Citat:
Ursprungligen postat av
Picasso2
Jag tror det handlar om prestige. Läser man hela inlagan så är det definitivt inte hon som förlorar ekonomiskt. Inte han heller. Detta handlar om striden i sig, verkar det som. Hon har heller inte huvudet med sig med tanke på skadan som faktiskt nämns flera gånger i inlagan. Så jag tror att hon helt enkelt ger fan i vinst, eller göra upp i godo eller sånt. Här skall stridas.
Känner mycket väl igen från arvstvister.
Det ska bråkas, även om så hela arvet går till advokatkostnader.
Det märkliga är att hon verkar så försiktig i det man såg i Aftonbladets intervju. Tänkte mig att hon skulle vara mer bitsk (det kan vara typiskt överklassen i arvstvister och dylikt).
Men det är ju som sagt var svårt att få ut något av en sån intervju. Hon ska ju vara lynnig enligt uppgifter i tråden.
Förstår inte att hon gett sig in i en sån fejd när hon håller på att förlora allt?
(Och barn ska bo där de är trygga. Hon får acceptera att hon blivit sjuk. Alla föräldrar kan bli sjuka på ett eller annat sätt. Livet är inte rättvist. Istället ska hon vara glad att det finns en pappa som barnen tyr sig till, vilket är uppenbart i flickans blogg. Hon ska vara glad att barnen har någon.)