Citat:
Ursprungligen postat av
Kaffemedaffe
Jag förstår inte varför BO:s man skulle tiga. Han har fått mamman till sitt barn ihjälskjutet och han vet med säkerhet att han är nästa. Lika bra att samarbeta med polisen och få kanske någon slags hämnd. Han är ju död i vilket fall.
För att han vill ha sin hämnd, har man kriminell förfluten och pengar, så går det och lösa enkelt, finns heder hos muslimer i dom flesta iallafall, varför ska han peka ut dom, förmodligen är skyttarna under 21 år, dom får inte livstidsfängelse, 10 år kanske, sen är dom ute om 7 år och lever normalt igen, sen kan man inte som kriminell gola på något sätt, ens rykte förstörs och ingen vill ha med dig och göra mer, antingen är man kriminell till 100% eller så e man vanlig Svensson, man kan inte hålla på och dalta runt där, hur som helst så kommer detta leda till flera gripande inom kort tid, dom har fått hjälp av poliser runt hela Sverige nu, alla telefon master, kameror, mm kommer kollas igenom, dagarna innan fram till mordet, sånt tar tid jag tror det blir fällande domar på detta här fallet till 100%, hur som helst kommer alla veta när gripandet sker vilka som är inblandade och inte, sen om dom bli frikända är en annan sak, jag ber varje dag för såna horungar ska få sitt straff!