2019-08-14, 21:29
Medlem
feemaxxxs avatar
Svarta tjejer: De brukar hlla till p Beach Road. Brja vid "Mikes Shopping Mall" p strandsidan och g mot Walking Street.

https://www.google.com/maps/@12.9324...7i13312!8i6656
Citera
2019-08-14, 21:51
Moderator
Thailand --> Eskortservice och prostitution
/Moderator
Citera
2019-08-15, 13:48
Medlem
Leibachs avatar
Det hrmed svarta brudar i Thailand lter ju fr bra fr att vara sant! r fr feg/konventionell fr att ka till Afrika, men gillar svarta tjejer. Thailand har s mycket annat bra inom turism, mat och dryck, men jag tnder inte p asiatiskor. Detta lter perfekt!
Citera
2019-08-15, 16:37
Medlem
HomoHitlers avatar
Ja en del ser riktigt lckra ut! Sedan har jag hrt att de r bttre p engelska, roligare och mer aktiva i sngen..... Ska testa om ca 2 veckor...
Citera
2019-08-15, 19:40
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomoHitler
Ja en del ser riktigt lckra ut! Sedan har jag hrt att de r bttre p engelska, roligare och mer aktiva i sngen..... Ska testa om ca 2 veckor...

terkom grna med rapport. Kolla ven om sex utan gummi verkar mjligt med afrikanskorna
Citera
2022-08-06, 15:54
Medlem
edenforevers avatar
Det finns en hel del afrikanska tjejer som mot vederlag utbjuder erotiska tjnster i Pattaya. Har trffat flera frn Uganda, Rwanda och Kenya.
Har under mina cirka 35 r som sexturist bara trffat ett ftal svarta i barer. Thaitjejer ser dem som konkurrenter och r inte speciellt vlkomnande mot afrikanska tjejer. Finkamma istllet Beach road nr mrkret faller p. P datingsidan "Thaifriendly" finns ocks ngra.
Citera
2023-04-27, 08:14
Medlem
HomoHitlers avatar
Vet att det r en gammal trd med d jag r i Pattaya nu kan jag iaf svara hut det r nu.

Massor.

Thaifriendly hittar jag LTT 6-10st i olika storlekar.

P central shoppingmall kom en svart freelancer och erbjd mig att bli min "guide", hon gjorde citattecken sjl, och la till i mean for fuck, tog tillfllet i akt och st, hon tjafsade om 3000 frst men 1500 och en glass gick hon med p. Trevlig brud ,inte fr stor kropp men hrlig stor bak och rejla brst, inte fr svart heller.

Rynkor finns det just nu massor av, men de r turister och tror inte de sljer....

ven mnga frn nrliggande asiatiska lnder.

Angende priser fr thaitjejer s det lilla jag hunnit se r:

Massage med allt extra 1300 sger ee iaf p soi honey

Soi 8 barfined jag en tjej fr 500 barfine och st 1500, dr var det utan kondom s prisvrt.

Men bara varit hr 2 dagar....
Citera
2023-04-27, 10:03
Medlem
Citat:
Vet att det r en gammal trd med d jag r i Pattaya nu kan jag iaf svara hut det r nu.

Massor.

P central shoppingmall kom en svart freelancer och erbjd mig att bli min "guide", hon gjorde citattecken sjl, och la till i mean for fuck, tog tillfllet i akt och st, hon tjafsade om 3000 frst men 1500 och en glass gick hon med p. Trevlig brud ,inte fr stor kropp men hrlig stor bak och rejla brst, inte fr svart heller.

Rynkor finns det just nu massor av, men de r turister och tror inte de sljer....

Soi 8 barfined jag en tjej fr 500 barfine och st 1500, dr var det utan kondom s prisvrt.

Akta dig fr de ryska gogo clubbarna, finns vl 2 st p WS..vill bara du brjar med o kpa dyrt bubbel choklad blommor mm..du fr en meny i nven nr du satt dig
Citera
2023-04-27, 11:34
Medlem
HomoHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av busibrallan
Akta dig fr de ryska gogo clubbarna, finns vl 2 st p WS..vill bara du brjar med o kpa dyrt bubbel choklad blommor mm..du fr en meny i nven nr du satt dig

N dr gr jag aldrig, knner en tjej som jobbar dr och jag vet vad som gller dr....

Men de brukar sikta in sig p indier osv....
Citera
2023-04-27, 17:22
Medlem
Citat:
N dr gr jag aldrig, knner en tjej som jobbar dr och jag vet vad som gller dr....

Men de brukar sikta in sig p indier osv....
ok
Citera
2023-04-28, 10:44
Medlem
Jag tror att Ryssland kommer att ta mer betalt fr att jmfra svarta horor, det bsta alternativet att vlja svarta horor
Citera
2023-04-28, 18:55
Medlem
Citat:

Massor.

Grabben, du betalar fr mycket. Jag kom hem fr tv veckor sen och betalade 1000 baht fr 19-ring, 1100 fr en 24-ring. Utan kondom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in