2020-05-06, 17:22
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Eller hur?

Jag trodde i min enfald att Johanna Möller var unik i sin ondska och allmänna djävlighet men här finns det en medsyster som är likadan.

De kommer nog att finna varandra om lilla Karin skulle hamna i Ystad.
.. Och same same. Argumenten är som en karbonkopia från KL i förhör och intervjuer.
Alltid på väg att svimma, helt ovidkommande korkade tillägg om träbänkar och en skällande hund. Till tingsrätten. Finns hon på riktigt?

"Hennes hund började då ”rå-skälla” i bilen (..)
Hon fick sedan sitta på en träbänk ”i timmar”.

"Hon beskriver hur dåligt hon mådde, och hur hon pressades hårt i förhör, och att hon kämpade för att inte svimma."
Citera
2020-05-06, 17:50
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
.. Och same same. Argumenten är som en karbonkopia från KL i förhör och intervjuer.
Alltid på väg att svimma, helt ovidkommande korkade tillägg om träbänkar och en skällande hund. Till tingsrätten. Finns hon på riktigt?

"Hon beskriver hur dåligt hon mådde, och hur hon pressades hårt i förhör, och att hon kämpade för att inte svimma."

Som sagt, en tvilling till Johanna Möller, satan vad den kvinnan svamlade och hade sig i sina förhör, de som förhörde henne borde fan ha haft risktillägg för psykisk tortyr.

Lilla Karin kommer att driva de stackare som ska förhöra henne till vansinne, det är jag helt säker på.
Citera
2020-05-06, 17:56
Medlem
Citat:

Klart alla som blir gripna känner stress men vad trodde hon att de skulle köra henne till sjukan?

Antagligen radar hon upp en hel del av sina fysiska besvär i brevet och tar upp sånt som har med anklagelserna att göra. Lite för mkt spännande detaljer som gjorde att det blev sekretess antar jag. Ja hon är ju rätt yvig så sexton sidor förvånar inte. Som vi varit inne på tidigare så lär ju förhören vara rätt så pladdriga också.
De måste ju ha bevis som visar på någon form av kommunikation mellan henne och nån part. Spaning nu kan ju knappast visa på att något planerades 2018. Lite klantigt om hon sparat nån gammal mobil. De kan ju också haft pejl på vilka mobilnr hon använt 2018 och spårat den vägen osv.
Citera
2020-05-06, 17:58
Medlem
Citat:
Som sagt, en tvilling till Johanna Möller, satan vad den kvinnan svamlade och hade sig i sina förhör, de som förhörde henne borde fan ha haft risktillägg för psykisk tortyr.

Lilla Karin kommer att driva de stackare som ska förhöra henne till vansinne, det är jag helt säker på.

De är väl rätt härdade och coola. Mer frustrerande med någon som inte pratar alls. Men fattar hur du menar. Grejen med hennes tidigare förhör är ju just att hon har massa sidoberättelser och namedroppar som det inte fanns någon morgondag.
Citera
2020-05-06, 17:58
Medlem
develis avatar
Citat:

Kommer driva FhL till vansinne?!
Jag tror de redan återupplivat ett par stycken som antagligen fått förtidspension.
Hennes förhör är fan värre än JMs utsvävningar.

Den ena har droppande hjärnblödning, den andra påstår sig ha en passerande stroke.
Bägge med multipla svimningar.
Så nog skulle de trivas ihop av flera anledningar.
Nu får väl KL försöka beställa ett trollspö som JM. Men i god tid så hon kan trolla sig ut, JM fick avslag.
Senast redigerad av develi 2020-05-06 kl. 18:08.
Citera
2020-05-06, 18:09
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avel
De är väl rätt härdade och coola. Mer frustrerande med någon som inte pratar alls. Men fattar hur du menar. Grejen med hennes tidigare förhör är ju just att hon har massa sidoberättelser och namedroppar som det inte fanns någon morgondag.

Ändlöst svammel som absolut inte ger något verkar vara lilla Karins signum, påminner som sagt djävligt mycket om Johanna Möller, svamlets okrönta drottning.

Citat:
Kommer driva FhL till vansinne?!
Jag tror de redan återupplivat ett par stycken som antagligen fått förtidspension.
Hennes förhör är fan värre än JMs utsvävningar.

Den ena har droppande hjärnblödning, den andra påstår sig ha en passerande stroke.
Bägge med multipla svimningar.
Så nog skulle trivas ihop av flera anledningar.
Nu får väl KL försöka beställa ett trollspö som JM. Men i god tid så hon kan trolla sig ut, JM fick avslag.

Lilla Karin får nog fan beställa en hel magikerlåda inte bara ett trollspö för att reda ut situationen hon nu har satt sig i och fan vet om det kommer att räcka ens med en sådan utrustning.

Hoppas att Fhl har gott om nervlugnande och hjärtstartare vid behov för att det kommer att bli en pärs att försöka få något vettigt ur Karin är jag helt säker på.

Djävlar vilka förvirrande sidohistorier som kommer att dras.
Citera
2020-05-06, 19:38
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avel
Vem är sekretess F med försvarare Petra Eklund?
Citat:
Är det samma som heter sekretess A?
Det är iaf samma advokat.
In i dagboksblad 2019-09-23.
Citat:
Citera
2020-05-06, 19:49
Medlem
Reimers avatar
Hmm, missade nog hur länge det var som lilla Karin skulle vara häktad, blev det det sedvanliga 14 dagar eller klippte de till med en månad på en gång?

Jag kan nog garantera att lilla Karin kommer att bestrida den obligatoriska omhäktningen som kommer.
Citera
2020-05-06, 19:55
Medlem
Citat:
Hmm, missade nog hur länge det var som lilla Karin skulle vara häktad, blev det det sedvanliga 14 dagar eller klippte de till med en månad på en gång?

Jag kan nog garantera att lilla Karin kommer att bestrida den obligatoriska omhäktningen som kommer.

Det kommer hon göra med full kraft.
Citat:
Hon skriver bland annat att hon ”förvägrades att delta personligen vid den första förhandlingen”, ”förvägrades att samtala med min advokat Ola Salomonsson under och efter förhöret” och inte heller gavs hon möjlighet att via länk kommentera åklagarens promemoria.
Några sannolika skäl för brottsmisstankarna föreligger inte, menar kvinnan.

Det låter inte bra alls om det nu skulle ligga till på det här viset. Nu får dom något att bita i både domstolarna, Kriminalvården och åklagaren.
Citera
2020-05-06, 19:57
Medlem
Timeouts avatar
Citat:

Allt är som vanligt då. Det är alltid synd om Karin, hon behandlas illa och alla andra har fel.
Citat:

Ja nog är vansinnet nära när man läser fupar med Karin. Bara en massa pladder.
Bara vänta så får ni se när fupen kommer. Skaffa syrgastank för säkerhets skull.
Citera
2020-05-06, 20:01
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
Det kommer hon göra med full kraft.

Det låter inte bra alls om det nu skulle ligga till på det här viset. Nu får dom något att bita i både domstolarna, Kriminalvården och åklagaren.

Tvivlar inte en sekund på att lilla Karin kommer att djävlas så mycket hon kan och spänsta emot som en besatt men hur länge blev hon häktad så att man vet när cirkus Karin drar igång?

Blev det 14 dagar första svängen eller fick de en månad?
Citera
2020-05-06, 20:06
Medlem
Citat:
Tvivlar inte en sekund på att lilla Karin kommer att djävlas så mycket hon kan och spänsta emot som en besatt men hur länge blev hon häktad så att man vet när cirkus Karin drar igång?

Blev det 14 dagar första svängen eller fick de en månad?

14 dagar om jag uppfattat det korrekt. Ja jävlas vet jag inte, men sina rättigheter kommer hon ju givetvis att se till att få. Och försvara sig skall alla få göra oavsett hur mycket man avskyr en misstänkt. Stämmer det hon säger så är det iofs allvarligt, men det återstår att se.
Möller är en annan typ helt klart som ville ha död på båda föräldrarna detta är enbart en partner om det nu är så som åklagaren misstänker dvs. Det sker ju i betydligt större omfattning än föräldramord.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in