2019-09-17, 13:17
Bannlyst
Blir alltid lika förvånad att ingen mördat sattyget ännu, nu uppmanar jag inte till det men med tanke på all skada han orsakat Sverige, så måste det väl finnas någon vilde därute som är villig att ta till det extra steget...
Citera
2019-09-17, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JalleKalleBalle
Blir alltid lika förvånad att ingen mördat sattyget ännu, nu uppmanar jag inte till det men med tanke på all skada han orsakat Sverige, så måste det väl finnas någon vilde därute som är villig att ta till det extra steget...

Känner så om de flesta toppolitiker. Annie Rööf bland annat.
Citera
2019-09-17, 13:22
Medlem
Engelitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cyllidyv
Han är förmodligen en reinkarnation.

Citera
2019-09-17, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Engelitz

Tyvärr var det Sverige och inte Norge som fick fanskapet denna gången. Nästa gången blir det väl Finland eller Danmark.
Citera
2019-09-17, 13:29
Medlem
Mongoprofetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klownface
Han vet själv att han har förrått Europa, så han lär ha livvakter livet ut

Jag tror också det. Värre folkförrädare går nästan inte att hitta i Sverige. Förutom Annie Lööf och några till.
Senast redigerad av Mongoprofeten 2019-09-17 kl. 13:31.
Citera
2019-09-17, 13:42
Medlem
Kosmos.s avatar
Livvakt förstår jag att han behöver. Om han förtjänar det är en annan femma.

Vad jag inte förstår är hur hans tal säljer fulla läktare när han är så icke-folkkär.
Citera
2019-09-17, 13:42
Medlem
outback4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JalleKalleBalle

Ibland önskar jag att vi hade det som på Sicilien med maffian, cosa nostra la inte fingrarna emellan när det gällde att straffa förrädare
Låt fanskapet lösas upp i syra.
Vi i Sverige är så veka mot förrädare och quislingar.
Citera
2019-09-17, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vadoadoa
Efter att ha läst flashback om Fredrik så är jag förvånad att han lever ännu. Kanske är det bara tangentbords riddare?

Ja men kanske inte värt att sitta inne hela livet och inte kunna skydda sina barn, enbart för att ha dödat en gris. Vore fler här inne över 80 år gammal så hade det ju varit värt att offra sig för att straffa folkmördare. Men boomers och gamlingar saknar bollar. Han förtjänar ju absolut att dömas för konspiration och folkmord brott då han mot svenskar och européer därefter dömas till döden. Ser man till FNs definition av folkmord så har han gjort sig förtjänt av att halshuggas. Kanske blir någon som får cancer och ser sin chans, varför dö ung utan Reinfeldts fjäder i hatten. Inte speciellt många som skulle se det som något ont. Förutom rasse-småhattarna på DN. Kan inte se att en livvakt skulle kunna göra något direkt mot en målinriktad predator.
Citera
2019-09-17, 14:03
Medlem
Han flyttade nyligen från Vasastan i Stockholm till Storholmen i Lidingö. Det kan också till viss del vara av säkerhetsskäl. På Storholmen behöver han kanske inte livvaktsskyddet. Men så fort att han kommer till fastlandet så kan han inte röra sig ensam eftersom han är så hatad av många.
Citera
2019-09-17, 14:43
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Han flyttade nyligen från Vasastan i Stockholm till Storholmen i Lidingö. Det kan också till viss del vara av säkerhetsskäl. På Storholmen behöver han kanske inte livvaktsskyddet. Men så fort att han kommer till fastlandet så kan han inte röra sig ensam eftersom han är så hatad av många.

Stämmer inte. Jag har själv sett Reinfeldt helt ensam på gatan mitt i City utan livvakter.
Citera
2019-09-17, 14:48
Medlem
Jon.Holmss avatar
Reinfeldt är en av sveriges största landsförrädare, och han vet om det också.
Citera
2019-09-17, 15:44
Medlem
AbortRetryIgnores avatar
Läser man bland kommentarerna på t ex Samhällsnytt eller på vissa ställen här är det många som vill honom illa. Det är en hotbild.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in