2019-12-18, 19:54
Medlem
Slints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amusing
Vad kan sägas?

Vad jag menade var det du skrev. Det behövs inte sägas något mer. Du är för censur, då vet vi det.
Citera
2019-12-18, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slint
Du är för censur, då vet vi det.

Ibland. Det beror sig på.
Citera
2019-12-18, 20:00
Medlem
Slints avatar
Citat:
Ibland.

När någon har ”fel” åsikter.
Citera
2019-12-18, 20:00
Medlem
Citat:
När någon har ”fel” åsikter.

Snarare skadliga åsikter.
Citera
2019-12-18, 20:01
Medlem
Slints avatar
Citat:
Snarare skadliga åsikter.

Ja, det är samma sak.
Citera
2019-12-18, 20:02
Medlem
Citat:
Ja, det är samma sak.

Inte nödvändigtvis.
Citera
2019-12-19, 00:04
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Celtico
Facebook och andra sociala medier har valt att censurera grupper och informationsspridning av folk som diskuterar vaccination och kallar detta missinformation och falsk ryktesspridning.

Ska vi acceptera att vår yttrandefrihet begränsas och att vi tystas för att det finns lobbyister och pengar involverade i vaccinationsprogrammen. Varför ska inte folk själva bygga sig en uppfattning av vad som är farligt eller ej? Bara för en myndighet rekommenderar vaccinationer ska inte betyda att det inte får ifrågasättas:

https://www.theguardian.com/society/...c-health-pages

Jag tror jag börjar med att oroa mig att de censurerar rena meningsmotståndare.

Att de censurerar lögnare har jag inte lika stora problem med.
Citera
2019-12-19, 05:59
Medlem
Citat:
Det finns ingen sanning i i antivaxinatörernas svammel. Det är ren paranoia. Jag litar hellre på läkarkonsten än random internettyckare även om den inte är felfri alla gånger. Om du tror att islamister bär på någon sorts sanning eller är ofarliga så kan du väl tro det. Jag vill inte ha dem i landet i alla fall. Jag vill känna mig trygg på gatan.

Och hur fan kan du säga det ? "Det finns ingen sanning i i antivaxinatörernas svammel" Jag tycker du svammlar som en gammal tant. Googla lite och lär dig nått!. Instämmer dock med ditt tycke om sekten islam.
Citera
2019-12-19, 06:27
Medlem
Citat:
Det finns ingen sanning i i antivaxinatörernas svammel. Det är ren paranoia. Jag litar hellre på läkarkonsten än random internettyckare även om den inte är felfri alla gånger. Om du tror att islamister bär på någon sorts sanning eller är ofarliga så kan du väl tro det. Jag vill inte ha dem i landet i alla fall. Jag vill känna mig trygg på gatan.
Du är dum i huvudet. Så enkelt är det.
Citera
2019-12-19, 08:00
Medlem
"To learn who rules over you, simply find out who you are not allowed to criticize"

Vi får inte längre kritisera Israel, eller peka ut de judiska agendorna, för det är "antisemitism", vilket tydligen är det grövsta av alla brott.
Och nu får vi inte diskutera huruvida ett påtvingat invasivt medicinskt ingrepp,
som riskerar förstöra immunförsvaret, är skadligt eller ej.
Det är såklart ännu en bit av agendan det här
Citera
2019-12-19, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aktiebubblan
Så enkelt är det.

Finns många variabler på idioti, så nej, det är inte helt enkelt.

Citat:
Ursprungligen postat av Ragnoch
Googla lite och lär dig nått.

Det är så antivaxinatörer resonerar, de tror på allvar att de kan sitta och googla nån skit i en kvart och sen börja ifrågasätta människor som studerat medicin i årtionden. Och människor tar deras så kallade fakta seriöst också. Det känns allvarligt.
Senast redigerad av Amusing 2019-12-19 kl. 12:21.
Citera
2019-12-19, 14:22
Medlem
Citat:

Det är så antivaxinatörer resonerar, de tror på allvar att de kan sitta och googla nån skit i en kvart och sen börja ifrågasätta människor som studerat medicin i årtionden. Och människor tar deras så kallade fakta seriöst också. Det känns allvarligt.

Behöver du experter med åratals erfarenhet som talar om för dig vilket dasspapper du ska köpa, och hur du ska använda det också?

Det många vänder sig emot är ju att vi tvingas till något som har stor potential att skada oss, och är av tveksam nytta.
Folk vill bestämma själva. Vara herre över sin egen kropp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in