Citat:
Ursprungligen postat av
Direktlogik
Avel och dasslåset framställer endast fakta som stödjer deras logiska spekulationer.
Alla som försvarar Karin framställer inga fakta som stödjer deras väldigt ologiska luddiga spekulationer.
Denna Karin har tydligen missbruksproblem , hon verkar dessutom bli aggressiv under påverkan.
Det har nämnts att Karin sluddrat utan att hon luktat alkohol , det kan tyda på missbruk av bensodiazepiner.
Dessa i kombination slutar aldrig bra.
Jag säger inte att Karin är anstiftare , men det är inte konstigt om hon är misstänkt.
Faktan vad gäller KL är att det här är tredje gången hon anklagas för anstiftan, gått fri från HOLs samtliga anklagelser, allt tyder på att så blir fallet även denna gång.
Faktan Avel och dasslåset ger tråden är inget som har med denna startpistols skjutning att göra, det är gamla LOBar, vårnadstvister och bodelningar dom presenterar. Vilka skilsmässor är vacka sagoberättelser?
Citat:
Ursprungligen postat av
JustZlatan
Ser ju väldigt gay ut.
Han ser ut som vilken horbock som helst. Jag ser direkt vilken typ av tjejer han attraherar; 100% slampor. Något säger mig att även KL är en sån.
Citat:
Ursprungligen postat av
develi
FO har inte ens en bögskjorta på sig på fotot.
Citat:
Ursprungligen postat av
develi
Hela paketet dinglande.
Citat:
Ursprungligen postat av
MostyBlejsX
Vad sysselsätter du dig med i Norge då? Hemmaman? För J jobbar väl och drar in stålar?
Citat:
Ursprungligen postat av
Avel
Och bor ni ihop där borta Fulen i samma boende?
NI anser att KL är anstiftaren och FO är torpeden, försök ta den debatten med #henrikdenfule istället för att tala om 20 års gamla domar, twitter konton, dinglande paket, bögskjortor och boendeformer.
Vad har det med trådens topic att göra ?! Jeezuuuus!!