Citat:
Ursprungligen postat av
Timeout
Hur ska du ha det? Du har ju försökt få omkull henne men blev väl nobbad.
Så som du beskriver och har beskrivit henne i den här tråden stämmer dåligt med det du skriver nu, "kaktus inlindad av kungskobror".
Varför har du ändrat dig när det gäller Karin den åtråvärda, nu jävligt stickig och giftig
Vill du inte längre bläddra mellan hängpattarna

Jo så är det.
Fast det är väl steg 1 vid spellbound, att förtrollningen bryts.
Annars lär väl synen på tillvaron (el på henne) vara fortsatt lika förvrängd och skev som hennes..
Vantolkning och dåraktigt försvar.
Hon är en slags sol-och-vårarinna.
Växlande med sex appeal vädjar hon till folks omhändertagande sida och använder offerrollen konstant.
Jag antar det var hennes egen röst i Efterlyst?
Manipulativ så det förslår.
Skulle hon inte ha så stora alkoholproblem
så vore hon nog ännu mer farlig med fötterna på fel sida lagen eftersom hon är så besatt.
Fyllan gör att hon inte håller ihop.
Hennes nya hatobjekt är ÅK.
Det är sällan eller aldrig det ses en sån reaktion i förhör, hon fräser som en orm.
Här framkommer mer än tydligt att hon är störd och hur hon projicerar ut sin avsky.
Han är kolsvart. Den ultimata fienden.
KLs återkommande och arroganta ordval om HOL är "det förtjusande exet" eller "er förtjusande målsägande".
Intressant nog har ÅK hamnat i samma fack:
"Den förtjusande", "den här
förundersökningsledaren" samt* "din så
kallade förundersökningsledare."
Det är drama och förstärkningsord:
"fruktansvärd, fruktansvärd", "förskräckligt", "fruktansvärt obehagliga erfarenheter av Lukas Eriksson", "Lukas Erikssons fullkomligt bristande omdöme", "omdömeslös och integritetskränkande", "vanvettigt","inte speciellt omdömesgill", "den absolut dåliga smaken".
Folk har blivit så "ohyggligt lidande av hans jävla framfart, förlåt att jag svär men jag är så trött på honom…"
Att hon själv är den som går fram som ett lok tycks gå henne förbi.
Hela hennes liv har han förstört. Likt HOL.
"Jag har väl redan fått genom din förundersökningsledare mitt liv totalt förstört och krängt så det räcker och blir över."