2019-09-06, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av berranxxl
HOL ett svin som var otrogen med en kvinnlig advokat som man bäddar får man ligga ju, ett bra sätt skaffa sig ovänner på ju.

Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Jag säger bara, rätt åt honom. Han har betett sig förjävligt åt mot exfrun.

Citat:
Ursprungligen postat av berranxxl
Håller med, otrogen skit ju, inte konstigt man får ovänner ju.

Det är väl ganska uppenbart vem som är svinet i denna relation. Advokaten har inte försökt att mörda sina barns mamma...

Citat:
Ursprungligen postat av Blixtsnille33
Inte har hon jobbat mycket lagligt senaste åren.

Nu är du ganska otydlig... Uppgifter gör gällande att hon tidvis varit tillräckligt verksam för att ställa till med oreda i diverse rättsfall. Att kunna dölja sin alkoholism och psykiska ohälsa för medarbetare är verkligen inte särskilt ovanligt och L*lja har förstås klamrat sig fast chockerande länge. Smutsiga rykten antyder redan att hon haft hållhakar på överordnade...

Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Nu är hon visserligen jurist och borde kunna det här med att inte lämna spår. Men är man känslomässigt involverad, som här, så tänker man inte så långt. Det räcker med ett enda sms - även om det är raderat - så är hon rökt. Och man är duktiga på det tekniska inom myndigheten. Så jo, jag har själv stort hopp att de får fram bevis om hon nu är skyldig till anstiftan.

Hoppas är vi flera som gör! Statistiken och fakta från svenska rättsfall pekar dock i en annan riktning. Tyvärr bör man nog vara realistisk. Hypotetiskt kan nog hon ha varit på brottsplatsen och kommer ändå lyckas slingra sig ur ett straff på mordskalan. Vi får se...

Citat:
De gånger man stött på henne har hon antingen varit så full att hon inte kan stå eller påverkad av något annat..

Hon har bevisligen under lång tid lyckats upprätthålla en någorlunda respektabel fasad. Men jag antar att du syftar på senaste året?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aaram
Varför hoppas du på det? Försvarar du hans beteende?
Vilket beteende? Sånt där får du förklara!
Senast redigerad av Picasso2 2019-09-06 kl. 16:57.
Citera
Medlem
Citat:

Jag står på Henriks sida. Har hört om hans psyksjuka kärring och unnar ingen det. Sitter själv med en galen ex etta så jag vet vad fan han går igenom.
Citera
2019-09-06, 16:56
Medlem
Någon sammanfattning på alla namn o eventuella bakgrunder i något inlägg?
Citera
Medlem
Jofs avatar
Citat:
Det vill jag i nuläget inte svara på då det är känsligt innan situationen är under kontroll. Jag är helt hundra på att det är K*rin som ligger bakom detta speciellt pågrund av hennes senaste 10 år. Henrik har ansökt om besöksförbud 2015 men det blev nekat. Däremot har hon komtaktförbud med honom och barnen men hon har vid flera tillfällen försökt spärra in Henrik samt kidnappat sina egna barn.

"Helt hundra"? Hur kan du vara det. Bevis har du knappast. Indicier antagligen.
Läste att Herr Lilja själv hade kastat fram TVÅ teorier till polisen innan han gick in i dimman. Där den andra teorin var att det var något relaterat till hans jobb.
Citera
Medlem
Citat:
Ja det är under kontroll. Tack för din omtanke.

Kalas. Hoppas dom mår bra efter omständigheterna. Styrkekramar och tankar till dom.
Citera
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tegin
Av vilken anledning vill du ha de uppgifterna. Vem fan är du.

Tagg ner och sluta ta det du tar. Uppgifterna var av värde för att kunna styrka om han träffat någon ny och om hon var ett hot eller kollega till Karin. I och med att man skrev att hon skulle ärva en stor summa så är det väl befogat att fråga vilka föräldrarna är till den misstänkta,

Jag respekterade TS svar och jag ställe frågan och fick ett svar.
Citera
2019-09-06, 16:57
Medlem
Citat:

Vilket beteende
Citera
2019-09-06, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nodangerontheroof
Jag står på Henriks sida. Har hört om hans psyksjuka kärring och unnar ingen det. Sitter själv med en galen ex etta så jag vet vad fan han går igenom.

I många fall har dessa galna kärringar sökt stöd hos soc och andra ultrafeministiska statliga feministiska instanser. Då går det oftast åt helvete på ett eller annat sätt. Oftast använder feministerna barnens bästa som argument. Sen går det som det går i detta fall och liknande.
Citera
2019-09-06, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
"Helt hundra"? Hur kan du vara det. Bevis har du knappast. Indicier antagligen.
Läste att Herr Lilja själv hade kastat fram TVÅ teorier till polisen innan han gick in i dimman. Där den andra teorin var att det var något relaterat till hans jobb.

Det är väl ändå skillnad på läsa något på flashback och faktiskt vara insatt? Klart jag inte har några bevis och jag dömer situationen efter min relation med Henrik och K*rin. Aldrig påstått att jag har bevis utan jag yttrade mitt påstående liksom många andra här inne.
Citera
2019-09-06, 17:02
Medlem
Bilder från platsen

https://www.instagram.com/p/B2ETS4hFA41/?igshid=xffmlocos066
Citera
2019-09-06, 17:03
Medlem
Sleipner08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kentafredriksson
De tre gånger jag har varit häktad har det hetat att åtal ska vara väckt inom tjugo dagar och brukar i praktiken vara typ 23-24 dagar. Kanske ändrat sen nittiotalet dock..

Tiden kan förlängas om utredningen inte är klar eller misstanke stärkts.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in