2019-09-17, 12:40
Bannlyst
Finns många som vill se flugorna kräla över hans döda ögon. Personligen vill jag hacka honom i bitar.
Citera
2019-09-17, 12:46
Medlem
Ordbokens avatar
Han hade i alla fall livvakter 2016 (ett år efter att han avgått):
https://stoppapressarna.se/svenskt/r...s-av-livvakter

Kan inte tro att hotbilden minskat...
Citera
2019-09-17, 12:49
Medlem
KABUNs avatar
Det här kan man hitta på flashback:

Citat:
Låt oss inte glömma att moderaternas husgud Fredrik "stridshingsten" Reinfeldt klubbade igenom världens mest generösa asylpolitik under sina åtta år vid makten.

En annan flashbackare svarar:

Citat:
Han ska också avrättas tillsammans med minst 50.000 till av de värsta vita. förrädarna. Sedan så ska 500.000 av de värsta godhetssignalerande sociopaterna spärras in i fängelse, på dårhus eller lägervistelse. Sedan ska miljoner utomeuropéer resa hem. Sverige får ta täten i västvärldens vändning. Vår generation tar en plats i historien som jorden och mänsklighetens räddare!

Polisen kommer att behöva mångfalt mer resursen än idag för att bekämpa dessa hot!
Citera
2019-09-17, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vadoadoa
Efter att ha läst flashback om Fredrik så är jag förvånad att han lever ännu. Kanske är det bara tangentbords riddare?

Det var min reflektion också.
När det gäller säkerhet för vanligt folk så har Tvålen numera välbetalda uppdrag för att fantisera om hur man bekämpar vardagsbrottslighet och otrygghet. Svaret på det är tydligen medborgarplatser, fler mammor ute på stan, fler offentliga toaletter gärna med blommor utanför.
Apropå det kom en skribent med ett förslag om hur Tvålen skulle kunna säkra sin egen trygghet under Moderaternas dag i Visby.

Det låter ju alldeles utmärkt. Allt som kan öka tryggheten och spara pengar åt oss skattebetalare är positivt.
Som ett första steg i införandet av denna trygghetsreform föreslår jag att SÄPOs livvaktsskydd dras in under Moderaternas dag i Almedalen.
Det finns redan gott om blommor och toaletter i Visby så om Kristersson & co bara tar med sig sina mammor ska det nog gå bra.

http://www.fristad.eu/2018/06/mannen...te-for-lite-2/
Citera
2019-09-17, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klownface
Han vet själv att han har förrått Europa, så han lär ha livvakter livet ut

Skulle säga att han är så pass hatad att han till och med kommer få ha livvakter åt sin gravsten så ingen pissar på den.
Citera
2019-09-17, 12:58
Medlem
Engelitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cyllidyv
Skulle säga att han är så pass hatad att han till och med kommer få ha livvakter åt sin gravsten så ingen pissar på den.

Livvakterna är nog rätt sugna på att pissa på hans grav. .
Citera
2019-09-17, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Engelitz
Livvakterna är nog rätt sugna på att pissa på hans grav.

Sannolikt ja
Citera
2019-09-17, 13:07
Medlem
persona.von.gratas avatar
Jag har sett både Lars Lejonborg och Maria Wetterstrand "nyligen". Båda utan livvakter. Om det beror på att de inte var statsministrar eller annat låter jag vara osagt.
Citera
2019-09-17, 13:11
Medlem
trazkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samesh
Han är en Quisling så det förvånar inte en att han har en hotbild emot sig, fullt förtjänt vill jag säga!

Jag tycker t o m han är skrämmande lik Quisling.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Vidkun_Quisling
Citera
2019-09-17, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Jag tycker t o m han är skrämmande lik Quisling.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Vidkun_Quisling

Han är förmodligen en reinkarnation.
Citera
2019-09-17, 13:15
Medlem
trazkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cyllidyv
Han är förmodligen en reinkarnation.

Det är nästan så man börjar tro på det. Exakt samma mun och överläpp, samma livlösa ögon.
Citera
2019-09-17, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Det är nästan så man börjar tro på det. Exakt samma mun och överläpp, samma livlösa ögon.

Bara raka bort håret så har vi honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in