Citat:
Ursprungligen postat av
TVBIE
Jag har förstått att du tänder på att hon ser ut som en sträng skolfröken, men nu vill jag inte höra mer om dina runkfantasier.
Det handlar ju om pyttesmå marginalbanker, eftersom de tillsammans står för bara 2% av marknaden. Du kan ju inte bara räkna antalet banker, när den minsta är typ en miljondel så stor som den största.
Du får nog lära dig skillnad på kompetens och sex!
Tänk om det Elvira varit en Josef.
”Du vet vad jag tycker om Elvira 👍
Utan hennes team hade putte fått stänga affären för länge sedan.
Tycker du ska läsa texten så att du förstår de underliggande faktorerna.
”The number of profitable banks rose to 250, representing 79% of all banks in July, while profitable banks accounted for 98% of the sector's total assets since the beginning of the year.”
Det här måste ja vara bra bara 20% av bankerna går med förlust 👍
”The CBR has been worried about a consumer loan bubble appearing, driven by the increasing use of credit cards, and tightening limits recently to try and cool the market. Despite the slowdown, consumer lending remains robust, particularly in the credit card segment, which is less sensitive to key rate fluctuations, the CBR said. Rather than worry about the crushingly high interest rates, consumers using cards tend to focus on if they came to meet the monthly minimum payments.”
Men det här måste ju vara bra nyheter!
Att krediten på kreditkorten inte betalas av utan man betalar min beloppet?
Ja den kanske du ska bedöma om det är bra eller dåligt.
Behöver du mer läshjälp? Tar du dig igen finansieringen själv?
Ser inte heller så bra ut.
Som sagt Elvira är duktig som fan men hon får hopplösa förutsättningar.”
Nej det står att 79% av de banker som går plus står för 98% av tillgångarna.
Du kanske vet hur det går i
Gazprom bank? Ledarskicktet fick ju någon konstig influensa eller blyförgiftning så de dog som flugor.
Leonid Shulman, Alexander Tyulyakov, Igor Volobuev, Vadislav Avayev
Skylten nere typ. För den där
gazprom var väl bara ett litet skitföretag.