Flashback bygger pepparkakshus!
2019-08-26, 01:24
Medlem
Oj oj oj där blir det dunka dunka kan jag lova!
Citera
2019-08-26, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDenStore78
Flashback måste vara VÄRLDENS sämsta ställe att ställa en fråga som TS gör.
Så är det. Den typiske flashbackaren anser att ingen tjej kan låta bli att vara otrogen om tillfälle skulle dyka upp, och därför måste vaktas 24/7. Hade du skrivit att din flickvän ska på bowlingkväll med sina tjejkompisar så hade du fått samma svar som nu.

Din flickvän kommer sannolikt inte vara otrogen, och om hon mot förmodan skulle vara det så finns det ändå inget du kan göra för att förhindra det. Att säga att du inte vill att hon åker är att säga rakt ut att du inte litar på henne, och du kan ju föreställa dig hur det kommer mottas.
Citera
2019-08-26, 01:31
Medlem
Stoppa inte henne, hon har redan visat hur ert förhållande ser ut genom att hon vill åka dit... Gör som folk säger, dumpa henne istället och gör det nära innan resan.
Citera
2019-08-26, 01:47
Medlem
SYSTEMexes avatar
TS jag hoppas du märker att majoriteten av svaren är oseriösa.

Litar ni på varandra så är det ingen fara, litar ni inte på varandra så är det där felet ligger, inte i att hon vill åka utomlands.

Jag ser inget konstigt med att hon vill åka på resa med sina kompisar, det vill väl alla i den åldern. Jag hade blivit galen på min tjej ifall hon hade förbjudot mig att resa iväg med mina vänner bara för att hon trodde jag skulle vara otrogen. Mn ska lyfta fram varndra, inte hålla varandra tillbaka.

Lev era egna liv, men gör det tillsammans!
Citera
2019-08-26, 01:47
Medlem
Garanterad sexresa.

är hon normal skulle hon aldrig åkt dit utan dig.
Citera
2019-08-26, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gul-groda
Så är det. Den typiske flashbackaren anser att ingen tjej kan låta bli att vara otrogen om tillfälle skulle dyka upp, och därför måste vaktas 24/7. Hade du skrivit att din flickvän ska på bowlingkväll med sina tjejkompisar så hade du fått samma svar som nu.

Din flickvän kommer sannolikt inte vara otrogen, och om hon mot förmodan skulle vara det så finns det ändå inget du kan göra för att förhindra det. Att säga att du inte vill att hon åker är att säga rakt ut att du inte litar på henne, och du kan ju föreställa dig hur det kommer mottas.

Så är det.
Citera
2019-08-26, 01:57
Medlem
RZLAs avatar
En ung tjej som ska på supresa till Rhodos med sin tjejkompisar. Risken för att hon kommer att vara otrogen i fyllan och villan är överhängande.

Varför vill hon inte att du ska följa med för? Bara det är konstigt och får varningsklockorna att ringa.
Citera
2019-08-26, 02:14
Medlem
Trollfeeders avatar
En tjej som är att lita på hade troligen inte åkt på en sådan resa till att börja med. Jag förstår din oro.
Citera
2019-08-26, 02:51
Bannlyst
För oskulderna på flashback så handlar allt om SEX så är det inte i det verkliga livet, endast du kan avgöra om du tycker att det är ok eller inte.

Att man åker iväg på en resa med vänner betyder inte att man ska knulla med andra män/kvinnor det finns en hel del annat att göra.
Citera
2019-08-26, 03:08
Medlem
Fattar inte varför folk festar öht om man inte är singel. Kan fatta representation, någon viss spelning med en artist man gillar på en klubb eller liknande. Men rent supande och klubbande? Det finns ingen anledning att göra det om man är tillsammans med någon.
Citera
2019-08-26, 03:34
Medlem
990099s avatar
förbered dig på att hon kommer att bli tok fylleknullad utav en skock håriga greker.

Det är redan kört
Citera
2019-08-26, 04:38
Medlem
Enkelt!

Ta reda på hur mycket hon tänkt lägga på resan med hotell och allt. Säg 15-20k då är det bara att slösa samma summa här hemma medan hon är borta.

Åk runt till olika thai-massage ställen och kolla in brudarna som jobbar. Bry dig inte om kvinnan är 40 och thaibrudar inte är din typ. När du ligger där naken och hon oljar in din kropp så kommer du vilja spruta oavsett. För 15lax kan du träffa 7-8 brudar och sätta på 2 eller 3 av dem (använd kondom).

Sen när tjejen kommer tillbaka så låtsas du som ingenting på samma sätt som hon kommer komma hem och låtsas som ingenting.

Om hon skulle plantera oroväxter i din hjärna genom att t.ex säga: "det var en kille som ville ha min snap men jag gav den inte trots att han var söt" så kan du göra likadant genom att typ säga "jag känner att jag måste gå på massage men såg en dokumentär om att 99% av sånna ställen säljer sex"

Problem solved.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in