• 2
  • 3
2019-09-24, 14:14
Medlem
whogivesafucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av betongmehmet
Hej,

Jag vill söka lån 800tusen kronor och undrar någon veta var man kan göra den?

Lendon vill endast göra mig 300tusen det inte räcker för min jag vill ha den mer pengar.
Min fast jobb och lön 33 000kr var kan jag göra?

Tacksam för hjälpen

Var ju ett begåvat inlägg.
Vad skall du med 800 papp till?
Citera
2019-09-24, 14:29
Medlem
Citat:
Tack för den hjälp,
Nu jag inte har någon lån idag men vill ha den tro du den går att få om men inte har en lån idag?

En upplysning, försök för jäveln inte låna ihop till kontantinsatsen så här, få är hela lånet rökt
Citera
2019-09-24, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
En upplysning, försök för jäveln inte låna ihop till kontantinsatsen så här, få är hela lånet rökt

Kontantinsatsen? är den till sån bolån? för inte sån lån jag vill ha nu
Citera
2019-09-24, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rrpiper
Ja det måste vara det enklaste sättet för betongmehmet att få tag i 800k för en amfetaminleverans. Komma på en så tekniskt bra ide så att han lockar till sig riskkapital. Att han inte tänkte på det själv.

Han kanske har uppfunnit en ny mojäng som tillverkar amfetamin? 😂
Citera
2019-09-24, 18:35
Medlem
800k med lön 33 före skatt är väl inga problem. Gå till banken och ta ett lån, sen hoppas jag du använder din riktiga person när du gör det och inte din skitdåliga ”invandrar” påhitt som du sitter med här. Är du 13 år eller
Citera
2019-09-25, 08:14
Medlem
whogivesafucks avatar
Citat:
hederliga harry? vem de är? har du hans number?

Du åker bara ut till Valla å VIP-borden så och smyger du fram till babben med fetast sedelbunt och lägger fram ditt förslag.
Lätt som en plätt.
Citera
2019-09-25, 08:18
Medlem
Du kan låna på din bostad. Mvh.
Citera
2019-09-25, 11:19
Medlem
Om jag inte minns fel, så tror jag att en bekant till en bekant. Ansökte på lendo, så kanske han fick ett lånelöfte på Santander på 250k , 200k på Forex, 150k på Ica banken. Så man kan välja vad bankerna erbjuder för lån samt ränta. Då gjorde denna att han ansökte alla lånen på samma dag. Istället för att välja 1 bank som man normalt gör valde han alla. Och fick ihop över 850k , sen spenderade han pengarna, han ville nämligen sätta sig i personlig konkurs

Citat:
Den alltså hjälper mig att signerar fler lånpappen? Den låta som god val för min. Släkten få fler lån på samma gång eller olika gång?
Citera
2019-09-25, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghost01x
Om jag inte minns fel, så tror jag att en bekant till en bekant. Ansökte på lendo, så kanske han fick ett lånelöfte på Santander på 250k , 200k på Forex, 150k på Ica banken. Så man kan välja vad bankerna erbjuder för lån samt ränta. Då gjorde denna att han ansökte alla lånen på samma dag. Istället för att välja 1 bank som man normalt gör valde han alla. Och fick ihop över 850k , sen spenderade han pengarna, han ville nämligen sätta sig i personlig konkurs

Den jag hörde man kan göra
är den bästa via lendo? kan man göra consector oså?
Citera
2019-09-25, 22:05
Medlem
Diablo1118s avatar
Massor med trams raderat och varningar utdelade. Håll er till ämnet och sluta tramsa! /Mod
Citera
2019-09-25, 22:43
Medlem
Du kommer inte få låna 800k. Den springande punkten är att den som lånar ut, vill ha tillbaka sina pengar, och med ränta. Du kan inte visa upp något som gör det trovärdigt att du kommer kunna betala tillbaka, eller ge en bra motivering vad pengarna ska användas till. De flesta kan t.ex få ett lån på 800k om det ska användas till en lägenhet som kommer finnas som säkerhet, men inte som ett kontantlån.
Citera
2019-09-26, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dogmatix
Du kommer inte få låna 800k. Den springande punkten är att den som lånar ut, vill ha tillbaka sina pengar, och med ränta. Du kan inte visa upp något som gör det trovärdigt att du kommer kunna betala tillbaka, eller ge en bra motivering vad pengarna ska användas till. De flesta kan t.ex få ett lån på 800k om det ska användas till en lägenhet som kommer finnas som säkerhet, men inte som ett kontantlån.

okej men en som lendo eller consectorn vill inte ha pengar tillbaka när den inte lånar själv? är den lättare att få en lån där ?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in