Citat:
Ursprungligen postat av
Direktlogik
Avel och dasslåset framställer endast fakta som stödjer deras logiska spekulationer.
Alla som försvarar Karin framställer inga fakta som stödjer deras väldigt ologiska luddiga spekulationer.
Denna Karin har tydligen missbruksproblem , hon verkar dessutom bli aggressiv under påverkan.
Det har nämnts att Karin sluddrat utan att hon luktat alkohol , det kan tyda på missbruk av bensodiazepiner.
Dessa i kombination slutar aldrig bra.
Jag säger inte att Karin är anstiftare , men det är inte konstigt om hon är misstänkt.
Tack för lite support där. Jag ser KL som misstänkt. Så gör även polisen. KLs beteende senaste åren ligger henne i fatet i relation till skjutningen nu senast. Vem som än behandlat henne illa, HOL eller andra män som misshandlat, så väcker alla omständigheterna runt henne misstankar om inblandning.
Jag såg redan från start en komplex situation och därför reggade jag mig och ville vara ordentligt delaktig i tråden. Jag har läst många andra trådar men den här har varit särskilt intressant. Fram till för nån vecka sedan inget foto på KL och fram till idag inget foto på FO. Det har varit intressant att gräva i de misstänktas öden. Vi ska vara medvetna om att de medelst skattebetalarnas pengar finansierade polis- och åklagarmyndigheterna gräver långt djupare och kartlägger än vad vi alls har resurser till. Vissa användare här kanske ska skicka klagomål dit om de inte gillar att det grävs i huvudpersonernas liv.
FO är inte misstänkt på pappret men är nog bra om han kommer in och förklarar ett och annat. Om inte annat för att ta sista svängen i rätten och sitta av sitt straff. Så får vi se om han haft nån roll här. Den som skriver som Fulen här bidrar ju rejält till FOs legacy på nätet. Gör nog mer skada än nytta just nu.
Flera här verkar ha en agenda som går ut på att flytta fokus från KL till HOL. Om KL blir ”friad” i avsaknaden av bevis eller det endast blir polisiärt uppklarat så ska det finnas dimridåer i forum som det här, sökbara på nätet för gemene man, där allmänheten då ska kunna utläsa att det ”nog var något konstigt med HOL som sköt sig själv i foten med en startpistol och behandlade den friade KL så illa genom att böga och bedra samt lura henne i lägenhetsaffär m.m”.
Det är vad som pågår i tråden just nu om någon inte förstår det. Igen då för att förtydliga, en smutskastningskampanj som gynnar en senare friad KL. Tråden ska fyllas med väldigt mycket anti-HOL så allmänheten sen ska se KL som offret.
Min agenda är inte att smutskasta någon utan finns en vilja här att gå till botten med vad som egentligen har hänt.
Light-troll ska man bemöta med fakta, humor och helst av allt ignorans.
Jag vill inte styra tråden men vi kan ju alla fråga oss vad som skulle hända om ”alla” ignorerade de som smutskastar brottsoffret och höjer Fulen-spåret till skyarna?