Citat:
Ursprungligen postat av
Kleopatra2013
Nej det stämmer inte
Om du läser i förundersökningsprotokollet står det att när polisen kom "öppnade A dörren endast iförd i en skjorta"
Jag har inga problem med om HOL är gay - min erfarenhet om de gay-par jag känner så är dom väldigt trevliga
MEN det kan vara en anledning till skilsmässa och en förklaring till varför K inte gillade A
Och det kan uppstå många besvärligheter när skilsmässa är fakta (för alla inblandade)
Så här står det i domen, vad står det i fupen menar du?
Från domen B633-14
KL:
Senare under kvällen gick hon till Henriks lägenhet eftersom barnen längtade efter sin pappa.
Hon ångrar idag att hon gick dit. Anders öppnade dörren. Han var upprörd. Det gjorde henne rädd. Eftersom hon kände till att mottagningen var dålig gick hon in i pentryt. Där tryckte hon på knappen för senast uppringda nummer.
Polis 1
Han åkte tillsammans med sin kollega till den adress som Henrik gav till dem.
Där var Karin och ytterligare en person, Anders. Karin var ganska berusad. Talet var sluddrigt och hon var inte stabil. Han minns inte om hon luktade alkohol. Henrik hade sagt att han inte ville att Karin skulle vara kvar i lägenheten. Anders ville inte heller att hon skulle vara kvar. Karin uppmanades att lämna lägenheten men gjorde inte det.
Polis 2:
Det var Anders som öppnade när de kom dit. Karin ifrågasatte deras närvaro. Hon ville inte lyssna eller ha med dem att göra. Han uppfattade henne som berusad. Hon luktade alkohol och talade osammanhängande.