Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-09-26, 22:39
  #1
Medlem
Lingonvecka13s avatar
Hej vill bara tala om i 12 år har jag tvingats till mycke flytta till denna kommun Motala för 12 år sedan .
Bodde förut i Ödeshög kommun fick uppmaning av lokala polisen att flytta för jag va i fara och gjorde det .
Hann bara flytta in jag och mina barn så kom soc hämta min son har 2 kidz soc sa jag fick skylla mig själv och psyk kom i samma veva tvinga i mig medecin som jag är starkt emot . Under tiden var jag utsatt för övergrepp på nätterna drogad m.m men psyk drogade mig ännu mer så jag visste varje ut och in efter mycke om och men vill jag få slut vem fan vill gå som en zombie och utan jobb sluta med medecin vart jagad . Vart inlagd på 8 i Motala hörde personal prata när de trodde alla sov (en kvinna sa tur man har kontakter hos polisen så vi har koll på dem ) upptäckte en personal piska en intagen och de anställer folk på gatan sjukt kan ja tycka. Sen sa EN manlig skötare tur jag inte jobbar natt i fall det blir nåt så har jag inget med att göra det som händer på natten .
Har flyttat till nytt boende tyvärr i Motala svårt att komma här ifrån när man har skulder blir grovt misshandlad drogad natte tid har anmält har nu samlat bevis foton på blåmärken bristningar blod cigarette fimpar men polisen har inte ens tagit till sig bevisen förhört mig medans avd 8 och folket här fortsätter med de sjuka människor som sagt tror fler blir utsatta i kommun och vill få stopp vill inte bli drogad vill inte ha sex fatta eller övervakad . Jag säger inte att jag är moder Theresa men tycker ni verkligen detta är ok buuu på er ni som har vett i huvudet att fatta detta är inte ok för någon folk ska inte tvingas eller måste ha folk hos sig i hop för tron att man ska va ifred ni som tycker detta är fel visa stake sätt dit de som utsätter
Citera
2019-09-26, 22:50
  #2
Medlem
paerras avatar
Verkar som om du är rejält påtänd av något.
Väldigt svårt att läsa din text
Citera
2019-09-26, 23:21
  #3
Medlem
Lingonvecka13s avatar
Ursäkta men är ordblind men hm ledsen om du inte Förstog ändå nä varför måste man va påtänd är ju emot sånt
Citera
2019-09-27, 05:19
  #4
Medlem
Jag tror dig. För jag vet sånt förekommer.

Att anmäla till polisen kommer inte leda någonstans om du inte har någon ”frisk” som stöd. För du kommer bara anses labil vilket du är också med tanke på hur du skriver

Annars kan du skriva personens eller personernas namn här så ska jag se till att dom aldrig gör om det igen
Citera
2019-09-28, 21:10
  #5
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StandupforSerbia
Jag tror dig. För jag vet sånt förekommer.

Att anmäla till polisen kommer inte leda någonstans om du inte har någon ”frisk” som stöd. För du kommer bara anses labil vilket du är också med tanke på hur du skriver

Annars kan du skriva personens eller personernas namn här så ska jag se till att dom aldrig gör om det igen

Polisen: ”Varför mördade du främlingen?”
StandupforSerbia: ”En psykotiker på Flashback skrev att han hade utsatt henne för övergrepp”
Polisen: ”Vadå för övergrepp ens”
StandupforSerbia: ”Det sa hon inte men jag ville ändå visa att jag är emot övergrepp”
Citera
2019-10-22, 03:13
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Polisen: ”Varför mördade du främlingen?”
StandupforSerbia: ”En psykotiker på Flashback skrev att han hade utsatt henne för övergrepp”
Polisen: ”Vadå för övergrepp ens”
StandupforSerbia: ”Det sa hon inte men jag ville ändå visa att jag är emot övergrepp”


Vem har sagt mörda? Verkar vara du som är lite psykotisk
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback