Citat:
Ursprungligen postat av
admin
Problemet med för många samlingstrådar är enligt mig det mest akuta, och något jag också planerar att gå till botten med.
]
Det här är ditt jobb admin, det som ger dig lön till mat och hyra. Varför svarar du inte? Det jag tar upp är något du säger dig prioritera högt, men nu bryr du dig inte?
Du behöver inte nå nån "botten" för att lösa problemet, du behöver bara separera diskussionerna och låta användarna diskutera på ditt diskussions forum, problem solved.
Jag får be admin och tempezzt förstå att det inte handlar om vad ni tycker om saken eller vad era heliga regelbok säger, så om ni lyfter huvudet från regel boken och tittar på vad verkligheten säger i 2sec, så ser ni att det det handlar om i verkligheten är att medlemmar får sina diskussioner kvävda. Vad du, tempezzt och regelboken har att säga om saken förändrar inte verkligheten omkring er.
Nå admin, är det viktigt för dig att dina medlemmar får yttra sina diskussioner? Eller är dina ord bara varmluft? Från där jag står ser du ut som en ljugande politiker. Kanske du vill ändra min syn?