Citat:
Ursprungligen postat av
Spark7
Beställde paket från tysklan som skickat via dhl. När jag spårar paket har det igår och idag stått att de ej kunnat leverera paketet till mig. Vart finns det då?! Varför lämnar dom inte på närmaste postombud? Tänker ringa dhl på måndag.
För det första är ju inte DHL, Postnord. För det andra så svarade du på din egna fråga. Paketet bör finnas hos ombud då de markerat dig som "otillgänglig" eller något. Aldrig varit med om annat.
Citat:
Ursprungligen postat av
Troppa
Någon mer som har problem med att paket man beställt inte kommer? Beställde saker förra onsdagen, ingen REK eller KOLI då det är från en privatperson. Fortfarande inget paket och dom erbjöd sig att skicka om denna onsdagen så tänkte att det skulle komma idag (fredag) men inget kom idag heller
Ta mig som du vill, men jag har beställt en HEL DEL droger, en del annat skit och ALDRIG varit med om att paket försvinner. 2ggr på kort tid = De försöker lura dig, oavsett hur mycket du litar på dem. Är det från utlandet kan du nog få vänta ett tag. Tog mig 3 veckor att få tillbaka ett brev från uruguay (fel adress) jag skickade på jobbet, men tillbaka kom det, om än i väldigt dåligt skick.