• 1
  • 2
2019-09-24, 10:34
Medlem
Hej,

Jag vill söka lån 800tusen kronor och undrar någon veta var man kan göra den?

Lendon vill endast göra mig 300tusen det inte räcker för min jag vill ha den mer pengar.
Min fast jobb och lön 33 000kr var kan jag göra?

Tacksam för hjälpen
Citera
2019-09-24, 10:38
Medlem
Din bruttoinkomst verkar vara för låg för den summan. Det du får göra är att börja med ett mindre belopp, sen efter varje årsskift får du försöka klura ut tröskelvärden som algoritmen känner av och lägga en ny låneansökan.

Beroende på hur dina erbjudanden ser ut så kan du "känna av" hur algoritmen klassificerar dig.
Citera
2019-09-24, 10:46
Bannlyst
Sök flera lån hos olika lånegivare.
Citera
2019-09-24, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NonComplianze
Din bruttoinkomst verkar vara för låg för den summan. Det du får göra är att börja med ett mindre belopp, sen efter varje årsskift får du försöka klura ut tröskelvärden som algoritmen känner av och lägga en ny låneansökan.

Beroende på hur dina erbjudanden ser ut så kan du "känna av" hur algoritmen klassificerar dig.
Tack för den svar.
Men pengar behövs snabbare en årsskift men den bra tips!
Citera
2019-09-24, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaxVSydow
Sök flera lån hos olika lånegivare.
Okej är den bättre att söka hos fler banken eller hos fler lendon?
Citera
2019-09-24, 11:09
Medlem
Jag vet inte om 800k men jag lyckades få lån 700k.

Jag gick till Nordea och skaffade konto där. Fick snacka med en handläggare på telefonen, berättade en historia om att jag ville lösa mina lån på 700k.

Jag lät väldigt ärlig, berättade att min taxerade inkomst var låg, men hade precis fått anställning på nytt jobb som PT, berättade att min lön var 40 000kr/mån brutto.

Allting verkade okej, men handläggare gick på semester, fick en annan kille. Han nekade mig direkt.

Så jag bad om att få boka tid hos samma kille igen, väntade en månad. Han löste de, men bad om hyreskontrakt, anställningsavtal samt lönespec, men jag berättade att jag inte hade det pga jag precis börjat och inte hunnit få min lön än.

Dock sa han att Nordea skötte utbetalningen för att inte man skulle använda dem lånade pengarna.

Avtalet var påskrivet, jag väntade på skuldebrevet. Men här var jag smart, gick in på ett fysiskt Nordea-kontor. Skrev på skuldebrevet och valde vart jag skulle fä pengarna utbetalda till. Fick det till mitt vanliga konto. Easy Peasy

Citat:
Ursprungligen postat av betongmehmet
Hej,

Lendon vill endast göra mig 300tusen det inte räcker för min jag vill ha den mer pengar.

Tacksam för hjälpen
Citera
2019-09-24, 11:23
Medlem
har hört den consector i sverige ger lån. Ja lånade 500 000 inte konstigt men dålig inkomst så fick sprida över 2 det gick bra så 2 lån 250 000 + 250 000 vilket är bra service. Min släkt har lånat där 1 miljon här 1 miljon där de är välditg litande mot kudner vilket jag tycker den bra.
Citera
2019-09-24, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghost01x
Jag vet inte om 800k men jag lyckades få lån 700k.

Jag gick till Nordea och skaffade konto där. Fick snacka med en handläggare på telefonen, berättade en historia om att jag ville lösa mina lån på 700k.

Jag lät väldigt ärlig, berättade att min taxerade inkomst var låg, men hade precis fått anställning på nytt jobb som PT, berättade att min lön var 40 000kr/mån brutto.

Allting verkade okej, men handläggare gick på semester, fick en annan kille. Han nekade mig direkt.

Så jag bad om att få boka tid hos samma kille igen, väntade en månad. Han löste de, men bad om hyreskontrakt, anställningsavtal samt lönespec, men jag berättade att jag inte hade det pga jag precis börjat och inte hunnit få min lön än.

Dock sa han att Nordea skötte utbetalningen för att inte man skulle använda dem lånade pengarna.

Avtalet var påskrivet, jag väntade på skuldebrevet. Men här var jag smart, gick in på ett fysiskt Nordea-kontor. Skrev på skuldebrevet och valde vart jag skulle fä pengarna utbetalda till. Fick det till mitt vanliga konto. Easy Peasy
Tack för den hjälp,
Nu jag inte har någon lån idag men vill ha den tro du den går att få om men inte har en lån idag?
Citera
2019-09-24, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nojdkund
har hört den consector i sverige ger lån. Ja lånade 500 000 inte konstigt men dålig inkomst så fick sprida över 2 det gick bra så 2 lån 250 000 + 250 000 vilket är bra service. Min släkt har lånat där 1 miljon här 1 miljon där de är välditg litande mot kudner vilket jag tycker den bra.
Den alltså hjälper mig att signerar fler lånpappen? Den låta som god val för min. Släkten få fler lån på samma gång eller olika gång?
Citera
2019-09-24, 11:26
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Hej,

Tacksam för hjälpen

Du får väl börja sälja heroin eller liknande, då får du dina pengar rätt i handen, svart o snabbt
Citera
2019-09-24, 11:29
Medlem
Citat:
Den alltså hjälper mig att signerar fler lånpappen? Den låta som god val för min. Släkten få fler lån på samma gång eller olika gång?

Ja fler lån inga problem om god anledning säg pool jag säge pool Om dålig inkomst det går att sprida så ingen risk flera banker så du kan ändå få men annars gör så min kompis ta familjemedlem 500 + 500 + 500 hur du än vill men du behöver nog inte om 800 000 bara då kan dom ordna
Citera
2019-09-24, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Du får väl börja sälja heroin eller liknande, då får du dina pengar rätt i handen, svart o snabbt
Jag testade den innan men min vännen blev i fängelse, Kumla inte jag vill vara
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in