2019-09-24, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nojdkund
Ja fler lån inga problem om god anledning säg pool jag säge pool Om dålig inkomst det går att sprida så ingen risk flera banker så du kan ändå få men annars gör så min kompis ta familjemedlem 500 + 500 + 500 hur du än vill men du behöver nog inte om 800 000 bara då kan dom ordna
Den låter mycket bra
Har du consectorn telefonnumber? kan den ansökan via nätet? kan man höja sina löner eller koller den dom?
Citera
2019-09-24, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av betongmehmet
Den låter mycket bra
Har du consectorn telefonnumber? kan den ansökan via nätet? kan man höja sina löner eller koller den dom?

ingen sån behövs dom ordnar
Citera
2019-09-24, 11:34
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Jag testade den innan men min vännen blev i fängelse, Kumla inte jag vill vara

Och det var helt omöjligt att räkna ut eller?

Vad ska du göra med alla slantar?
Citera
2019-09-24, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nojdkund
ingen sån behövs dom ordnar

lendo också dubbel dom kan om rätt person som svarar men consector alhamdulillah inge gräns
Citera
2019-09-24, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Och det var helt omöjligt att räkna ut eller?

Vad ska du göra med alla slantar?

Nej den var trolig men jag var säker jag vara säker.
Vi sälja amfertaminen
Min släktingen behöver pengen och kontant svårt att senda utanför land i stor volym
Citera
2019-09-24, 11:42
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Nej den var trolig men jag var säker jag vara säker.
Vi sälja amfertaminen
Min släktingen behöver pengen och kontant svårt att senda utanför land i stor volym

Varför ska du envisas med att låna pengar? Bara att dra hit släktingen, så får vederbörande PUT, egen lägenhet och stora slantar på banken dir, UTAN MOTPRESTATION
Citera
2019-09-24, 11:52
Medlem
Citat:
Tack för den hjälp,
Nu jag inte har någon lån idag men vill ha den tro du den går att få om men inte har en lån idag?

Kolla med Marginalen. De kan ju låna ut genom att EU-fonden tar borgen. Då kan du få borgen för det kapital som överstiger din egen betalningsförmåga.

Tänk bara på att alla blancolån medför en brutalt högre effektiv ränta än exempelvis bolån.

Handlar det om att du ska starta företag så finns det även andra vägar att gå för att täcka upp det kapital du eftersöker.

Har du en riktigt bra idé, teknisk sådan, kan exempelvis vissa bolag investera i dig.

Lycka till!
Citera
2019-09-24, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Varför ska du envisas med att låna pengar? Bara att dra hit släktingen, så får vederbörande PUT, egen lägenhet och stora slantar på banken dir, UTAN MOTPRESTATION
hehe därför jag inte vill ha dom här.
varför ska vi arbetanden betala den jag betalar den själv med lånen istället för d ska stanna hemma
Citera
2019-09-24, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kavitation
Kolla med Marginalen. De kan ju låna ut genom att EU-fonden tar borgen. Då kan du få borgen för det kapital som överstiger din egen betalningsförmåga.

Tänk bara på att alla blancolån medför en brutalt högre effektiv ränta än exempelvis bolån.

Handlar det om att du ska starta företag så finns det även andra vägar att gå för att täcka upp det kapital du eftersöker.

Har du en riktigt bra idé, teknisk sådan, kan exempelvis vissa bolag investera i dig.

Lycka till!
Tack! mycke bra information
Ska försöka den hitta ide til företag
Citera
2019-09-24, 12:46
Medlem
rrpipers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kavitation

Lycka till!

Ja det måste vara det enklaste sättet för betongmehmet att få tag i 800k för en amfetaminleverans. Komma på en så tekniskt bra ide så att han lockar till sig riskkapital. Att han inte tänkte på det själv.
Citera
2019-09-24, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rrpiper
Ja det måste vara det enklaste sättet för betongmehmet att få tag i 800k för en amfetaminleverans. Komma på en så tekniskt bra ide så att han lockar till sig riskkapital. Att han inte tänkte på det själv.

Jag ska inte ha pengen till den...
Pengen till den amfetaminlevarans jag har men jag vill ha den pengen på kontot...
Citera
2019-09-24, 13:24
Medlem
Tropicanans avatar
Med den svenskan ska du inte låna en krona, räcker inte bidragen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in