2019-09-03, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth
Alltså bara för att en kille är snygg och kanske har lätt för att skaffa ligg så betyder det inte att deras liv är solsken & regnbåge. Ja, dom har lätt på den fronten, men kanske svårt med annat. Vi alla har våra inre demoner, ångest, depressioner, något som inte går rätt i livet och allt vad det nu kan vara mellan himmel och jord. Tragiskt att så många tror att kvalitén på livet är bättre bara för att du får fitta enkelt.

Så är det

Har en manlig vän som definitivt är minst 9 av 10. Både män och kvinnor attraheras. Lång, smal, blond, välutrustad, perfekta tänder - u name it.

Men olyckligare kille får man leta efter haha. Deprimerad, bitter, dryg, singel. Samtliga av hans förhållanden har kraschat. Tror det längsta höll drygt ett år.
Citera
2019-09-03, 16:44
Medlem
Trodde jag skulle få en stroke efter ha läst några inlägg i den här tråden.

Tror inte det påverkar något nämnvärt, såklart i yngre ålder (upp till 20-22) då allt handlar om utseende, status och att spela någon man inte är så kan det ju vara en egoboost. Som vuxen kollar man på andra aspekter, karaktär, självförtroende, livdglädje och helt enkelt ett DRIV.
Citera
2019-09-12, 20:05
Medlem
Fula och osäkra människor i regel som kan programmering brukar ju dock ha bättre inkomst
Citera
2019-09-12, 20:09
Medlem
LordOfTheIdiotss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otursmannen
Om du är

Lång, snygg, har muskler och stor KUK, samt fint hår stil och bra gener.
Då behöver du inte ha pengar, eller utbildning eller körkort och bil.
Du behöver inte ha något. Du kommer glida igenom livet precis hur du vill.
Vad menar du med "glida igenom livet"?
Jag tror inte tjejer lockas av en "tråkmåns" oavsett hur snygg denne är.
Citera
2019-09-13, 09:35
Medlem
tuggishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth
Alltså bara för att en kille är snygg och kanske har lätt för att skaffa ligg så betyder det inte att deras liv är solsken & regnbåge. Ja, dom har lätt på den fronten, men kanske svårt med annat. Vi alla har våra inre demoner, ångest, depressioner, något som inte går rätt i livet och allt vad det nu kan vara mellan himmel och jord. Tragiskt att så många tror att kvalitén på livet är bättre bara för att du får fitta enkelt.

Får man ingen fitta tror man att livet kan graderas i lycka efter hur mycket fitta du får.
Citera
2019-09-13, 22:02
Medlem
StraightShooters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Så är det

Har en manlig vän som definitivt är minst 9 av 10. Både män och kvinnor attraheras. Lång, smal, blond, välutrustad, perfekta tänder - u name it.

Men olyckligare kille får man leta efter haha. Deprimerad, bitter, dryg, singel. Samtliga av hans förhållanden har kraschat. Tror det längsta höll drygt ett år.

Vad fan är hans ursäkt till att vara så misslyckad med så goda fysiska förutsättningar?
Citera
2019-09-14, 05:16
Medlem
Det följande som jag kommer säga är kontroversiellt, men personligen så tror jag att det är vägen framåt. Jag brukade inte få några matchningar på Tinder alls, så jag bestämde mig för att göra fettsugning haka/hals, och detta gjorde så att min käklinje blev väldigt skarp, såg bättre ut framifrån, samt från sidan, och detta gjorde så att jag till och med började få mer matchningar på Tinder och allt.

Hur jag har tänkt är alltså såhär... Istället för att antingen ta ut ett lån på att köpa en bil eller en lägenhet, ta ut ett lån som du lägger på plastikkirurgi. Jag kommer skaffa hak & käk implantat också, nu efter jag gjort fettsugningen. Det finns verkligen inget som slår att vara attraktiv. Istället för att köpa lägenhet så kan jag bara hyra, och bil behövs inte direkt för att jag bor inne i stan, men igen, dom här grejerna är ju rätt temporära, att du blir attraktiv kommer fixa ditt dejting liv, ditt sociala liv och framtida jobb. Jag är seriöst förvånad över hur folk kan se ner på plastikkirurgi, svär att det bara är män som är avundsjuka på att killarna som gör det får mycket mer uppmärksamhet från tjejer.
Citera
2019-09-14, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StraightShooter
Vad fan är hans ursäkt till att vara så misslyckad med så goda fysiska förutsättningar?

^
Citera
2019-09-14, 17:42
Bannlyst
Kanske så lagom roligt om man arbetar som servitör.
Citera
2019-09-14, 21:57
Bannlyst
Nu är jag knappast snygg utan ser helt vardaglig ut.

Däremot hade jag en period där jag tog hand om mig ordentligt, fixade brännan, håret samt att jag tränade riktigt mycket och byggde bra med muskler och klädde mig passande för att flexa så mycket som möjligt och att jag hade ett självförtroende som jag troligen aldrig lär få igen p.g.a. det flow som jag hamnade i då haha.

Vissa dagar när jag var på "topp" fick jag extremt mycket blickar. Nu pratar jag om långvariga blickar och inga korta snabba casualblickar. Räckte med att sitta med en bärs på en sunkig lion bar med en tight piké för att kvinnor ibland kunde sätta sig bredvid och ge ett leende.

Men detta har som sagt enbart varit temporärt under en period i mitt liv (2016). Svårt att förklara varför jag inte får lika mycket "bekräftelse" då jag fortfarande tränar och i stort sätt ser likadan ut haha. Men antagligen har jag åldrats som fan på 3 år och blivit lite mer "sliten" i ansiktet, ätit mycket snabbmat vilket förstört den symmetri av muskler som jag hade förr även om jag är bredare och muskulösare idag. Ansiktet har tyvärr också fått lite mer fett och käklinjerna har försvunnit. Skägget som jag odlat har nog också bidragit till motsatt effekt ibland tror jag.

Men det lilla jag kan bidra till denna tråd och själva ämnet är att det är en sinnesjuk euforisk känsla. Det blir som en snöbollseffekt. Ju mer bekräftelse desto mer självförtroende. Du känner dig som kungen i världen. Du går dagen efter med en ännu större djurisk instinkt till gymmet och kör som att du äger hela gymmet. Du skiter i allt och alla och vet hur grym du är.

Ah det var en skön tid även om det inte var så länge sedan.
Senast redigerad av karldenelfte 2019-09-14 kl. 22:01.
Citera
2019-09-15, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swedlite95
Det följande som jag kommer säga är kontroversiellt, men personligen så tror jag att det är vägen framåt. Jag brukade inte få några matchningar på Tinder alls, så jag bestämde mig för att göra fettsugning haka/hals, och detta gjorde så att min käklinje blev väldigt skarp, såg bättre ut framifrån, samt från sidan, och detta gjorde så att jag till och med började få mer matchningar på Tinder och allt.

Hur jag har tänkt är alltså såhär... Istället för att antingen ta ut ett lån på att köpa en bil eller en lägenhet, ta ut ett lån som du lägger på plastikkirurgi. Jag kommer skaffa hak & käk implantat också, nu efter jag gjort fettsugningen. Det finns verkligen inget som slår att vara attraktiv. Istället för att köpa lägenhet så kan jag bara hyra, och bil behövs inte direkt för att jag bor inne i stan, men igen, dom här grejerna är ju rätt temporära, att du blir attraktiv kommer fixa ditt dejting liv, ditt sociala liv och framtida jobb. Jag är seriöst förvånad över hur folk kan se ner på plastikkirurgi, svär att det bara är män som är avundsjuka på att killarna som gör det får mycket mer uppmärksamhet från tjejer.

Detta är faktiskt mycket intressant. Har en teknik jag kan göra, ungefär som en sväljning som gör att min dubbelhaka/hakhäng försvinner. Den är dock smärtsam och jag kan bara hålla den en kort stund, men det gör faktiskt en väsentlig skillnad. Vad är största riskerna? Är resultatet permanent? Hur mycket betalade du?
Citera
2019-09-15, 09:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av karldenelfte
Ansiktet har tyvärr också fått lite mer fett och käklinjerna har försvunnit.

Var glad att du inte är 40+ som jag är. Vilka förutsättningar har jag om 10 år? I denna ålder har jag även märkt andra lagom roliga saker: kinderna som börjar sjunka in och gubbhalsen som börjar smalna av. Frågan är, kan man styrketräna sin hals?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in