Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2019-08-26, 05:22
Medlem
ReiseReises avatar
Hahahaha Du frågar Flashback, vars 90% användare hatar kvinnor och aldrig reser (öhm förutom till Phuket med alla andra WT svenskar som ska knulla småtjejer och snacka svenska med andra svenskar).

Vad överraskad jag blir över att nästan alla svar i tråden blir densamma. Rhodos är inte Magaluf eller Ibiza. Rhodos är gå på marknad och ligga på stranden och ta en båttur. Visst finns risken för otrohet, men den risken hade lika gärna kunnat vara en trip till Stockholm också, och är du så nojjig över hennes "lojalitet", då kanske ni inte borde vara ihop.

Konfronterar du henne om detta och försöker stoppa henne så har du även garanterat sabbat förhållandet, din toffla.
Citera
2019-08-26, 05:47
Medlem
Wretch32s avatar
Hon vill åka på en oförglömlig resa med sina tjejkompisar och om hon nu ens kommer att vilja vara otrogen mot dig så finns det INGENTING du kan göra, att försöka tvinga henne från att åka kommer bara att förvärra saken.

Låt henne åka, våga lita på henne & fokusera på dig själv under tiden istället

Mvh
Citera
2019-08-26, 05:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DarthMaul2000
Är tillsammans med en jättefin tjej, född 99, vi har inte varit tillsammans mer än ett par månader men vi har det himla bra tillsammans på alla sätt (sexet är sjukt nice ) Men nu har jag fått höra att hon vill åka till Rhodos en vecka med två tjejkompisar.. Jag vet att både hon och dessa tjejer är ganska "partyglada" om man säger så (även om hon lugnat ner sig efter hon träffat mig) och jag känner mig inte alls bekväm med att hon skall åka dit med dom utan mig. Hon är blond och ser bra ut och brukar alltid dra till sig killars uppmärksamhet.. och jag vet ju vilka som brukar åka till Rhodos och varför, dit åker dom som vill festa och strula. Så jag är orolig att "spärrarna" kanske släpper där nere och att hon dricker för mkt och är otrogen. Bör jag stoppa henne från att åka? Eller är jag kanske nojig i onödan? Vad tkr ni?

gör slut med henne hon kommer med 1000 % säkerhet pippa runt där är ju därför man åker utan sin gubbe på sådana fest resor så gör slut
Citera
2019-08-26, 05:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DarthMaul2000
Är tillsammans med en jättefin tjej, född 99, vi har inte varit tillsammans mer än ett par månader men vi har det himla bra tillsammans på alla sätt (sexet är sjukt nice ) Men nu har jag fått höra att hon vill åka till Rhodos en vecka med två tjejkompisar.. Jag vet att både hon och dessa tjejer är ganska "partyglada" om man säger så (även om hon lugnat ner sig efter hon träffat mig) och jag känner mig inte alls bekväm med att hon skall åka dit med dom utan mig. Hon är blond och ser bra ut och brukar alltid dra till sig killars uppmärksamhet.. och jag vet ju vilka som brukar åka till Rhodos och varför, dit åker dom som vill festa och strula. Så jag är orolig att "spärrarna" kanske släpper där nere och att hon dricker för mkt och är otrogen. Bör jag stoppa henne från att åka? Eller är jag kanske nojig i onödan? Vad tkr ni?
Visst ska hon få åka ,,om du tvingar henne att stanna,så har du startat början på slutet av ert förhållande ,, Lycka till
Citera
2019-08-26, 05:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wretch32
Hon vill åka på en oförglömlig resa med sina tjejkompisar och om hon nu ens kommer att vilja vara otrogen mot dig så finns det INGENTING du kan göra, att försöka tvinga henne från att åka kommer bara att förvärra saken.

Låt henne åka, våga lita på henne & fokusera på dig själv under tiden istället

Mvh

dum i huvudet eller??? man kan fan inte lita på en kvinna det vart det dummaste jag hört i mitt liv
Citera
2019-08-26, 06:00
Medlem
Känns som en copypasta.. läst nästan identiska inlägg förut.

Nåväl, hon kommer med allra största sannolikhet vara otrogen. Det finns ingen faktor i det hela som talar emot det.

En given klassiker är att hon ringer dig några dagar in i resan och förespråkar en paus i förhållandet för att distansen mellan er fick henne att inse hur frigjord hon känner sig.

Apropå cucksen som kallar oss realister för kvinnohatare, inser ni inte att ni är lika vilsna som kvinnorna själva?
Senast redigerad av Dr.Beak 2019-08-26 kl. 06:06.
Citera
2019-08-26, 07:22
Avstängd
Snusfris avatar
Är hon inte sugen på sex när hon kommer hem så har säkert fått så mycket kuk där nere så hon är nöjd i flera veckor. Fittan och prutten ömmar. Käken svider efter agerat spermahink i en vecka.
Citera
2019-08-26, 07:30
Medlem
TruckerKings avatar
Tyvärr måste jag instämma med flertalet ovan. Sexglad läcker partypingla ska idka avhållsamhet i berusat tillstånd på solig ö under en vecka? Glöm det.
Citera
2019-08-26, 07:44
Medlem
Nedomanskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SYSTEMexe
TS jag hoppas du märker att majoriteten av svaren är oseriösa.

Litar ni på varandra så är det ingen fara, litar ni inte på varandra så är det där felet ligger, inte i att hon vill åka utomlands.

Jag ser inget konstigt med att hon vill åka på resa med sina kompisar, det vill väl alla i den åldern. Jag hade blivit galen på min tjej ifall hon hade förbjudot mig att resa iväg med mina vänner bara för att hon trodde jag skulle vara otrogen. Mn ska lyfta fram varndra, inte hålla varandra tillbaka.

Lev era egna liv, men gör det tillsammans!

Om du litar på din partner eller inte avgör bara hur förvånad o sviken du känner dig om det skulle hända. Det är ingen vaccination mot otrohet..
Citera
2019-08-26, 07:56
Medlem
Demetrioss avatar
Ni får inte blanda ihop Rhodos och Ibiza. Har varit på Rhodos många gånger och kan inte säga att det direkt är någon fest-ö. (i jämförelse med Ibiza)
Vilken ort kommer de att bo där? Förutom själva Rhodos stad och Faliraki är det mestadels lugn plats för pensionärer och barnfamiljer.

Den andra mer viktiga frågan är varför DIN flickvän åker på semester utan DIG. Varför får du inte följa med?
Citera
2019-08-26, 08:18
Medlem
Vanstertrollets avatar
Den som säger att inte TS ska vara orolig utan bör lita på sin flickvän har uppenbarligen aldrig varit på en sån här typ av resa. Alla som varit på Rhodos, Ayia Napa, Kos, Magaluf etc vet hur saker går till där. Det är ingen hemlighet direkt. Tycker TS ska dumpa eller förbjuda. Även om din flickvän kommer hem och hävdar att inget hände så kommer det alltid finnas en tveksamhet hos dig. Du kommer alltid att undra vad som verkligen hände. Inget man bör utsätta sig för frivilligt.
Citera
2019-08-26, 08:25
Medlem
Klart hon måste få fara till Rohdos med tjejkompisarna, men man kan aldrig vara säker på vad som kan hända..
Hade vart exakt samma om du for med killgänget dit, varken du eller tjejen har "planer" att vara otrogen.
Men när man är så pass ung som er och partykänslan kommer och några paraplydrinkar förtärits och frihetskänslan är total, så kan vad som helst hända vare sig du är man eller kvinna... detta försvinner när ni blir äldre och ni inser att fest kanske inte är hela livet, att det finns så mycket mer.. Det är en del av livet, en del av våran mogningsprocess! Hur många tror du idag startar sitt livslånga förhållande vid 19 års ålder?
Kanske tar det slut mellan er, vem vet? kanske hon kommer hem med sorgsna ögon? kanske du gör något dumt när hon är borta, för att du tror att hon ska göra något...

Låt livet ha sin gång, kanske sitter ni om 1 år, tillsammans och planerar eran egen resa, eller så kanske ni båda funnit ny kärlek... Att sitta och spekulera vad som ska hända är bara en idiots tidsfördriv, ingen av oss är synsk
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in