2019-10-05, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avel
Varför skrev du till KL på Wickr efter att du blev skjuten?

Blev du sydd i Alta i Norge av Ulrik?

Ulrik var inte i Norge då idiot. Wickr är gratis när man är utomlands och snutbögarna kan inte spåra så jag använder alltid Wickr.
Citera
2019-10-05, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henrikdenfule
Ulrik var inte i Norge då idiot. Wickr är gratis när man är utomlands och snutbögarna kan inte spåra så jag använder alltid Wickr.

Så han extraknäckte på en mottagning i Sverige då, vilken?
Citera
2019-10-05, 11:26
Medlem
Citat:
Så han extraknäckte på en mottagning i Sverige då, vilken?

Han är hyrläkare precis som tjejen är hyrsjuksköterska dom var på Tranebergs VC tillsammans och dom har också arbetat tillsammans i Alta.
Citera
2019-10-05, 11:28
Medlem
Citat:
Han är hyrläkare precis som tjejen är hyrsjuksköterska dom var på Tranebergs VC tillsammans och dom har också arbetat tillsammans i Alta.

Och M*aria W*ickberg är läkare på Karolinska?
Citera
2019-10-05, 11:31
Medlem
Citat:
Det är det som jag menar att MN inte skickat dessa sms. De kan vi avfärda.

Vem är denna Maria då som messar morsan din för att söka dig?

Maria arbetar som sjuksköterska och blev knullad av kukläkaren tills han tröttnade och började våldta min tjej. Maria arbetar som volontär som min vän och pastorn i kyrkan är en vän till mej. Maria ville praa med mej för pedofilläkaren var rädd att jag skulle döda honom om han pekade ut min tjej för att ha skrivit en jävla skit.
Citera
2019-10-05, 11:32
Medlem
Citat:
Och M*aria W*ickberg är läkare på Karolinska?

Nej hon är sjuksköterska som pedofillälkaren har knullat tills han våldtog min tjej.
Citera
2019-10-05, 11:35
Avslutad
Citat:
Maria arbetar som sjuksköterska och blev knullad av kukläkaren tills han tröttnade och började våldta min tjej. Maria arbetar som volontär som min vän och pastorn i kyrkan är en vän till mej. Maria ville praa med mej för pedofilläkaren var rädd att jag skulle döda honom om han pekade ut min tjej för att ha skrivit en jävla skit.
Behöver ni använda våra skattepengar på rättegångar med sånt här dravel!. Finns viktigare saker för våra domstolar.
Citera
2019-10-05, 11:35
Medlem
Citat:
Nej hon är sjuksköterska som pedofillälkaren har knullat tills han våldtog min tjej.

Sjuksyrra jag vet. Det var en kontrollfråga.

Har du haft kontakt med KL sedan hon släpptes fri?
Citera
2019-10-05, 11:36
Medlem
Jag åka ut till pedofilläkaren på Lidingö och han sket i brallorna och ringde snuten och sedan läste jag i tidningarna att de letade efter en man med pistol. Jag hade ingen pistol jag sa bara att jag kunde ordna fram en pistol om han ville dö om inte slutade att säga till alla att det var min tjej som skrev en massa skit.
Citera
2019-10-05, 11:39
Medlem
Citat:
Jag åka ut till pedofilläkaren på Lidingö och han sket i brallorna och ringde snuten och sedan läste jag i tidningarna att de letade efter en man med pistol. Jag hade ingen pistol jag sa bara att jag kunde ordna fram en pistol om han ville dö om inte slutade att säga till alla att det var min tjej som skrev en massa skit.

Men SH hävdade ju att J N*isell skrivit mejlen. JL vittnade ju t o m till SHs fördel i rättegång.

Läkaren har aldrig misstänkt JL. Tvärtom. Så varför hota SH?
Citera
2019-10-05, 11:40
Medlem
Jag och Rickard besökte Bögadvokaten och sa till honom att sluta utnyttja tjejens och Richards bonus lillasyster Nathalie Andersson och jävla vad rädd han blev. Vi jagade honom och fällde honom och sparkade på honom och han grinade som en kärring.
Citera
2019-10-05, 11:41
Medlem
Citat:
Men SH hävdade ju att J N*isell skrivit mejlen. JL vittnade ju t o m till SHs fördel i rättegång.

Läkaren har aldrig misstänkt JL. Tvärtom. Så varför hota SH?

Det var efter rättegången för inte så länge sedan. Massa snutar jagade mej fast jag inget gjort bara pratat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in