• 1
  • 2
2019-08-25, 23:40
Medlem
Är tillsammans med en jättefin tjej, född 99, vi har inte varit tillsammans mer än ett par månader men vi har det himla bra tillsammans på alla sätt (sexet är sjukt nice ) Men nu har jag fått höra att hon vill åka till Rhodos en vecka med två tjejkompisar.. Jag vet att både hon och dessa tjejer är ganska "partyglada" om man säger så (även om hon lugnat ner sig efter hon träffat mig) och jag känner mig inte alls bekväm med att hon skall åka dit med dom utan mig. Hon är blond och ser bra ut och brukar alltid dra till sig killars uppmärksamhet.. och jag vet ju vilka som brukar åka till Rhodos och varför, dit åker dom som vill festa och strula. Så jag är orolig att "spärrarna" kanske släpper där nere och att hon dricker för mkt och är otrogen. Bör jag stoppa henne från att åka? Eller är jag kanske nojig i onödan? Vad tkr ni?
Citera
2019-08-25, 23:43
Medlem
lol21s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DarthMaul2000
Är tillsammans med en jättefin tjej, född 99, vi har inte varit tillsammans mer än ett par månader men vi har det himla bra tillsammans på alla sätt (sexet är sjukt nice ) Men nu har jag fått höra att hon vill åka till Rhodos en vecka med två tjejkompisar.. Jag vet att både hon och dessa tjejer är ganska "partyglada" om man säger så (även om hon lugnat ner sig efter hon träffat mig) och jag känner mig inte alls bekväm med att hon skall åka dit med dom utan mig. Hon är blond och ser bra ut och brukar alltid dra till sig killars uppmärksamhet.. och jag vet ju vilka som brukar åka till Rhodos och varför, dit åker dom som vill festa och strula. Så jag är orolig att "spärrarna" kanske släpper där nere och att hon dricker för mkt och är otrogen. Bör jag stoppa henne från att åka? Eller är jag kanske nojig i onödan? Vad tkr ni?

hon ska alltså iväg på en sexresa, fråga varför du inte får följa med
Citera
2019-08-25, 23:43
Medlem
Ja, hon kommer vara otrogen men det hör åldern till. Ni kommer ändå inte gifta er & skaffa barn. Du kan lika väl göra slut på en gång. Lycka till!
Citat:
Ursprungligen postat av DarthMaul2000
Citera
2019-08-25, 23:44
Medlem
Hon kommer garanterat vara otrogen, inte bara en gång med en man kan jag säga. Det är väl upp till dig om du vill dela din flickvän med ett halvt fotbollslag.
Citera
2019-08-25, 23:47
Medlem
Skulle säga att det är stor risk för att hon är otrogen. Säg ifrån och säg hur du känner om du inte litar på henne. Vill hon dra ändå finns det inte så mycket du kan göra.
Senast redigerad av E.R. 2019-08-25 kl. 23:52.
Citera
2019-08-25, 23:52
Medlem
Zaedrewss avatar
Hur tror du att du ska kunna stoppa henne? Det vore nog väldigt dumt att ens försöka. Låt henne åka till Rhodos och lita på henne. Det behöver inte bli knullparadis där nere.
Citera
2019-08-25, 23:56
Medlem
Är hennes vänner singlar? Spelar egentligen ingen roll, Rhodos är Rhodos.
Citera
2019-08-25, 23:57
Medlem
-Andreas-s avatar
Spontant av intrycken från din ts.
Hade du skrivit att din kvinna är 30 år som du varit tillsammans med i 5-6 år, ska till Rhodos med sina väninnor hade jag sas sett annorlunda på hur saker kan te sig än som du skrev, om en 20 årig flicka som du varit med ett par månader. Jag vet ju inte hur stark er relation är eller hur seriös, det behöver inte betyda att hon ska vara otrogen. Förmodligen vet du mer än *alla läsare* om vad som är mest sannolikt.
Citera
2019-08-26, 00:00
Medlem
Fistkramps avatar
Pepes Bodega Rhodos.. det är där det händer
Citera
2019-08-26, 00:05
Medlem
MrLevaLivets avatar
Nej du behöver inte vara orolig, du kan ändå inte påverka någonting när de är iväg och super. Du mår bara dåligt av att grubbla över sådant här. Lättare sagt än gjort, men ge det ett försök. Spela inte över bara och låtsas vara helt obrydd och känslokall som att du skiter i henne. Lägg dig på en rimlig nivå men inget psycho-tjat om detaljer när ni hörs via telefon.
Citera
2019-08-26, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagis-Dropout
Är hennes vänner singlar? Spelar egentligen ingen roll, Rhodos är Rhodos.

Ja, hennes tjejkompisar som ska med är singlar.. Fan nu blir jag ännu mer orolig med tanke på dom svar jag fått hittills här i tråden..
Citera
2019-08-26, 00:07
Medlem
Vad är hon för typ av tjej? Du skriver att hon och hennes vänner är partyglada, menar du med det att hon också är lössläppt av sig? Eller är hon en skötsam och mogen person? Hur var hon innan ni träffades? Hade hon rykte om sig att ha legat runt? Var hon en sån som klängde på olika killar?

Får hålla med andra om att hennes ålder och hennes val av resmål direkt får en att tänka att hon åker dit för att ligga.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in