2019-10-02, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flammer
Ok, så du menar att han avlossade alltså alla skott, och då träffades av sina egna rikoschetter. Hade han handskar på sig? Tog du någonsin i pistolen?

Han sköt sej själv när vi slogs. Orakad pedofil och luktade fitta så nog hade han horan hos sej alltid.
Citera
2019-10-02, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henrikdenfule
Jag letade efter horan som dressmanadvokaten pippar med sina flatlöss. När jag kom dit ringde jag på dörrjäveln som inte fungerade så jag bankade och dressmanbögen tittade ut på mej genom hålet och efter en stund öppnade han dörrjäveln och då har han en bögpistol och tänkte skjuta mej och då backade jag och då klev han ut och började göra utfall mot mej och sköt mej och då knuffade jag honom och försökte ta pistolen och då sköt han flera gånger jag träfffades och han träffades också och då sprang jag ner och han sprang efter och jag hade lånat en Volvo och så åkte jag bort. Jag blödde men inte så farligt. han ljuger massor dressmanbögen.

Det är intressanta uppgifter. Jag har tidigare varit inne på att det inte var ett "riktigt" vapen som hjälteadvokaten blev skjuten med. Ett bögvapen? HOLS eget vapen? Ett slagsmål som gick överstyr?

Om det var HOL som kom ut med detta leksaksvapen när FO ville tala med honom, är det uppseendeväckande information.

Det betyder att HOL brottats med en person han känner, och sedan sagt till polisen att han blivit jagad av en torped, och anger att det är Karin som är anstiftare. Det betyder att HOL är värre än en förhärdad brottsling som falskt anklagar sina barns mor för anstiftan till mord.
Citera
2019-10-02, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flammer
Vem är vattenblomman eller blommvattnaren?

Fråga, hade du träffat H innan du besökte honom den här dagen? Alltså, kände han igen dig när du kom?

Jag har träffat honom och ludret flera gånger tidigare. Han kände igen mej när jag ringde på dörren och sedan bankade. Jag sa att jag bara ville snacka med horan och då kom han ut med pistol den fule fan.
Citera
2019-10-02, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Det är intressanta uppgifter. Jag har tidigare varit inne på att det inte var ett "riktigt" vapen som hjälteadvokaten blev skjuten med. Ett bögvapen? HOLS eget vapen? Ett slagsmål som gick överstyr?

Om det var HOL som kom ut med detta leksaksvapen när FO ville tala med honom, är det uppseendeväckande information.

Det betyder att HOL brottats med en person han känner, och sedan sagt till polisen att han blivit jagad av en torped, och anger att det är Karin som är anstiftare. Det betyder att HOL värre än en förhärdad brottsling som falskt anklagar sina barns mor för anstiftan till mord.

Vem fan vill prata med en bajspackande advokat? Jag ville prata med hans hora som terroriserar min tjej. Men hon var så feg så hon gömde sig inne i lägenheten. Jag hade sett hur hon gått in hans lägenhet så jag visste att hon var där.
Citera
2019-10-02, 14:25
Medlem
Citat:

Det betyder att HOL brottats med en person han känner, och sedan sagt till polisen att han blivit jagad av en torped, och anger att det är Karin som är anstiftare. Det betyder att HOL värre än en förhärdad brottsling som falskt anklagar sina barns mor för anstiftan till mord.

Ja men det är klart att just du skall ta detta på allvar och kallade det "uppseendeväckade information". Det säger mer om dig än vår nytillkomna gäst...
Senast redigerad av Fallandeskala 2019-10-02 kl. 14:42.
Citera
2019-10-02, 14:26
Medlem
Citat:
Dom bögarna pratar jag inte med, packa bajs på varandra är inget som faller mej i smaken. Go, varm och len fitta är melodin för mej.

Ok så den ska vara len, det är melodin, jag förstår.
Hur mår du efter omständigheterna då? Har du fått vård?
Citera
2019-10-02, 14:31
Medlem
Citat:
Min tjej är helt förstörd för att ni skriver lögner om henne. Jag letade efter horan som trakasserar min tjej.

Horan du letade efter är väl Mar*a N*sell eller hur ?

Men har inte din flickvän stalkat Mari*s exmake ” överläkaren”, så lilla Julia är inte så oskyldig heller.
Citera
2019-10-02, 14:31
Medlem
Låt mej och Julia vara nu. Hälsa Henrik att jag fortfarande vill att hans advokathora ska sluta trakassera mej och Julia.
Citera
2019-10-02, 14:35
Medlem
Citat:
Låt mej och Julia vara nu. Hälsa Henrik att jag fortfarande vill att hans advokathora ska sluta trakassera mej och Julia.

Det kanske ni skulle tänkt på innan ni trakasserade hennes dotter J*hanna.
Citera
2019-10-02, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kate88
Horan du letade efter är väl Mar*a N*sell eller hur ?

Men har inte din flickvän stalkat Mari*s exmake ” överläkaren”, så lilla Julia är inte så oskyldig heller.

Du snackar skit Julia har inte stalkat advokathoran. Hon kallade min tjej till domstolen. Jag var utanför domstolen och höll vakt när Julia var där för vi trodde att hon skulle mörda Julia. Det var bara ett tricks att kalla Julia som vittne för att tvinga Julia att komma så hon kunde bli skadad av advokathoran. Men jag skyddade Julia utanför.
Citera
2019-10-02, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
När jag googlar så ser jag att Hornsbergsvägen 22 ägs av allmännyttan Familjebostäder. Undra om Julia och Fredrik uppgivit någon adress till hyresvärden för avier och post? Elräkningar? Nu när de enligt uppgift inte är där utan dragit.

Jag har bott där och det finns massor med mina gener i lägenheten. Vi har lägenheten kvar och du ger fan i att kontakta Familjebostäder. Jag läser aldrig post så du behöver inte skicka några räkningar eller avier. El får man gratis genom sladd ut i trapphuset.
Citera
2019-10-02, 14:44
Medlem
Citat:

Det betyder att HOL brottats med en person han känner, och sedan sagt till polisen att han blivit jagad av en torped, och anger att det är Karin som är anstiftare. Det betyder att HOL är värre än en förhärdad brottsling som falskt anklagar sina barns mor för anstiftan till mord.

Det är en av de mest troliga historier i denna skvallertråd om en rådman.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in