2019-10-08, 17:07
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flammer
Beats me. Tills vidare håller jag det inte för helt orimligt att något har inträffat mellan just SH och JN. Kanske en händelse där SH uppfattat att han givit upphov till ett tänkbart hämndmotiv för JN (dvs att skicka mailen), men där - i så fall - ingen av dem velat offentliggöra denna händelse; han pga "self-incrimination" och hon pga att det då skulle stå tydligt att hon haft motiv och hon inte ville riskera att få ett kontaktförbud i sitt CV.

Att KL skulle ha lurat eller övertygat en man att delta i iscensätta ett, på påhittade grunder, kontaktförbud gentemot en för honom främmande flicka, känns avlägset för mig. Detta då (1) KL:s "vinning" synes tämligen svag, samt (2) att SH verkligen skulle behöva vara en riktigt udda person. Jag hade kanske varit mer benägen att köpa en av punkterna om den andra vore rimligt/sannolik, men som jag alltså ser det nu; nej.
Då har han väl inte alla hästar hemma om han drar det till rätten på vag grund aka inte mumlar ur skägget.

Gällande KLs ev inblandning har det med x antal hästar att göra likaväl och förutsätter en relation, det får redas ut först.
Vinningen är inte svag om hon är störd i kubik. Hämnden är ljuv oavsett direkt eller indirekt och av olika styrka.
Citera
2019-10-08, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erzebet
Inte? Tycker du ska förkovra dig i samtliga domslut före du uttalar dig.

T 15411-13
Själv har hon anmält Henrik för brott den 16 december 2013 (grov kvinnofridskränkning). I övrigt har anmälan skett på annat sätt. Fyra dagar efter det att hon kontaktat Riksåklagaren per mail lades sistnämnda förundersökningen, som pågått under flera år och som omfattade 550 sidor, ner. Hon ville
inte dra barnens far inför rätta.

Precis, hon ville inte medverka. Du svarade inte på min sista fråga, vad tror du?
Citera
2019-10-08, 17:36
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vittne-x
Du rp:ade detta som 0:03, så detta inlägg var borta runt en vecka, och när sen detta lades tillbaka igen ber du då om hjälp att kolla upp Perni. Samma sak hände med besöket hos en mkt känd banksnubbe som fick besök av 2 snubbar dagar efter med samma tillvägagångssätt-utom att det då inte blev skottlossning, där mörkade medierna helt, och hur snubbarna kunde veta att bankgubben flyttat hem igen vet ingen, denna hade inte ens blivit mantalsskriven på adressen vid besöket. Civilare som var på N.M 62 var samma som var flera ggr hos "bankmannen" efter "besöket".

Sen existerar inte "3 mordförsök", de 2 som viftade med mobilen i HOL:s ansikte spöade upp honom, fastän de kunnat klippa honom. Istället har ni snurrat runt i dokumenttravarna om KL:s äventyr, utan att ens kolla upp alternativa motiv då det går en röd tråd att "besökarna" antingen varnar eller vill ha något.

Fundera istället på om både KL och HOL hade något gemensamt ekonomiskt fuffens ihop där 3:e man vill inkassera en "skuld", där både KL åker på stryk flera ggr - som hon då använder mot HOL som ursäkt och avledande manöver, och HOL gör samma sak tillbaka där det kan matcha KL:s alkoholproblem för att utnyttja och förbättra sin ställning i lägenhets och vårdnadstvisten.

Inse att vital info finns på andra ställen än att tanka hem diverse domar.
Inse också att 2 ökända mytomaner är inne och rör i tråden, varav en har jobbat på TR i Sth.
Jag har definitivt inte rapporterat ditt inlägg för 0.03 men intressant att det gjordes och att det försvann. Vem vill inte att detta ska komma fram?
Jag hittade ditt inlägg i går när jag sökte på något annat och reagerade direkt. Du skev ditt inlägg 2019-09-25 och det försvinner. Först 2019-09-27 reagerar jag på en koppling pga detta.
Citat:
Ursprungligen postat av Avel
Ni känner igen åklagaren P*ernvis namn från en annan utredning där KL inte ens hördes och utredningen lades ned va?
Misshandeln av HOL utanför bostaden.

https://www.expressen.se/nyheter/olsson-lilja-misshandlad-vid-sin-port-redan-2015/

Sorry om jag missat att någon skrivit om kopplingen tidigare.
Samma dag svarar jag på det, 2019-09-27.
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
OJ... det hade jag missat Lite mycket namn som snurrar nu. NU LUKTAR DET SKIT!
Aftonbladet har info om när det var och det var i dec 2015 HOL blev misshandlad och vårdnadstvisten förlorade Karin 2015-12-07
Bara dagar efter att Karin har förlorat för gott skjuts HOL 2019.

Chefsåklagare Jan Pernvi minns utredningen mycket väl. 2016 lade han ner de två förundersökningarna i ärendet rörande misshandel och anstiftan.
Så båda gångerna 2015 är det han som lägger ner
Jan Pernvis lägger även ner när Karin blir anmäld för falskt larm och falsk tillvitelse när hon fejkar en misshandel. Hur mycket är sant om att det lades ner " för att andra inblandade kunde fara illa av fortsatt utredning"?

Hur ska åklagare Jan Pernvi ha det?
I intervjun i Expressen har han delvis tappat minnet
Hörde ni den utpekade, tidigare domaren under utredningen av misshandeln?
Nej, det tror jag inte det gjordes. Det fanns ju ingen konklusion annat än advokatens aningar om att det möjligen skulle vara hon som låg bakom. Jag kan inte minnas att hon hördes i den saken, säger Jan Pernvi.

I intervjun i Aftonbladet minns han fallet mycket väl
Chefsåklagare Jan Pernvi gick i pension förra året men minns utredningen mycket väl.
2016 lade han ner de två förundersökningarna i ärendet rörande misshandel och anstiftan.

Olsson Lilja misshandlad vid sin port redan 2015
Redan 2015 ska den skjutne advokaten Henrik Olsson Lilja ha blivit attackerad utanför sin bostad, rapporterar Aftonbladet.
Advokaten anade oråd och ska ha knuffat en av männen – men de hann i fatt och misshandlade honom med slag och spark mot huvudet, enligt polisanmälan.

– När jag hörde att det var en skjutning på samma adress som den här gamla händelsen så gick tankarna i den riktningen att det skulle kunna vara hon som ligger bakom, säger den pensionerade åklagaren Jan Pernvi till Expressen.

Tidigare domaren hördes aldrig i utredningen
Det bekräftas av pensionerade chefsåklagaren Jan Pernvi som ledde förundersökningen om misshandeln.

– Det är en händelse där han blev överfallen av två personer vid trappuppgången där han bor. Och det är den händelsen som ligger till grund för hans anmälan, att det möjligen kunde vara en anstiftan, säger Jan Pernvi.
Duon som ska ha misshandlat Olsson Lilja kunde aldrig hittas. Förundersökningen lades ner.
https://www.expressen.se/nyheter/olsson-lilja-misshandlad-vid-sin-port-redan-2015/

Kunde inte bevisas
I utredningen stöds Henrik Olsson Liljas uppgifter av ett utomstående vittne som noterat de två männen. Vittnet frågade männen som stod i trapphuset om de sökte någon och fick svaret:
– Ja, det gör vi.
Både vittnet och Henrik Olsson Lilja överlämnade överensstämmande signalement till polisen rörande de två männen.

Chefsåklagare Jan Pernvi gick i pension förra året men minns utredningen mycket väl. 2016 lade han ner de två förundersökningarna i ärendet rörande misshandel och anstiftan.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/70Lor8/toppjuristen-utreddes-for-tredje-anstiftan--i-samma-trapphus

Här lägger Jan Pernvi ner en tredje gång.
Toppjuristens osanningar har avslöjats av polis och domstol

Larmade om våld: ”Sanningslöst”
En aprilkväll för några år sedan ringde toppjuristen 112 och viskade att ”X slår mig hela tiden.” Larmet orsakade en fullskalig utryckning med ambulans och flera polispatruller. Toppjuristen hittades liggandes på bottenplan i en lägenhetsbyggnad. Hon påstod att hon blivit knuffad nedför trappan.
Men alla poliser som ryckte ut drog, enligt utredningshandlingar Expressen tagit del av, samma slutsats: Hon hade inte utsatts för våld. I anteckningar från förhöret med en av poliserna står:
”Ambulanspersonalen tillfrågades om eventuell skadebild men svarade att det inte fanns något.”

Toppjuristen anmäldes för falskt larm angående 112-samtalet och falsk tillvitelse angående utpekandet av en namngiven person som våldsverkare.

Chefsåklagare Jan Pernvis skrev i sina utredningsdirektiv till polisen att toppjuristen ”sanningslöst uttryckt att hon vid tillfället blev slagen” och hon ”genom den oriktiga uppgiften (...) föranlett att onödiga säkerhetsåtgärder vidtagits.”

Förundersökningen lades ned. Inte för att brott inte kunde styrkas utan för att andra inblandade kunde fara illa av fortsatt utredning.
https://www.expressen.se/nyheter/krim/toppjuristens-osanningar-har-avslojats-av-polis-och-domstol/
Då jag har sett Kjell Fahlgrens namn som någon som Karin vill ha hjälp av både 2013 när hon vill ha hjälp när hon vägrar att lämna HOL:s lägenhet och biter AL och blir LOBad, då var han på interna utredningar... och 2016 i ett mail där hon ber samma Fahlgren om hjälp juni 2016 och då jobbar han på SU och nu kom du med uppgiften att Åklagare Pernvi "Dessutom basade då Pernvi för SU:s operationer vid denna tidpunkt om uppgifterna stämmer."
Det är Pernvi som lägger ner undersökningarna när det har lejts en torped som fegar ur av Karin och misshandeln i trappuppgången.
Citat:
Dumpar den här infon här så vi får samlat lite mer.
VAD? Basade Perni för SU när Kjell Fahlgren jobbade där och hjälpte Karin???
Karin mailar Kjell 2 juni 2016 och ber om hjälp.
Kan någon kolla upp detta?
Jag kan inte hitta någon koppling till SU och Åklagare Jan Pernvi men däremot detta...
2017-01-09 I dag kommer dom i ärendet där en polis körde på två personer på ett övergångsställe.
Chefsåklagare Jan Pernvi är tillgänglig på telefon för frågor från media kl. 13-14.
https://www.aklagare.se/nyheter-press/pressmeddelanden/?newsId=3254140
Kan du rota lite mer i uppgiften du gav om Pernvi och SU?
Resten måste jag släppa så det får någon annan ta i. Lite utmattande allt det här.
Citera
2019-10-08, 17:47
Medlem
flammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Då har han väl inte alla hästar hemma om han drar det till rätten på vag grund aka inte mumlar ur skägget.

Gällande KLs ev inblandning har det med x antal hästar att göra likaväl och förutsätter en relation, det får redas ut först.
Vinningen är inte svag om hon är störd i kubik. Hämnden är ljuv oavsett direkt eller indirekt och av olika styrka.
Jag håller med om att det är märkligt, men jag finner det inte osannolikt att de skulle haft något mellanhavande som gått överstyr i motsats till en anmälan från det blå, men du kan såklart ha rätt. Alldeles oavsett så låter det klokt som du säger att inte spekulera djupare i detta innan man kan fastslå relation SH-KL.
Citera
2019-10-08, 17:48
Medlem
develis avatar
Citat:
Bra grävt fortsätt för det här var intressant... Bridge? KL?
För er som sitter vid dator och inte vill ha mobillänkarna till SH:s båda facebookkonton.
https://www.facebook.com/stefan.holmstrom.12
https://www.facebook.com/stefan.holmstrom.524
Båda är kvar än så länge... hur länge till? Kan någon dumpa innan dom försvinner?
Intressant, i ett förhållande 17 sept. Grattis, grattis, grattis för 3 v sen.

8 sept
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Men vilka är J(oh)anna N och Ste(fa)n H???? Vad har dom med detta ärende att göra?
Maska namnen. Mannen är Karins nya dejt/pojkvön/vän/man och hon är dotter till älskarinnan under äktenskapet och den nya särbon.
22 sept ändras status:
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
KL sa att SH och hon inte är i relation längre. De har ändå kontakt eftersom pedofilmail fortsatt att komma. Senast i veckan fick väl ett 50-tal läkare och riksdagsmän mail från JL.
Citera
2019-10-08, 18:15
Medlem
Ni som fortfarande tar Fulen för trovärdig. Han ljög om att MN varit ”jurist åt K*oenigsegg”. Hon var ombud för en motpart i ekonomisk tvist. Han läste nog för slarvigt när han googlade. Nu orkar jag inte visa fler gånger att Fulen ljög.
Och ja jag har låst målet på N*isellspåret om ni undrar.

Stämningen går tillbaka till 2008. IT-miljonären – J*oel W*ikell – hävdar bland annat att han inte fått en bil som han beställt levererad.

Han ska ha betalat 1,25 miljoner kronor för bilen.

Där till kräver han tillbaka 2 miljoner kronor som han påstår att han lånat ut.

K*oenigsegg tillbakavisar anklagelserna, framgår det, men W*ikells advokat – M*aria N*isell – räknar med att tvisten snart hamnar i domstol och säger till Helsingborgs Dagblad att hon ”hoppas på rättegång till våren”.

Källa:
https://www.dagensps.se/privatekonomi/koenigsegg-stams-pa-fem-miljoner-av-miljonar/
Citera
2019-10-08, 18:20
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smultr0n
När lades fallet ner? Grov kvinnofridskränkning går ju under allmänt åtal och med barn i bilden borde det ha drivits isf. Men visst kan det ha lagts ner pga att KL inte vill medverka, däremot inte för att hon vädjat till RÅ. Kursare eller?

Är det därför KL är vred för att HOL inte döljer hennes mindre smickrande sidor?
Karin har anmält gång på gång men ingen utredning som jag kan hitta har lett till någon utredning för det har varit falskt!
Citat:
Ursprungligen postat av Erzebet
Inte? Tycker du ska förkovra dig i samtliga domslut före du uttalar dig.

T 15411-13
Själv har hon anmält Henrik för brott den 16 december 2013 (grov kvinnofridskränkning). I övrigt har anmälan skett på annat sätt. Fyra dagar efter det att hon kontaktat Riksåklagaren per mail lades sistnämnda förundersökningen, som pågått under flera år och som omfattade 550 sidor, ner. Hon ville
inte dra barnens far inför rätta.
Du sväljer kameler och silar mygg
Tycker du ska berätta sanningen om vad som står i domen i stället för att välja det som passar din klart uttalade agenda.
Du väljer att citera Karins uppenbara lögner i rätten men inte soc och rättens beslut.
Resultatet av den falska anmälan mot HOL den 16 dec 2013 blev att han fick vårdnaden 3 dagar senare den 19 dec 2013!!!

Från ett Protokoll 2014-01-28:
"Vid ett senare tillfälle, den 16 december 2013, kom Karin Lilja till bostaden varefter det uppstod en tumultartad situation som Henrik Olsson Lilja sedermera anmälts för.
Karin Lilja är misstänkt för brott efter samma tillfälle och den misstanken kvarstår mot henne.

Socialtjänsten har bett Henrik Olsson Lilja att ansöka om ensam vårdnad och hotat med att man i annat fall kan komma att omhänderta barnen enligt LVU."

Från Domen 2015-12-07:
Henrik informerades den 19 december 2013 om att man bedömde att ett akut skyddsbehov förelåg för att skydda barnen mot föräldrarnas konflikt och att det var Henrik som måste ombesörja det annars skulle förvaltningen behöva göra en anmälan om omhändertagande av barnen enligt lagen om vård av unga, LVU.

Tingsrättens bedömning. Vårdnadsfrågan och barnens boende.
Den planerade familjevården hade ställts in under december 2013, båda parterna hade varit föremål för polisingripanden utifrån familjevåldsproblematik i hemmet den 16 december 2013 och socialtjänsten avsåg att ingripa med en ansökan om omhändertagande av barnen enligt LVU.
Alltsedan den gemensamma vårdnaden upplöstes och Henrik återflyttade till parternas tidigare gemensamma bostad och bosatte sig där med barnen har det, såvitt framkommit, inte gjorts några ytterligare orosanmälningar.

Så varför anmäler Karin HOL för Grov kvinnofridskränkning gång på gång utan att det leder till något mer än nedlagt? Har alla SoL utredningar fel?
Anmäler Karin när HOL försöker få henne att sluta dricka, vara full inför barnen, tar ifrån henne spriten mm och vägrar släppa in henne i lägenheten som hon har släppt frivilligt?
Att Karin kan slåss det vet vi ju från alla domar och att mota någon med milt våld från att komma in när hon är full och galen är INTE fridskränkning!
Citera
2019-10-08, 18:30
Medlem
Bästa sammanfattningen hittills.
Skulle dock justera att HOL inte utpekat, utan snarare antytt eller gissat de föreslagna anstiftarna.
Ganska svagt bevisvärde.

Citat:
Ursprungligen postat av Ikea-Kamprad
Jag tror att HOL och de som kopplats till honom håller sig för goda att dras med i denna tråd. Om de ens vet om dess existens eller bryr sig. I princip vet vi inget mer än i trådstarten.

HOL har blivit skjuten i anslutning till hemmet.
HOL har utpekat 1. KL som anstiftare alternativt 2. någon klient.
HOL har inte uppträtt i medierna mer än med någon sorts kommuniké via sin advokatbyrå. Uttalandet var väldigt PK med tack för allt stöd. Sedan dess tyst.
FO söks för skjutningen

KL däremot har vikt ut sig i kvällspressen. I timmar, enligt Aftonbladet. Väldigt trashigt beteende. Expressen har grävt fram ett gammalt tillvitelsebrott där KL larmat polis och ambulans i onödan och anklagat HOL för misshandel. Polisen eller om det var åklagaren anmälde KL för falsk tillvitelse men gick inte vidare.

Den här tråden har grävt fram massor med handlingar om KL som visar att hon verkar lida av alkoholism och ramlat i botten utan att själv förstå det. Och att det finns i alla fall ett tidigare fall där hon utpekats som anstiftare mot HOL. Men åklagaren har inte lyckats skaka fram bevis mot KL om anstiftan som räcker ens att få henne häktad.

Sedan finns det tråduppgifter om KLs och HOLs relationer till höger och vänster som inte är belagda. Andra sjuka trådar har dragits in i den här tråden. Tråden är lång och periodvis riktigt gaggig. Den senaste tiden har en som påstår sig vara FO dykt upp och livat upp det hela. Verkar vara en fake FO.

Om det finns några med anknytning till caset här på tråden så är det nog KLs bekanta snarare än HOLs. Tror HOLs stödtrupper har häcken full med att jobba och dra in kosing. De har inte tid att hänga här utan försöker fylla dagarna med debiterbar tid.
Citera
2019-10-08, 18:45
Medlem
Dags att notera att varken dagens juridik eller nån annan tidning följt upp denna tråd. Snacka om kalla fall.

Idag skrev f ö advokatsamfundets nya GS en debattartikel om våld mot advokater. I SVD. Detta brott nämndes inte överhuvudtaget.

Nästan allt vi vet om detta fall kommer från E08, som förmodligen kokar ihop en egen sanning av allt möjligt som passerar på dataskärmen.

Resten kommer från domar i en ytterst infekterad familjetvist med ingredienser som får en att häpna. KL är ju heltokig. Men HOL måste nog vara halvtokig. Men dessa domar har inget med brottet att göra.

Sen kryddas ju E08 s hopkok av att några i familjetvisten skaffar nick och blandar sig i debatten för att sprida mer spänning i anrättningen. Dessutom väver man in ett antal andra tokstollar.

Om själva skjutningen av en advokat som var dödligt sårad ena dagen och på jobbet strax därefter vet vi NOLL. Det är så man börjar undra om det ens var en skjutning. Smällare och ketchup. (Skämt)
Polisen, media och advokatsamfundet bryr sig i alla fall inte längre.

Tur att KL och hennes polare fortsätter skriva inlägg här.Annars skulle tråden dö

Citat:
Ursprungligen postat av Ikea-Kamprad
Enligt Dagens Juridik söks en häktad i ett annat mål även för advokatskjutningen. Och enligt handlingar från tingsrätten är det FO som häktats. Länkar och tr-handlingar längre bak i tråden. Så polisen verkar koppla FO till skjutningen i alla fall.
Citera
2019-10-08, 18:46
Medlem
Citat:
Karin har anmält gång på gång men ingen utredning som jag kan hitta har lett till någon utredning för det har varit falskt!

Tycker du ska berätta sanningen om vad som står i domen i stället för att välja det som passar din klart uttalade agenda.
Du väljer att citera Karins uppenbara lögner i rätten men inte soc och rättens beslut.
Resultatet av den falska anmälan mot HOL den 16 dec 2013 blev att han fick vårdnaden 3 dagar senare den 19 dec 2013!!!

"Vid ett senare tillfälle, den 16 december 2013, kom Karin Lilja till bostaden varefter det uppstod en tumultartad situation som Henrik Olsson Lilja sedermera anmälts för.
Karin Lilja är misstänkt för brott efter samma tillfälle och den misstanken kvarstår mot henne.

Socialtjänsten har bett Henrik Olsson Lilja att ansöka om ensam vårdnad och hotat med att man i annat fall kan komma att omhänderta barnen enligt LVU."

Från Domen 2015-12-07:
Henrik informerades den 19 december 2013 om att man bedömde att ett akut skyddsbehov förelåg för att skydda barnen mot föräldrarnas konflikt och att det var Henrik som måste ombesörja det annars skulle förvaltningen behöva göra en anmälan om omhändertagande av barnen enligt lagen om vård av unga, LVU.

Den planerade familjevården hade ställts in under december 2013, båda parterna hade varit föremål för polisingripanden utifrån familjevåldsproblematik i hemmet den 16 december 2013 och socialtjänsten avsåg att ingripa med en ansökan om omhändertagande av barnen enligt LVU.
Alltsedan den gemensamma vårdnaden upplöstes och Henrik återflyttade till parternas tidigare gemensamma bostad och bosatte sig där med barnen har det, såvitt framkommit, inte gjorts några ytterligare orosanmälningar.

Så varför anmäler Karin HOL för Grov kvinnofridskränkning gång på gång utan att det leder till något mer än nedlagt? Har alla SoL utredningar fel?
Anmäler Karin när HOL försöker få henne att sluta dricka, vara full inför barnen, tar ifrån henne spriten mm och vägrar släppa in henne i lägenheten som hon har släppt frivilligt?
Att Karin kan slåss det vet vi ju från alla domar och att mota någon med milt våld från att komma in när hon är full och galen är INTE fridskränkning!

Tack för förtydligande!
Citera
2019-10-08, 19:08
Medlem
develis avatar
Citat:

Från Domen 2015-12-07:

Hon körde väl även grov kvinnofridskränkning när HOL och hennes vänner försökte diskutera hennes alkoholproblematik innan skilsmässan.
Sen igen i mitten på dec 2013 - då hade hon slagit i huvudet och åberopade en hjärnblödning som inte fanns.
Var det inte så?
Citera
2019-10-08, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lacus
Dags att notera att varken dagens juridik eller nån annan tidning följt upp denna tråd. Snacka om kalla fall.

Idag skrev f ö advokatsamfundets nya GS en debattartikel om våld mot advokater. I SVD. Detta brott nämndes inte överhuvudtaget.

Nästan allt vi vet om detta fall kommer från E08, som förmodligen kokar ihop en egen sanning av allt möjligt som passerar på dataskärmen.

Resten kommer från domar i en ytterst infekterad familjetvist med ingredienser som får en att häpna. KL är ju heltokig. Men HOL måste nog vara halvtokig. Men dessa domar har inget med brottet att göra.

Sen kryddas ju E08 s hopkok av att några i familjetvisten skaffar nick och blandar sig i debatten för att sprida mer spänning i anrättningen. Dessutom väver man in ett antal andra tokstollar.

Om själva skjutningen av en advokat som var dödligt sårad ena dagen och på jobbet strax därefter vet vi NOLL. Det är så man börjar undra om det ens var en skjutning. Smällare och ketchup. (Skämt)
Polisen, media och advokatsamfundet bryr sig i alla fall inte längre.

Tur att KL och hennes polare fortsätter skriva inlägg här.Annars skulle tråden dö

Ja, brottet blir mer och mer ett cold case. Trots att tråden ligger i Aktuella Brott har den ju till stor del kommit att handla om en familj som gått sönder p g a av psykisk ohälsa, beroende och medberoende och betydligt mindre om ett brott som skedde för 1 månad sedan. Det kan också vara bra att några få % stöttar en hittills icke-dömd person, istället för att hänga på drevet och hyenorna.

Tråden börjar kännas död faktiskt, hoppas det dyker in något nytt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in