2019-10-15, 19:57
Medlem
dialektikers avatar
Bimbon och Felix pratar en längre stund om fiske.
Bimbon tycker också jättemycket om att fiska som Felix.
"Det ger så mycket lugn och glädje", tycker hon. Och så spinner hon vidare.
"Å, tänk att vi kan våga prata om att vi fiskar (även om det är nördigt). Att vi vågar erkänna det"

Felix:
"Vad brukar du fiska för fiskar?"
Paula: ...tystnad...Eh...mmm...Jaaa...kan inte så mycket om fiskar.

Det här är extremt underhållande.

Jag förstår inte att det inte är fler som pratar om Bachelor idag.
Citera
2019-10-15, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Simon, oproportionerlig? Snarare ser han pytteliten ut bredvid elefanten Felix, i den där intervjun i tv 4.

Skämskudden fram när Felix gick omkring och bar på bimbon i polen för att hon inte kunde simma.

Skrev fel namn, några skrev i tråden att Felix var oproportionerlig. På vilket sätt?

Jag håller inte med om Felix, tycker det var gulligt. Just nu är jag team Felix faktiskt, tycker han växer som person. Simons personlighet drar ner honom och sedan ser han faktiskt ut som en gris på vissa instagrambilder så han har knappt utseendet heller.
Citera
2019-10-15, 20:03
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Skrev fel namn, några skrev i tråden att Felix var oproportionerlig. På vilket sätt?

Jag håller inte med om Felix, tycker det var gulligt. Just nu är jag team Felix faktiskt, tycker han växer som person. Simons personlighet drar ner honom och sedan ser han faktiskt ut som en gris på vissa instagrambilder så han har knappt utseendet heller.

Aha, det är något med hans charmiga lilla ansikte, som inte stämmer överens med jättekroppen, på något sätt.

Och då var det någon som sett honom i verkligheten, som sa att han ser jätteoproportionerlig ut.

Men det kanske inte är alla som tycker att det ser ut så.

Jag tycker han är supermesig som någon sa. Han är ju bara tom ju!
Citera
2019-10-15, 20:15
Medlem
Herregud. Felix är inte överhuvudtaget attraktiv, och hans personlighet är lika intetsägande som vit målarfärg. Hur valdes denna kille? Dock verkar han vara en bättre partner än Simon. Simon verkar vara extremt egocentrisk, stolt och aggressiv. Typen man absolut inte kan ha en konsturktiv dialog med utan blir defensiv, arg och drar därifrån och skyller allt ifrån sig. Som sen släpper det och går vidare utan att överhuvudtaget reflektera över sina egna handlingar utan bara förnekar att det hänt, med tanke på vad han sa i nyhetsmorgons intervju (om hur lugn han var med en ny bachelor) jämfört med hans VErkLIGA reaktion.
Citera
2019-10-15, 20:19
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Bimbon och Felix pratar en längre stund om fiske.
Bimbon tycker också jättemycket om att fiska som Felix.
"Det ger så mycket lugn och glädje", tycker hon. Och så spinner hon vidare.
"Å, tänk att vi kan våga prata om att vi fiskar (även om det är nördigt). Att vi vågar erkänna det"

Felix:
"Vad brukar du fiska för fiskar?"
Paula: ...tystnad...Eh...mmm...Jaaa...kan inte så mycket om fiskar.

Är inte Paula rädd för att ramla i vattnet när hon fiskar förresten? Hon kan ju inte simma.
Det är nog inga jättefiskar som hon fiskar upp? Men det gör inget för hon har ju ingen aning om vad det är för fisk ändå.

Och innan de skulle bada i polen. "är den djup? Jag kan inte simma."
men det gör ju inget för "Åh, det är inte så många killar som erbjudit sig att lära mig simma." säger hon i bild (vilket Felix erbjudit sig)

Det vill säga att han kånkade omkring på henne.
Citera
2019-10-15, 20:25
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yyjjcc
Herregud. Felix är inte överhuvudtaget attraktiv, och hans personlighet är lika intetsägande som vit målarfärg. Hur valdes denna kille? Dock verkar han vara en bättre partner än Simon. Simon verkar vara extremt egocentrisk, stolt och aggressiv. Typen man absolut inte kan ha en konsturktiv dialog med utan blir defensiv, arg och drar därifrån och skyller allt ifrån sig. Som sen släpper det och går vidare utan att överhuvudtaget reflektera över sina egna handlingar utan bara förnekar att det hänt, med tanke på vad han sa i nyhetsmorgons intervju (om hur lugn han var med en ny bachelor) jämfört med hans VErkLIGA reaktion.

Usch ja, håller med.

Och produktionen verkade ge honom övernattningsdejten på lyxiga hotellet i Kapstaden som plåster på såren, för att han varit så bångstyrig? Gissar det?

Han pratar fort och otydligt, så man inte hör vad han säger. Ryser, lättkränkt till tusen.
Förstår att han inte kommer att hitta någon.

Och håller med om Felix. Han är läskigt tom.
Jag tror att han är jättekonstig?
Citera
2019-10-15, 20:50
Medlem
Citat:
Är inte Paula rädd för att ramla i vattnet när hon fiskar förresten? Hon kan ju inte simma.
Det är nog inga jättefiskar som hon fiskar upp? Men det gör inget för hon har ju ingen aning om vad det är för fisk ändå.

Och innan de skulle bada i polen. "är den djup? Jag kan inte simma."
men det gör ju inget för "Åh, det är inte så många killar som erbjudit sig att lära mig simma." säger hon i bild (vilket Felix erbjudit sig)

Det vill säga att han kånkade omkring på henne.

Du verkar verkligen inte gilla Paula.. Jag kan knappt heller simma och skulle få panik om jag inte känner botten, men även jag har fiskat i mitt liv, från bryggor och sånt. Jag trodde i början att Paula skulle va en bitch men än så länge har hon varit okej.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2019-10-15 kl. 21:01.
Citera
2019-10-15, 21:17
Medlem
Citat:
Usch ja, håller med.

Och produktionen verkade ge honom övernattningsdejten på lyxiga hotellet i Kapstaden som plåster på såren, för att han varit så bångstyrig? Gissar det?

Han pratar fort och otydligt, så man inte hör vad han säger. Ryser, lättkränkt till tusen.
Förstår att han inte kommer att hitta någon.

Och håller med om Felix. Han är läskigt tom.
Jag tror att han är jättekonstig?

Första gången jag såg Felix i nyhetsmorgon fick jag obehagliga vibbar. Han verkar riktigt skum samtidigt som han verkar riktigt tråkig.. Hade som tjej aldrig satt mig ensam med honom i en bil t.ex., på den nivån är det, och så känner jag inte ofta om killar. Simon ger inte ut några psykopatvibbar men hade aldrig dejtat honom just pga hur hetsig han är. Lackar på en tjej som snällt säger att hon inte vill va kvar.....
Citera
2019-10-15, 21:33
Medlem
halgurds avatar
Citat:
Första gången jag såg Felix i nyhetsmorgon fick jag obehagliga vibbar. Han verkar riktigt skum samtidigt som han verkar riktigt tråkig.. Hade som tjej aldrig satt mig ensam med honom i en bil t.ex., på den nivån är det, och så känner jag inte ofta om killar. Simon ger inte ut några psykopatvibbar men hade aldrig dejtat honom just pga hur hetsig han är. Lackar på en tjej som snällt säger att hon inte vill va kvar.....

såg också nyhetsmorgon men tyckte det blev bättre när jag såg denna: https://www.tv4play.se/program/bachelor/12504653
Citera
2019-10-15, 21:45
Medlem
dialektikers avatar
Citat:

Jag tycker exakt som du. Skum och tråkig. Han verkar inte ha några krav alls heller, så intetsägande.

Och Simon, hetsig (slarviga meningar) och otrevlig. Inte alls mån om människor, utan tänker mest på sig själv.

Rys, vilka obehagliga bachelors. Men det kan vara underhållande att se.
Citera
2019-10-15, 21:50
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halgurd
såg också nyhetsmorgon men tyckte det blev bättre när jag såg denna: https://www.tv4play.se/program/bachelor/12504653

Etttusentrehundrafemtio ...eeh.. i den videon. Så tråkig när han krystar fram svaren, på ett "korrekt sätt" i varje mening han säger. Usch vad han är skum!
Citera
2019-10-15, 21:59
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Jag tycker exakt som du. Skum och tråkig. Han verkar inte ha några krav alls heller, så intetsägande.

Och Simon, hetsig (slarviga meningar) och otrevlig. Inte alls mån om människor, utan tänker mest på sig själv.

Rys, vilka obehagliga bachelors. Men det kan vara underhållande att se.
Han, Simon tror att det räcker med att se bra ut. Sedan hur han uppträder spelar liksom ingen roll, enligt honom själv. Sådana killar är outhärdliga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in