Citat:
Ursprungligen postat av
pex666
Jag har visat hur vinklade och felaktiga material från deras avlönade "forskare" är men du och Lars Bern fortsätter uteslutande använda dem som källa.
Visa något som inte härstammar från Heartland Institute (vilka får betalt för att sprida falsk information) ?
Ditt resonemang är än mer irrelevant! Varför tog du plötsligt upp Gretas utbildning som ett argument? Jag har aldrig sagt något om Greta i denna tråd.
Du nyttjar omvänd bevisbörda i snart sagt alla dina inlägg. Det gäller inte enligt lag och inte i klimatsammanhang heller.
Det är ju du som påstår att jorden värms i en fasansfull fart och att Lars Bern har fel i sina påståenden. Du skall bevisa att dina apokalyptiska idéer har bärkraft, vi andra behöver bara titta på medan du självantänder.
Du har änsålänge
inte i ett enda inlägg visat att Bern har fel. Däremot har du chikanerat honom och hävdat att diverse personer och olika vetenskapliga inlägg eller teser inte har relevans eller är felaktiga utan att vidare belägga dessa påståenden.
Har alarmisterna bara såna som dig att tillgå, ja då står sunt förnuft och fakta på en stadig grund. Det kommer vanligt folk att förstå, fortsätt precis som du gör min vän..