• 1
  • 2
2019-08-14, 06:50
Medlem
HomoHitlers avatar
Sugen p att testa nytt, ska till Pattaya om ca 2 veckor, varit dr flera gnger men aldrig testat svarta tjejer eller rysskor. Ngon med erfarenhet?

Inte intresserad av rysskor frn de dyra agogo utan klubbar osv.

Var trffar man lttast svarta tjejer och rysskor?

Pris enligt er erfarenhet?

Nej orkar inte Hra "varfr ka till Thailand fr ickethailnskor" jag ter inte pad thai varenda dag utan tar burgare ibland, likadant med kvinnor, vill variera.
Citera
2019-08-14, 07:09
Medlem
Sebzors avatar
P YouTube sg jag en anvndare som hade filmat nattlivet i Pattaya, kunde se mnga svarta luder p gatorna dr. S det r vl bara att plocka upp? Just Rysskor vet jag inte riktigt om man kunde se p gatorna, men dem kanske smlter in bland turisterna.
Citera
2019-08-14, 08:48
Medlem
Varning! Ryssar i Pattaya r maffia och deras horande brudar skall man hlla sig ifrn.
Citera
2019-08-14, 09:44
Medlem
Svarta tjejer har jag sett p WS en bit in p vnster sida i de ppna barerna.
Ryskor r ett big NoNo
Citera
2019-08-14, 09:59
Medlem
HomoHitlers avatar
Ja jag vet ungefr var de r har varit i Pattaya mnga gnger, nu menar jag om ngon har erfarenhet av dem och inte Youtube videor eller rykten.
Citera
2019-08-14, 15:47
Medlem
PaigeOwenss avatar
Lter som en bra ide ta p dig nn dyr guldkedja och drick mycket alkohol
Citera
2019-08-14, 16:37
Medlem
mensverkets avatar
P strnderna eller nra hade jag letat https://www.youtube.com/watch?v=Axxh9sHsYGw

Som en annan nmnde p frstasidan sg ja med p youtube dr nn resevloggare raggade upp svarta tjejer men den r borttagen nu tyvrr.. https://www.youtube.com/watch?v=G0JNBc1FZHw
Citera
2019-08-14, 16:38
Moderator
Diskussion om stavning r inte mnet i denna trd/mod
Citera
2019-08-14, 16:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HomoHitler
Nej orkar inte Hra "varfr ka till Thailand fr ickethailnskor" jag ter inte pad thai varenda dag utan tar burgare ibland, likadant med kvinnor, vill variera.
Frgan r varfr man skulle vlja en thailndska ver en vit tjej ver huvudtaget.
Asien kan ha en av vrldens minst attraktiva kvinnor, ttt efter kolbitar frn Somalia p frstaplats.
Hade jag varit du hade jag skaffat mig en fru (men du kanske inte r kapabel till det?)

Nvl, nr jag var i thailand p solsemester s var det en klubb ganska centralt i Pattaya dr det kryllande av kolhl utanfr, kldda i generic klder fr vrldens lsta yrke. Kommer inte ihg namnet p klubben just nu tyvrr, kan terkomma om det dyker upp.

/Niggern
Citera
2019-08-14, 17:09
Medlem
HomoHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RandomnigR
Frgan r varfr man skulle vlja en thailndska ver en vit tjej ver huvudtaget.
Asien kan ha en av vrldens minst attraktiva kvinnor, ttt efter kolbitar frn Somalia p frstaplats.
Hade jag varit du hade jag skaffat mig en fru (men du kanske inte r kapabel till det?)

Nvl, nr jag var i thailand p solsemester s var det en klubb ganska centralt i Pattaya dr det kryllande av kolhl utanfr, kldda i generic klder fr vrldens lsta yrke. Kommer inte ihg namnet p klubben just nu tyvrr, kan terkomma om det dyker upp.

/Niggern

r inne p min 3:e fru s det har jag inga problem med..... Det r jag som lmnat arje gng, gillar tjejer fr mycket.

Lol svenska tjejer har jag tillgng till och jag gillar ombyte.

Moraltanter trodde jag inte kom i manlig variant....
Citera
2019-08-14, 19:25
Medlem
Jesusandmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomoHitler
Sugen p att testa nytt, ska till Pattaya om ca 2 veckor, varit dr flera gnger men aldrig testat svarta tjejer eller rysskor. Ngon med erfarenhet?

Inte intresserad av rysskor frn de dyra agogo utan klubbar osv.

Var trffar man lttast svarta tjejer och rysskor?

Pris enligt er erfarenhet?

Svarta tar samma priser som thai, de kommer sga 1500 men ge dig inte, ST fr du fr 1000. De ryska eller snarare steuropeiska tjejerna med en hel del asiatiska folkslag frn USSR ger s mycket smre service ven om de inte tar mindre n 2500 fr ST, ofta mycket mer n s. Och hll dig ifrn deras Go go-stllen ssom Moulin rouge o Crazy russians, men du skrev det redan. Om du nu nd vill ha "ruska" pizda, frga noga vad all dricka kostar och tnk p att om du fr en tjej som hller dig sllskap s kommer hon bestlla ngot skitvin eller champagne som DU fr betala fr.
Citera
2019-08-14, 19:41
Medlem
HomoHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesusandme
Svarta tar samma priser som thai, de kommer sga 1500 men ge dig inte, ST fr du fr 1000. De ryska eller snarare steuropeiska tjejerna med en hel del asiatiska folkslag frn USSR ger s mycket smre service ven om de inte tar mindre n 2500 fr ST, ofta mycket mer n s. Och hll dig ifrn deras Go go-stllen ssom Moulin rouge o Crazy russians, men du skrev det redan. Om du nu nd vill ha "ruska" pizda, frga noga vad all dricka kostar och tnk p att om du fr en tjej som hller dig sllskap s kommer hon bestlla ngot skitvin eller champagne som DU fr betala fr.

Stort Tack fr frsta riktiga rdet!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in