2019-09-12, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swedishfemale
Hittade bröllopsbilden genom sökning på SvD:s historiska arkiv. https://www.svd.se/arkiv

Please, jag hittar inte bild! Kan inte nån av er skicka en skärmdump, el säga vilka ord jag ska söka på för å hitta bilden?!
Citera
2019-09-12, 22:36
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skitkuligen
Tre veckors rehabilitering för ”stroken” som användare här inne påstått påverka hela kvinnan. Aspackad under tiden för rehabiliteringen.

Moahaaa.

Feministerna får snart rassja på dig.

När kommer någon med alternativ misstänkt?
Namn och case alltså. Det vore välkommet.

Nä, godnatt. Jobb att sköta.
Eftersom jag håller mig till det jag kan läsa i domar och andra använder fria fantasier så blir det lite jobbigt för dom, speciellt nu när Expressen går ut med en artikel om henne ljugande

Det finns troligen ingen alternativ gärningsman...
Citera
2019-09-12, 22:37
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Någonstans i trapphuset var det onekligen enligt vad de skriver. Så han hade i vart fall tagit sig in genom porten. Kanske skytten trängde sig in efter honom.

"Enligt Aftonbladets uppgifter var mannen på väg till jobbet när han överrumplades och besköts – skottlossningen ska ha ägt rum då han larmade och låste lägenheten."

"Mannen kunde dock själv ta sig ut på gatan, enligt källor till Aftonbladet, och ska ha kunnat ge polisen ledtrådar om dådet. "

"I trapphuset ligger enligt uppgifter fullt med tomhylsor – samt mannens portfölj. En granne berättar hur det är blodigt i trappuppgången.

– Jag låg i sovrummet och efter det hörde jag en smäll och någon som skrek ”hjälp mig, hjälp mig, jag har blivit skjuten”. Sedan när jag gick ut i trapphuset såg jag en väska som låg där, och en massa blod, säger grannen."

"En gärningsman ska ha setts fly från platsen till fots."

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/8mvndx/kand-advokat-skjuten-i-centrala-stockholm

Inlägg #2 i tråden.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kalletaz
Please, jag hittar inte bild! Kan inte nån av er skicka en skärmdump, el säga vilka ord jag ska söka på för å hitta bilden?!
https://imgur.com/j4BVlyv
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rappytt
Låsa-låsa upp. Detaljer försvinner gärna på vägen och så blir det totalt fel. Låsa upp verkar troligt. Låsa upp porten till och med. Inte ytterdörren. Lgh ligger på plan 5. Inte en chans att man kan lubba ner 5 trappor spårlöst och försvinna.

Inte heller så stor chans med kulor i kroppen...HOL...
Citera
2019-09-12, 22:39
Medlem
Ledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalletaz

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn%3AANd9GcTeqS83zrjYF78qgYHa8OXHVa3f4Jt dMpMmUoOEBIgWscRK_w7y
Citera
2019-09-12, 22:39
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Hon hade en liten blödning i mars 2014 som hon själv påstår uppkom i dec 2013 men det motsägs av hennes journaler. En lögn till från Karin... Karin hade enligt läkarutlåtandet en liten blödning - "utifrån tillgängliga journalhandlingar från Stockholms Sjukhem – som en lindrig skada med god prognos, samt bekräftat att Karin där genomgick rehabilitering för skadan under tiden den 7 – 21 april 2014.

Det jag särskilt regerade på i domen du citerade var att hon påstås ha genomgått en datortomografi den 31 januari 2014 som inte visade på några skador. Detta rimmar illa med uppgifterna att hos skulle ha drabbats av en massiv hjärnblödning redan 2012, som i så fall borde ha lämnat synlig ärrvävnad efter sig.
Citera
2019-09-12, 22:40
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Varje gång du skriver så blir det nya grejer. Tack! Så det var en liten blödning. Det har diskuterats hur pass stor den var. Och uppenbarligen har hon en tendens att utnyttja saker och ting till sin egen fördel. En lögn här, en lögn där. Så - jag tror faktiskt hon är skyldig till mordförsöket - om än inte till själva skutningen av maken. Hon är en fullfjädrad lögnare och klarar uppenbarligen att ljuga samtidigt som hon ser folk i ögonen. Skrämmande.
WHAT? Jag har ju lagt ut om den lilla blödningen förut och kopierat från domen... läser du inte inläggen?

Måste säga att jag känner mig rätt trygg nu när jag blir anklagad för att ljuga när till och med Expressen går ut med att hon ljuger Hur ska dom i tråden bortförklara detta?

Toppjuristens osanningar har avslöjats av polis och domstol
Publicerad 12 sep 2019 kl 20.10
https://www.expressen.se/nyheter/krim/toppjuristens-osanningar-har-avslojats-av-polis-och-domstol/
Citera
2019-09-12, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
"Enligt Aftonbladets uppgifter var mannen på väg till jobbet när han överrumplades och besköts – skottlossningen ska ha ägt rum då han larmade och låste lägenheten."

"Mannen kunde dock själv ta sig ut på gatan, enligt källor till Aftonbladet, och ska ha kunnat ge polisen ledtrådar om dådet. "

"I trapphuset ligger enligt uppgifter fullt med tomhylsor – samt mannens portfölj. En granne berättar hur det är blodigt i trappuppgången.

– Jag låg i sovrummet och efter det hörde jag en smäll och någon som skrek ”hjälp mig, hjälp mig, jag har blivit skjuten”. Sedan när jag gick ut i trapphuset såg jag en väska som låg där, och en massa blod, säger grannen."

"En gärningsman ska ha setts fly från platsen till fots."

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/8mvndx/kand-advokat-skjuten-i-centrala-stockholm

Inlägg #2 i tråden.

Du inser väl själv, hur osammanhängande allt detta "slask" från slaskmedia är...?
Citera
2019-09-12, 22:41
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Någonstans i trapphuset var det onekligen enligt vad de skriver. Så han hade i vart fall tagit sig in genom porten. Kanske skytten trängde sig in efter honom.

Det stod i någon tidning att han skulle låsa ytterdörren och åka till arbetet när han blev överfallen. Sitter på mobilen så lite svårt å söka men ska försöka hitta citatet.
Därför det låter konstigt när man nu vet att det är på 5e våningen, men inte omöjligt.
Citera
2019-09-12, 22:43
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Det jag särskilt regerade på i domen du citerade var att hon påstås ha genomgått en datortomografi den 31 januari 2014 som inte visade på några skador. Detta rimmar illa med uppgifterna att hos skulle ha drabbats av en massiv hjärnblödning redan 2012, som i så fall borde ha lämnat synlig ärrvävnad efter sig.
Karin påstod det ja men dom hittade ju ingen skada, bara den lilla blödningen från troligen mitten av mars.
Men hon skulle ju upp i rätten och använde blödning som ett försvar/anklagande där.
Tyvärr sprack det rejält i rätten för henne...
Citera
2019-09-12, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
WHAT? Jag har ju lagt ut om den lilla blödningen förut och kopierat från domen... läser du inte inläggen?

Måste säga att jag känner mig rätt trygg nu när jag blir anklagad för att ljuga när till och med Expressen går ut med att hon ljuger Hur ska dom i tråden bortförklara detta?

Toppjuristens osanningar har avslöjats av polis och domstol
Publicerad 12 sep 2019 kl 20.10
https://www.expressen.se/nyheter/krim/toppjuristens-osanningar-har-avslojats-av-polis-och-domstol/
Hahaha! Allt kan omöjligt fastna hos mig. Så många inlägg. Många är rena fabuleringar. Och några inlägg är rena fakta, som dina. Inte lätt att minnas vad man läst som faktiskt är fakta. Men jobbar på det!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in