Citat:
Ursprungligen postat av
Flyktbeteende
Det kan det absolut finnas - jag försökte bara se om det kunde finnas koppling mellan KL och MR.
Jag är inte ett fan av ”HOL är bad guy” teorin men jag är alldeles för oinsatt för att utesluta det. Kan fortsätta googlandet och se om jag kan hitta någon koppling här också
Lär åtminstone finnas 6 led bort

(
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Six_degrees_of_separation)
Det var ingen kritik mot dig.
För mig känns det ändå som att en domare vs en försvarsadvokat.......där är det försvarsadvokaten som faktiskt dagligen har kontakt med kriminella. En domare kommer inte på samma sätt, i så intim kontakt, med kriminella.
Å andra sidan var de ju gifta, kanska festade runt med kriminella, att KL drogs in på det sättet. Men bara mina egna funderingar....
Vad svårt det är att försöka googla fram vem som advokater har försvarat, bakåt.
Citat:
Ursprungligen postat av
develi
Det vore nog bättre att du.även skrev att det likaväl kan vara skvaller, spekulationer, förtal än att framställa det som fakta - eftersom det finns andra uppgifter i tråden om när han slutade som delägare och öppnade egen advokatbyrå:
För du själv har väl noll koll och ingen insyn?
FlashZack skriver:
Nu får du ta att både LÄSA rätt (HELA INLÄGGET) och CITERA RÄTT. Klipp inte bort det i citatet som du inte gillar!! För att få andra att framstå i dålig dager.....
Jag skrev att det var MIN SPEKULATION!!!!
Och vad FlashZack skriver, så har hen HELT RÄTT, man ska inte tro på allt man läser på FB.
Nu får du sluta att tulla på julspriten, du börjar bli inkonsekvent, och rörig!