Citat:
Ursprungligen postat av
Browser
Kan du skaffa en källa på MR som misstänkt medhjälpare eller skall du fortsätta vilseleda tråden med skitsnack? Jag visade ett förhör med Fredrik och vad han misstänktes för och det var alltså medhjälp till mordförsök. Jag visade också att han var avskriven från fallet, men du sitter och desinformerar tråden om annat. Nåväl det finns en till som står med i dagboksbladet sekretess E, så du som vet och kan allt här får steppa upp nu med lite backup.
Så häktade har ingen varit mer än B, och misstanke om medhjälp är avskrivet. Och K kunde åklagaren inte häkta.
En stor del av alla brott som klaras upp beror på info ifrån angivare och informatörer!
I det här fallet så har flera personer oberoende ifrån varandra kommit med samma uppgifter angående anstiftaren och medhjälparen som pekar åt samma håll och det finns viss bevisning som styrker detta.
Beslagen ifrån KL och MR består tills vidare av en anledning vilket tyder på att det arbetas med att knyta ihop säcken för i första hand en häktning och sedan förhoppningsvis en fällande dom.
Utredarna och åklagarn kommer inte göra misstaget att ha för tunt på fötterna när det är dags att plocka in henne igen om de nu når så långt ska tilläggas.
Jag släpper självklart inte på detaljer när det gäller infon jag har bara för att göra dig nöjd utan du får fortsätta propagera för att KL är oskyldig om du har den åsikten.
Jag berättar bara vad jag vet och har hört med viss uteslutning av fakta som inte ska spridas i detta forum av olika orsaker.
Du kan jubla den dagen som KL får ett brev om att hon är avskriven i (brist på bevis) men fram tills dess så kommer hon fortsatt vara under granskning!