, är man slyna då? :d
Citera
2007-07-12, 14:50
Medlem
Jag har en tjejpolare som legat med över 20 pers och hon är bara 18år! Där snackar vi hög slampfaktor, har alltid undrat varför vissa tjejer knullar runt så mycket. Blir riktigt äcklad av det ibland!
Citera
2007-07-12, 14:51
Medlem
Carcasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bengan18
Jag har en tjejpolare som legat med över 20 pers och hon är bara 18år! Där snackar vi hög slampfaktor, har alltid undrat varför vissa tjejer knullar runt så mycket. Blir riktigt äcklad av det ibland!

Avundsjuk för att du inte har fått doppa i hennes hål?
Citera
2007-07-12, 14:53
Medlem
Citat:

Haha, jag tror inte hon är ensam att ligga över 20+ sträcket.. tror nog 16-18 åringar ligger runt 10-20 faktiskt, iaf de normala som lever ett aktivt uteliv.
Citera
2007-07-12, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carcass
Avundsjuk för att du inte har fått doppa i hennes hål?
Nejdå, detta är en polare som sagt. Jag har en seriös flickvän för typ första gången i mitt liv så har alldrig varit nöjdare.
Citera
2007-07-12, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sansiro
Haha, jag tror inte hon är ensam att ligga över 20+ sträcket.. tror nog 16-18 åringar ligger runt 10-20 faktiskt, iaf de normala som lever ett aktivt uteliv.
Det kanske stämmer, fast så otroligt vanligt kan det väl ändå inte vara? Jag menar 18år då har man antagligen inte varit sexuellt aktiv för länge.
Citera
2007-07-12, 14:58
Medlem
Citat:
Det kanske stämmer, fast så otroligt vanligt kan det väl ändå inte vara? Jag menar 18år då har man antagligen inte varit sexuellt aktiv för länge.

Beror ju helt på, hon kanske fick mens när hon redan var vid 12 års åldern och var mogen för kuk när hon var runt 13-14 så .. helt inviduellt
Citera
2007-07-12, 14:59
Medlem
Carcasss avatar
Citat:
Nejdå, detta är en polare som sagt. Jag har en seriös flickvän för typ första gången i mitt liv så har alldrig varit nöjdare.

Härligt, jag är glad för din skull!

On topic: Lössläppta kjoltyg måste vara det absolut mest avtändande som existerar. Jag blir oändligt äcklad. Har en bekant som vid 23 års ålder ligger över hundrasträcket, och det gör mig rätt... äcklad. Själv är jag otroligt restriktiv vid val av samlagspartner.
Citera
2007-07-12, 15:01
Medlem
Citat:
Beror ju helt på, hon kanske fick mens när hon redan var vid 12 års åldern och var mogen för kuk när hon var runt 13-14 så .. helt inviduellt
Jo det är sant. Men med denna tjejen så vet jag iofs att hon bara har varit sexuellt aktiv i ungefär 1,5 år så hon blev la av med oskulden sent och behövde jobba in sina ligg på kort tid.
Citera
2007-07-12, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carcass
Härligt, jag är glad för din skull!

On topic: Lössläppta kjoltyg måste vara det absolut mest avtändande som existerar. Jag blir oändligt äcklad. Har en bekant som vid 23 års ålder ligger över hundrasträcket, och det gör mig rätt... äcklad. Själv är jag otroligt restriktiv vid val av samlagspartner.

100 st .. JÄVLAR, jag anser att man är slyna om man ligger runt 30+.. dock beror det helt på ålder..

Men normalt anser jag vara 15 st! det bör nog de flesta uppnått vid 18års ålder ungefär
Citera
2007-07-12, 15:03
Medlem
Citat:
Jo det är sant. Men med denna tjejen så vet jag iofs att hon bara har varit sexuellt aktiv i ungefär 1,5 år så hon blev la av med oskulden sent och behövde jobba in sina ligg på kort tid.

Haha, jo så kan det också gå.. Hon söker bekräftelse som de flesta andra flickor, tyvärr.
Citera
2007-07-12, 15:03
Medlem
Carcasss avatar
Citat:
Men normalt anser jag vara 15 st! det bör nog de flesta uppnått vid 18års ålder ungefär

Bara den siffran gör mig otroligt äcklad. Vad fan har hänt med dagens ungdom egentligen? Vad är ni för lössläpta, äckliga smittospridare? Fyfan för er. Hjärntvättade undermänniskor. Hoppas ni avlider i AIDS.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in