2019-08-26, 00:09
Medlem
Duramaters avatar
Du ska vara mycket orolig. Gör slut med en gång om hon ändå väljer att åka nere utan att du får följa med.
Citera
2019-08-26, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DarthMaul2000
Är tillsammans med en jättefin tjej, född 99, vi har inte varit tillsammans mer än ett par månader men vi har det himla bra tillsammans på alla sätt (sexet är sjukt nice ) Men nu har jag fått höra att hon vill åka till Rhodos en vecka med två tjejkompisar.. Jag vet att både hon och dessa tjejer är ganska "partyglada" om man säger så (även om hon lugnat ner sig efter hon träffat mig) och jag känner mig inte alls bekväm med att hon skall åka dit med dom utan mig. Hon är blond och ser bra ut och brukar alltid dra till sig killars uppmärksamhet.. och jag vet ju vilka som brukar åka till Rhodos och varför, dit åker dom som vill festa och strula. Så jag är orolig att "spärrarna" kanske släpper där nere och att hon dricker för mkt och är otrogen. Bör jag stoppa henne från att åka? Eller är jag kanske nojig i onödan? Vad tkr ni?

Neeeej klart hon inte är otrogen. Du som är sååååå speciell. Hur kan du tro det TS...? Seriöst du har fått frikort på 2 veckors partyresa, bara att köra? Se så iväg med grabbarna till IbizA.
Citera
2019-08-26, 00:19
Medlem
kasperwolfgangs avatar
Om du har stake så dumpa henne så kort inpå resan möjligt..

Hon kommer vara otrogen..
Citera
2019-08-26, 00:25
Medlem
ShallowInfidels avatar
Dumpa dagen innan hon åker, enda rätta här. Ska hon iväg och slyna förtjänar hon inte bättre och du kan vara säker på vad som kommer att ske, man åker inte till Rhodos för att läsa böcker.
Citera
2019-08-26, 00:35
Medlem
KapatKontos avatar
Kan bara instämma med de andra, hon kommer knulla runt. Säg att du vill vara KK istället för att göra slut om du vill behålla den biten, men ett par kan du sluta att betrakta er som.
Citera
2019-08-26, 00:36
Medlem
Flashback måste vara VÄRLDENS sämsta ställe att ställa en fråga som TS gör.
Citera
2019-08-26, 00:42
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KapatKonto
Kan bara instämma med de andra, hon kommer knulla runt. Säg att du vill vara KK istället för att göra slut om du vill behålla den biten, men ett par kan du sluta att betrakta er som.

https://media.tenor.com/images/b88aa...6908/tenor.png
Citera
2019-08-26, 01:01
Medlem
Matsu-sans avatar
Det är över!
Citera
2019-08-26, 01:06
Medlem
Testa att prata med henne? Säg som det är, att du är lite nojig.
Känns ju lite onödigt att få för sig att någon ska vara otrogen och dumpa innan någonting har hänt?
Citera
2019-08-26, 01:09
Medlem
thebroffessors avatar
Visa inte att du bryr dig att hon ska åka, fortsätt med ditt liv som vanligt. Hon kommer respektera din självsäkerhet över att du vet att din hoe inte kommer hitta bättre kuk.
Citera
2019-08-26, 01:10
Medlem
Matino35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDenStore78
Flashback måste vara VÄRLDENS sämsta ställe att ställa en fråga som TS gör.
Nej
Citera
2019-08-26, 01:19
Medlem
Skicka med kondomer. Säg att du dumpar om hon kommer hem med smitta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in