2006-03-13, 19:42
Medlem
Kojaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carcass
Tycker förvisso inte att hon ska ljuga, men hon bör inte bli förvånad om hon klassas som sekunda vara. Jag skulle i allafall anse att hon var besudlad. Har man haft 50 sexpartners när man är 23 år gammal så är man en äcklig slampa, oavsett om man är man eller kvinna. Och det har inget med mitt självförtroende eller eventuell brist på min sexuella förmåga att göra. Men å andra sidan, jag kanske har ett gammalmodigt synsätt på det hela. För mig är sex något extremt intimt, och att besudla mig själv genom att idka könsumgänge med en slampa är inget som jag skulle vilja göra.

Är det inte det här :

http://www.livetsord.se/

eller hit:

http://www.cogforlife.org/

som du egentligen sökte när du satte dig vid datorn?

Citera
2006-03-13, 19:44
Medlem
Snövits avatar
De som sätter nedvärderande epitet på någon som har valt en annan sorts livsstil än en själv är bara tragiska.

Om någon tycker att jag är en slampa så är den personen en sorglig figur. Å andra sidan så har jag all förståelse om man inte vill ha sex med mig eller ha mig som flickvän men att se ner på någon är i en helt annan liga.

Jag ser inte ner på någon som är 30 år och oskuld, jag skulle undra lite varför det förhåll sig så och vara lite tveksam.

När jag blir kär i en kille så spelar hans förflutna någon som helst roll. Det enda som är viktigt då är det som är mellan honom och mig och att vi älskar varandra.
Citera
2006-03-13, 19:45
Medlem
catlands avatar
2-5, 5 högst. Varför inte fler? För att jag är runt 20, och min preferens är runt där. Jag vill inte ha en tjej som gillar one night stands. Dvs en som har sex i någorlunda stabila förhållanden. Och om personen började sin sexuella karriär runt 15-16 så blir det en per år...
Citera
2006-03-13, 19:55
Medlem
Carcasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kojak
Är det inte det här :
http://www.livetsord.se/
eller hit:
http://www.cogforlife.org/
som du egentligen sökte när du satte dig vid datorn?

Tro det eller ej, men jag är allt annat än en moralkärring. Piffi har ställt en fråga, som hon vill få svar på. Uppenbarligen finns det delade meningar, och allt är som sig bör. Hon ska självklart leva på det sätt hon vill leva sitt liv, men i mina ögon är hon en slampa. Sånt man får räkna med - man blir konstant stämplad av folk och samhället. Alla har fördomar.
Citera
2006-03-13, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megadeth
jag som kille tycker 5-10 är typ vad man borde ha klarat av i din ålder. och då tycker jag 10 är en siffra som visar att man har knullat runt endel. herrejävlar!? vad är du? den lokala spermatunnan? du är ju garanterat inte flickväns material iaf.

Har fortfarande svårt att förstå de som tänker som dig...Är väl inget som säger att jag inte är flickvänsmaterial bara för att jag haft sex med många. Är det nåt sorts likhets tecken mellan stort antal sexpartners och dålig flickvän eller? En som har haft få sexpartners kan väl lika gärna vara en dålig flickvän, är absolut säker på att det beror mer på personen i fråga och inte hur många hon haft sex med. Är rätt övertygad om att de flesta 23 åringar överstigit 5 iaf. Hur många har du själv haft sex med? Har en erfarenhet av att många killar kräver att ens tjej ska va oskuld typ medan de själva har knullat halva Sverige...
Citera
2006-03-13, 20:23
Bannlyst
300+
Citera
2006-03-13, 20:24
Medlem
pretorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
De som sätter nedvärderande epitet på någon som har valt en annan sorts livsstil än en själv är bara tragiska.

Om någon tycker att jag är en slampa så är den personen en sorglig figur. Å andra sidan så har jag all förståelse om man inte vill ha sex med mig eller ha mig som flickvän men att se ner på någon är i en helt annan liga.

Jag ser inte ner på någon som är 30 år och oskuld, jag skulle undra lite varför det förhåll sig så och vara lite tveksam.

När jag blir kär i en kille så spelar hans förflutna någon som helst roll. Det enda som är viktigt då är det som är mellan honom och mig och att vi älskar varandra.

jag håller med!
min tjej har säker haft runt 50 killar, men jag själv ligger på samma siffa så vem e jag at dömma henne för hennes förflutna!
tror de flesta killar som har problem med sånt e väldigt oerfarna o osäkra!
Det enda som är viktigt är det som är mellan henne och mig och att vi älskar
varandra!
Citera
2006-03-13, 20:28
Medlem
skumrasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piffi
Är en tjej som funderar över det här med antal sexpartners. Ponera att du som kille träffar en tjej, ni börjar dejta och sen av okänd anledning börjar ni diskutera antal sexpartners ni haft. Skulle du tappa intresset/börja fundera över att fortsätta om hon hade varit med fler än dig? Hur många sexpartners är ok? Ser killar det som positivt om tjejen varit med många för då är hon antagligen erfaren eller har det motsatt effekt, blir tjejen tagen för en slampa?

Jag är 23 å har varit med ca 50 st, de killkompisar jag diskuterat det här med säger att jag inte borde vara ärlig om en eventuell framtida pojkvän skulle fråga mig, de säger att 15-20 är en mer godtagbar siffra. Är nyfiken på att höra fler killars kommentarer angående den här frågan...

20 låter bra i mina öron. Ingen anledning att trycka ned i halsen på honom.
Citera
2006-03-13, 20:46
Medlem
volvo 240s avatar
I princip hur många som helst till hur få som helst. Spelar liksom ingen roll.
Det är ju inte antal sexpartners man blir förälskad i
Citera
2006-03-13, 20:47
Medlem
tufftNicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piffi
Har fortfarande svårt att förstå de som tänker som dig...Är väl inget som säger att jag inte är flickvänsmaterial bara för att jag haft sex med många. Är det nåt sorts likhets tecken mellan stort antal sexpartners och dålig flickvän eller? En som har haft få sexpartners kan väl lika gärna vara en dålig flickvän, är absolut säker på att det beror mer på personen i fråga och inte hur många hon haft sex med. Är rätt övertygad om att de flesta 23 åringar överstigit 5 iaf. Hur många har du själv haft sex med? Har en erfarenhet av att många killar kräver att ens tjej ska va oskuld typ medan de själva har knullat halva Sverige...

Jag skulle nog ha det svårt att känna mig speciellt om jag var med en tjej som haft sex med 50 killar. Fast jag vet inte hur jag skulle reagera i praktiken. Men troligen så skulle jag över huvud taget inte bli intresserad av den typen av tjej som har sex med så många, åtminstone inte baserat på de tjejer jag träffat hitils där de haft från 0-10 sexpartners (iar när jag frågat då är jag 27 och började nulla när jag var 21
Citera
2006-03-13, 20:49
Medlem
Liston Crests avatar
Egentligen är det ju helt oviktigt. Träffar man en grym tjej är inte det avgörande.
Dock kan jag ju säga att det inte hade kännts bra. Kan egentligen inte motivera varför, kanske stöter sig lite med ens romantiska föreställningar.
Är din kille en sån person som i övrigt lever efter en massa mer eller mindre omotiverade principer så kan nog en liten lögn vara på sin plats. Det skadar ju inte honom att inte veta.
Fast är det mer allmänt kännt hur många du har varit med är det nog schystast att berätta.
Kanske känns bäst att vara ärlig, förr eller senare träffar du nån vettig kille som bryr sig om viktigare saker.
Citera
2006-03-13, 20:56
Bannlyst
Citat:
Piffi,

Jag är själv tjej som har haft många sexpartners.

Kul för killarna du mött. ONS betyder bara raka rör påsättning och ett totalt ointresse av tjejens behov.

Citat:
Jag tycker inte att antalet sexpartners är överhuvudtaget intressant ur ett perspektiv när man bedömer en människa. Jag tycker att anledningen är viktigare. Har man sex för sin egen skull och för att det är skönt är det ok med många partners likaså om man gör det utan att såra andra och att man är trogen när man har en fast partner.

Samlag är en ganska intim handling? Förstår inte vitsen med att sprida/visa sin fitta för många män. För en gångs skull håller jag med om att hela karlssläktet är egotrippade bockar vid ONS.

Citat:
De killar som stör sig på att en tjej har varit sexuellt aktiv är nog egentligen bara osäkra och inte intressanta för mig så jag är ärlig om någon frågar mig. De flesta frågar inte och bryr sig inte och skulle någon se ner på mig för att jag har haft sex med många så tycker jag nog mer synd om den människan för dens trångsynthet.

Fel, fel och ännu mera fel.

Om en tjej däremot har nåt kk och knullar som fan är en helt annan grej. Enligt egen erfarenhet så är det sexet överlägset ..... och jag bryr mig verkligen om att hon njuter (ego givetvis).

Låt kvinnor slyna sig, men bara så länge det inte är min tjej. Hur fan nu det går???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in