Citat:
Hur ska HOLs förhör 6 september kunna passa in på vad som sen skrivits i den här tråden?
"Jugge-spåret" existerar såklart, men det finns ingen anledning att tro att Karin varit på Balkan och nästan blivit slaktad med kniv.
Jag vet bara att det inte är sant, och Henriks berättelse om det passar lite för bra in mot vad som bla skrivits i denna tråd ang kopplingar till juggar/Balkan?
.
Jag vet bara att det inte är sant, och Henriks berättelse om det passar lite för bra in mot vad som bla skrivits i denna tråd ang kopplingar till juggar/Balkan?
.
Antar att du åberopar din egen text.
Citat:
Då är vi nu kring sista kvartalet 2017.
Vid ett par tillfällen har hon synts med Östeuropéer/Kaukasier. Åtminstone två män, 40-50år. Juggemaffia-typer. Svartmuskiga, skärpt blick, läderjackor och bus-gång.. Hela paketet alltså.
Något hon aldrig skulle förknippas med enligt mig, under några kända omständigheter. Vid en kontroll senare framgår att hon inte delat sitt namn till dessa typer, men ett telefonnummer.
Hon har inte setts med dessa under 2018/2019, men det kan vara relevant då det så kraftigt avbröt hennes normala umgängeskrets samt att hon betedde sig skyggt ihop med dessa. Det var smygande på bakgator och raska steg.
.
Vid ett par tillfällen har hon synts med Östeuropéer/Kaukasier. Åtminstone två män, 40-50år. Juggemaffia-typer. Svartmuskiga, skärpt blick, läderjackor och bus-gång.. Hela paketet alltså.
Något hon aldrig skulle förknippas med enligt mig, under några kända omständigheter. Vid en kontroll senare framgår att hon inte delat sitt namn till dessa typer, men ett telefonnummer.
Hon har inte setts med dessa under 2018/2019, men det kan vara relevant då det så kraftigt avbröt hennes normala umgängeskrets samt att hon betedde sig skyggt ihop med dessa. Det var smygande på bakgator och raska steg.
.
Citat:
Det som HOL säger i förhör - via barnen - passar ju snarare in tidsmässigt på dina privata spaningar. HOL förhör om koppling till kuggar och Balkan 2016 el 2017:
Citat:
Fortress sammankopplar KL med våldsamma vildsvinet första hslvan på 2018. Men till Balkan kan hon inte varit.
Jag vet ju om att hon blivit knivhuggen av en okände persontvå eller tre år sedan nere i forna Jugoslavien. Jag vet inte vilket land men hon var nere på någon resa.
Bara som jag hört skulle hon ha träffat, åkt ner det med en person som var hennes pojkvän
eller någon form av ressällskap.
Och i samband med den här resan så var det någon som knivhögg henne och hon har visat det här ärret för mina barn.
Bara som jag hört skulle hon ha träffat, åkt ner det med en person som var hennes pojkvän
eller någon form av ressällskap.
Och i samband med den här resan så var det någon som knivhögg henne och hon har visat det här ärret för mina barn.
Ett grandiosa påstående likt ditt - då barnen har sett knivärr som sviter efter Balkan.
Vad skulle KL vinna på att svamla om det fslskeligen?
Citat:
Det finns inga bevis på att KL blev skuren på Balkan. Förutom utsaga från HOL. Mig veterligen har KL inte varit på Balkan, än mindre blivit knivskuren där.
Tiden börjar bli intressant med tanke på misstänkt stämpling/förberedelse mord aug-sept 2018.
Vem är misstänkt F månntro?
Ena stunden inte varken vänner el bekanta, Å andra sidan har hon berättat för dig om beslag ( kontakt/adressbok, nyckelknippa och laptop).
Vilket inte stämmer med det hon själv i media (knapptelefoner, dator, Ipad).
Hur skulle du kunna ha minutiöst koll och veta att hon inte umgås mer med juggar nästkommande år?
Tidsuppgiften om umgänge juggar sammanfaller iaf om du inte sett i syner.
Du spanar på KL första kvartalet 2017 och hör finns då en direkt koppling som du förkastar?