Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Piffi,
Jag är själv tjej som har haft många sexpartners.
Kul för killarna du mött.

ONS betyder bara raka rör påsättning och ett totalt ointresse av tjejens behov.
Citat:
Jag tycker inte att antalet sexpartners är överhuvudtaget intressant ur ett perspektiv när man bedömer en människa. Jag tycker att anledningen är viktigare. Har man sex för sin egen skull och för att det är skönt är det ok med många partners likaså om man gör det utan att såra andra och att man är trogen när man har en fast partner.
Samlag är en ganska intim handling? Förstår inte vitsen med att sprida/visa sin fitta för många män. För en gångs skull håller jag med om att hela karlssläktet är egotrippade bockar vid ONS.
Citat:
De killar som stör sig på att en tjej har varit sexuellt aktiv är nog egentligen bara osäkra och inte intressanta för mig så jag är ärlig om någon frågar mig. De flesta frågar inte och bryr sig inte och skulle någon se ner på mig för att jag har haft sex med många så tycker jag nog mer synd om den människan för dens trångsynthet.
Fel, fel och ännu mera fel.
Om en tjej däremot har nåt kk och knullar som fan är en helt annan grej. Enligt egen erfarenhet så är det sexet överlägset ..... och jag bryr mig verkligen om att hon njuter (ego givetvis).
Låt kvinnor slyna sig, men bara så länge det inte är min tjej. Hur fan nu det går???