• 7
  • 8
2019-09-14, 13:39
Medlem
Vi köpte en sådan där svindyr inbyggd micro när vi renoverade köket, kommer inte ens på alla finesser på rak arm. Men det finns autoupptinings-program och varmluftsugn och grill och något tillbehör man stoppar in i köttbiten (med sladd) och så säger micron till när maten är klar och då har den använt både grill, micro och varmluftsugn helt automatiskt genom att man skriver i displayen vad man ska tillaga och vikten + en massa mer saker som att den börjar på låg effekt och sedan automatiskt går upp till max. Tror inte ens att min fru använt hälften av alla grejor

Snygg som fasen är den med i rostfritt. Displayen är skitläcker !

De funktioner jag hittills använt är två tryck på startknappen så den värmer maten på två minuter och poppat popcorn aldrig använt annat än max effekt.

Hade alltså funkat med en micro för mig för 300 spänn (men de är inte lika snygga).

Men den används flera gånger om dagen, hade inte klarat mig utan micro !
Citera
2019-09-15, 11:04
Avstängd
Redoxreaktions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diamant-vibbar
Kommer antagligen att tillförskansa mig en tämligen lyxig microvågsugn. Men jag tvekar i mitt köp. Har ju redan en vanlig ugn.
Ni som äger en micro - vad använder du den till och hur ofta?

Två tre gånger i veckan. Den är bra för att värma små pizzabitar och storkok som jag har fryst in liksom att poppa popcorn i. Fast min är en gammal en som har tillhört min mormor. Jag känner inte att jag har behov av annat än att snabbt kunna värma något.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in