2019-09-09, 12:19
Moderator
T-80Us avatar
Jag tycker att det kan vara sexigt, som kille. Det hela beror ju på hur tjejen ser ut, vad hon har på sig och i vilket sammanhang det är förstås.

Det finns hela subgenrer inom porren för bara detta, så att tro att det inte är något som en del män gillar, och som en del tjejer vill framhäva (på samma sätt som många vill framhäva sina bröst, magar eller rumpor), är inte bara naivt utan jävligt korkat.
Citera
2019-09-09, 13:06
Medlem
Men jag kräks, sexigt med cameltoe?! Vafan, är ni seriösa? Vi tjejer tycker ju själva att det är riktigt fult, ingen väljer väl medvetet att ha det? Det gör inte jag iallafall, pinsamt att gå runt med det.
Citera
2019-09-09, 17:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gertrud1
Jo men de ser inte på sig själva med en mans blick.

De är också lyckligt ovetande om hur män funkar. Vi blir liksom inte själva upphetsade när vi ser på.oss själva eller andra kvinnor. Vi noterar olika saker. Jag hade aldrig tittat på kvinnors underliv före denna tråd. Det var rätt osmakligt faktiskt.

Ibland lär man sig mer än vad man vill veta här faktiskt.

Jag trodde cameltoe var ett speciellt utseende på kvinnors yttre blygdläppar. Inte vackert.
Jag såg reklam för nåt som skulle läggas i trosorna för att förhindra kameltoe. Det liknade ett trosskydd. Det borde väl funka antar jag. Oavsett.

En del kvinnor blir upphetsade av att se på sig själva. Kan vara såna som kollar sig i spegeln hela tiden.
Jag tycker inte det är snyggt på alla tjejer, endast smala attraktiv tjejer i vardagssammanhang.
Inte för att det händer speciellt ofta, men det händer, och det brukar vara sådant som man kommer ihåg..
Citera
2019-09-09, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av longliveOxanian
Men jag kräks, sexigt med cameltoe?! Vafan, är ni seriösa? Vi tjejer tycker ju själva att det är riktigt fult, ingen väljer väl medvetet att ha det? Det gör inte jag iallafall, pinsamt att gå runt med det.
Precis. Men det är så vi vettiga karlar resonerar. Jag har mycket svårt att se någon vettig kvinna medvetet gå runt med kameltå.

De som verkar gilla det är smaklösa pervon - eller tonåringar.
Citera
2019-09-11, 21:10
Medlem
Snubblade över denna bild på Runacademy.
Vi får ju hoppas att hon är lyckligt ovetande om den rätt framträdande läpputformningen.
https://runacademy.se/produkt/korta-shorts-tavling-dam/
Den under bilden med piercing.
Citera
2019-09-13, 10:33
Bannlyst
[quote=ElectricLadyland|68599107]Alltså tjejer som använder så tighta byxor så man tydligt ser
blygdläpparna på vaginan.

Hur tänker ni?
Ser ni själva i spegeln att det ser ut så?
Ni kan väl inte ha undgått det?
Vill ni ha uppmärksamhet?
Är ni kåta?

Behandlar killar er annorlunda när ni går omkring och
visar upp eran snippa till allmän beskådan för offentligheten?

Är det inte obekvämt? det gör ju ont bara man drar upp för tighta byxor så visst fan måste det göra ont

Känner ni er sexiga?

sett flera unga tjejer som medvetet drar upp byxorna för att skapa camel toe, otroligt fult och har inga ord för hur äckligt det.
Citera
2019-09-13, 10:35
Bannlyst
För att jag ska bli kåt. Yummi!
Citera
2019-09-13, 10:40
Citat:
Ursprungligen postat av Loeptik
Frågan är varför folk går omkring och glor på folks fitta.
Därför att vi är män och våra drivrutiner är programmerade så. Vi har inget val.
Citera
2019-10-27, 22:01
Medlem
Kameltå är grymt hett

Jag gissar iaf på att många tjejer vet att dom har kameltå och att dom njuter av att se män kolla
Citera
2021-08-05, 20:42
Medlem
Oj vilken gammal tråd jag hittade😄
Men kände att den behövde upp lite, precis som mina trosor.
Jag och flera vänner brukar medvetet teasa med våra snygga camel toes. Älskar den lite dolda uppmärksamheten från killarna och männen som är ute med sina respektive😁.
Sen är det rätt skönt också med ett lätt tryck mot klittan.
Killar med lite större paket får gärna gå kommando med tunna tajta byxor på sig😛
Citera
2021-08-05, 20:57
Medlem
SvempaInDaCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Delia1
Oj vilken gammal tråd jag hittade😄
Men kände att den behövde upp lite, precis som mina trosor.
Jag och flera vänner brukar medvetet teasa med våra snygga camel toes. Älskar den lite dolda uppmärksamheten från killarna och männen som är ute med sina respektive😁.
Sen är det rätt skönt också med ett lätt tryck mot klittan.
Killar med lite större paket får gärna gå kommando med tunna tajta byxor på sig😛

Snygg häck i något tight, kåta ögon, rejäl urringning - allt detta slår en cameltoe - även om en sådan inte ska föraktas...

Fan vad jag garvade åt din "paket-mening" - gills det om man som Jagger kör fake med ett rejält ekorrskinn??? (it´s getting colder outside! ).
Citera
2021-08-09, 12:52
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Alla tjejer som går med camel-toe är fullt medvetna om detta. Det är deras val. Kanske tycker de det är snyggt. Kanske vill de stick ut. Kanske är det bekvämt eller värmande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in