• 5
  • 6
2019-09-10, 18:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 314Pi
Polackerna jobbar inom hantverksyrken precis som de gör här i norden. De tar väl med sig en fullastad van med tjuvgods också när de är hemma på semester, precis som de gör när de varit här.

Alla barnbidrag som går till polska familjer påverkar britternas ekonomi. För att inte tala om den enorma EU avgiften. För tyskland är avgiften bara en betalning för deras enorma export övertag men inte för britterna pengarna tas från deras egna eftersatta sociala sektor.

Gillar för övrigt inte din gräsliga avtatar kan du inte ta en paus innan du svar mig nästa gång.

I sedvanlig ordning är det jag som ska sluta skriva och samtidigt behöva besvara sanslösa påståenden ifrån min motpart.

För uk är alltså EU en förlustaffär?

Ganska motsägelsefullt skrivet om polacker.
Polacker är hantverkare, tjuvar, välfärdsmigranter, och bidragsproffs.
Det går inte att diskutera något särskilt när ni lagt ribban så lågt.

Ska vi avsluta diskussionen istället?
Citera
2019-09-10, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siegfrid
Här finns texten:

https://twitter.com/hilarybennmp/sta...60598650621953

Tack, det uppskattas
Citera
2019-09-11, 12:20
Medlem
godhetsapostelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krauthammer
I sedvanlig ordning är det jag som ska sluta skriva och samtidigt behöva besvara sanslösa påståenden ifrån min motpart.

För uk är alltså EU en förlustaffär?

Ganska motsägelsefullt skrivet om polacker.
Polacker är hantverkare, tjuvar, välfärdsmigranter, och bidragsproffs.
Det går inte att diskutera något särskilt när ni lagt ribban så lågt.

Ska vi avsluta diskussionen istället?
Polackerna är antagligen en minusaffär totalt ja. Det finns många argument för det (och emot).

Många medborgare i England (en majoritet faktiskt) verkar tycka att det är just en förlustaffär och vill ut.

Din argumentation är inte så stark som du tror. Du hoppar och vrakar och väljer i ditt resonemang vilket jag påpekat.
Citera
2019-09-11, 16:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av godhetsaposteln
Polackerna är antagligen en minusaffär totalt ja. Det finns många argument för det (och emot).

Många medborgare i England (en majoritet faktiskt) verkar tycka att det är just en förlustaffär och vill ut.

Din argumentation är inte så stark som du tror. Du hoppar och vrakar och väljer i ditt resonemang vilket jag påpekat.

Då jag inte fått några rationella argument av er och enbart hörsägen
Så väljer jag att avsluta denna diskussion
Citera
2019-09-12, 13:34
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-fuckYUO-.
Fenomenet kallas "lag".

Om lagen säger att premiärministern måste lyda parlamentet så måste premiärministern lyda parlamentet.

Jag kan ju för övrigt upplysa dig om att det blir ingen förlängning. Frankrike tänker inte rösta ja till att gå med på ännu en förlängning om/när UK ber om det.

Fransoserna snackar så jävla mycket.
Citera
2019-09-12, 22:18
Medlem
godhetsapostelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Fransoserna snackar så jävla mycket.
Jag tror inte på ett ögonblick på macron.
Merkel verkar vilja sträcka ut en hand https://www.thesun.co.uk/news/brexit...deal-possible/
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in