Att ha haft 50 sexpartners då man är 23 är för mig lika obegripligt som fenomen som t.ex. blekning av anus. Jag kan helt enkelt inte fatta logiken i det hela hur jag än försöker. Det finns också en del egenskaper som jag aldrig någonsin kan acceptera hos en potentiell flickvän, jag dör hellre som en oskuld med heder än accepterar dem, då jag inte är sexberoende, dessutom gör det livet enklare då en del av dem troligen skulle leda till relationernas motsvarighet till en kollision mellan två X2000 tåg. Dessa inkluderar t,ex, att vara en idiot,
att se ut så här (även om man bortser från den uppenbara bristen på smak, Slipknot?

, är den naturliga reaktionen att vilja bli munk) eller att vara en person i stil med Linda Rosing eller din lokala bimbi som har sex med allt och alla, inklusive grannens hund.
Det inte sagt att man
nödvändigtvis dömer ut någon för att den har varit med många personer, det beror rimligen på orsaken och hur det står till nu, men det hela känns som en gigantisk varningsflagg som signalerar att personen i fråga inte är någon som jag skulle vilja ha en relation med. Antalet är alltså snarast en
indikation för att personen har en personlighet som jag inte är intresserad av, och inte en egenskap i sig som t.ex. att personen är, på ren svenska, en jävla idiot.