Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-10-12, 04:06
  #193
Medlem
Hallbarhetnollas avatar
Kameltår!
Trodde att det endast förekom hos kvinnor i länder med kameler och då som ett gammalt kulturellt inslag.
Citera
2023-10-12, 04:44
  #194
Avstängd
Älskar Camel-toes

Vill se mera
Citera
2023-10-12, 04:50
  #195
Medlem
dom skiter i fittan,,fittan är som en dagstidning eller nyheterna på tv,,den är bara där.det är samma med tuttarna för vissa. fittan o tuttarna hänger med .
Citera
2023-10-12, 18:31
  #196
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av phatmax
Ja men det är sexigt med kameltå så ni alla har fel, desamma som "dellusionerade" kvinnor Fettsuger sig och plastkirurgi och fillers och all skit ni trycker i er för att ni är just dellusionerade, men vi män gillar inte den skiten ett väldigt fåtal gör, vi gillar nartuliga saker, som t.e.x en kameltå, gillar du män som opererat fram magrutor? eller män som är helt platta mellan bena (som en tjej) nej skulle inte tro det

Att du som man avgör om kvinnors anledningar eller åsikter kring kameltå är mansplaining. Men det visste du väl redan?

Blir alltid lika ställd av män som tror att kvinnors val baseras på "hur sexigt blir detta för en man", som om vi vore män och tänkte som män. Surprise, we don't. Men det visste du väl också?

Fillers och dylikt är till följd av att vi kvinnor tappar tydligt vårt värde med åren och beroende på hur en ser ut. Det är beklagligt att det är så, men det är mycket som är beklagligt med vårt samhälle.
Citera
2023-10-13, 18:14
  #197
Avstängd
Det beror väl på vem som tittar
Citera
2023-10-23, 08:42
  #198
Avstängd
Är kille. Har ett par militära traningsshorts som är rätt korta. Skulle iväg och träffa ett ONS och drog på mig dem för att se hennes en reaktion. Kan säga att jag blev hård av tanken att hon kunde se att jag blev hård. Så jag kan tänka mig att tjejer blir våta av att veta att alla ser deras fitta.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback