Citat:
Ursprungligen postat av
Salehhadri
Undrar verkligen hur en del på FB resonerar,tänker och lever i en drömvärld.
Först sägs det att det förmodligen är en kusin som e taxi chauffören, sen att chauffören e kriminell sen att han nog inte hade vågat köra dit, sen säger någon att chauffören ställde upp och körde dem dit för att det är en släkting...nån flikar då in med att chauffören fuskar med taxametern..en annan att han är gambian..och en del som skriver tror att det är någon rambo-film.
Snälla sluta hota på massa BAJS om stackars chauffören som gjorde sitt jobb för att kunna ställa mat på bordet till sin familj. Och av säkra källor nära hans familj som jag precis talat med kan jag till eran besvikelse meddela att chauffören varken är kriminell, fuskat med någon jävla taxameter , säljer knark ,är gambian ,visste vilka han skjutsade eller anade onåd.Han gjorde sitt jobb och tänkte att det var som vilken körning som helst, när skottlossningen började och han vart skjuten körde han därifrån i panik och upptäckte då att han var skjuten.
Enough said låt chauffören vara han e varken kriminell eller har/hade med detta att göra. Han bor inte heller i nacka.Han är ett oskyldigt offer. Han kommer att överleva är allt jag kan säga men av respekt för chauffören, hans familj samt den som berättade detta så kommer jag inte berätta mer utan vill bara klargöra att han är ett oskyldigt offer och att ni kan sluta svamla massa påhittade historier och skitsnack om att han är kriminell!
Folk försöker orka med, då blir det lättare att dra till med 'hårdsminkad tjej som betalt sin utbildning med rånpengar' eller 'säkert fuskande blattechaufför som alltid' istället för att ta in att fler och fler oskyldiga drabbas i den här jävla gängskiten.
Men bra att du rätar ut nåt frågetecken. Så Svensk jag är lider jag med taxichaffisen även om tidigare talare också har rätt, det är inte fler poliser vi behöver...