Ni som varit på intervjun, hur lång tid efter intervjun fick ni besked?
Jag gjorde och klarade båda testerna och har även nu gjort intervjun - väntar dock än på svar. Hade
intervjun i v.41. Ska man hålla sig tålmodig eller ringa dem och fråga?
Ni som varit på intervjun, hur lång tid efter intervjun fick ni besked?
Jag gjorde och klarade båda testerna och har även nu gjort intervjun - väntar dock än på svar. Hade
intervjun i v.41. Ska man hålla sig tålmodig eller ringa dem och fråga?
Jag gjorde också intervjuer vecka 41 och fick samtal idag vid 16, så de verkar ringa runt den här veckan iaf.
Jag gjorde också intervjuer vecka 41 och fick samtal idag vid 16, så de verkar ringa runt den här veckan iaf.
Tack så JÄTTEmycket för svar!
Ojoj, då kanske man ska vakta telefonen lite extra denna vecka - the stress is too real...
Hoppas att du fick ett positivt besked
Grattis till er som kommit in via LFV! Även jag sökte där i somras, på redan godkända FEAST-tester, men kom inte vidare efter intervjun. Oklart varför dock - jag dög tydligen inte för LFV helt enkelt. Men jag blev antagen hos NATS istället så bättre än så kan det inte bli för min del just nu känns det som. Rätt roligt hur olika syn man har på kandidater och vad för slags folk det är man letar efter!
Senast redigerad av Timpsiii 2018-11-11 kl. 17:57.
SIUUUUUUUU. Kan man söka till nån skola där utbildningen startar innan 2020?
Tror ACR ska ha en ny antagningsomgång framöver, osäker på när de planerar utbildningsstart. LFV har antagningsomgång mellan vecka 48-13 för utbildningsstart 2020. ACR kanske startar under hösten men då är utbildningen i Finland. Alternativt kan du söka Eurocontrol centralt eller NATS i Storbritannien